Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mä haluaisin vauvan!!!

Vierailija
28.07.2008 |

Taloudellinen tilanne kunnossa, suhde kunnossa, remontoitu koti pian valmis,...

Mutta...

Mulla opiskelut kesken, asutaan kaukana sukulaisista, mies epäröi, itse epäröin ("Loppuuko 'oma' elämä sitten siihen?"),...

Mutta voi kun niin tuolla sydänalassa tuntuu, että kuinka ihanaa se olisikaan sitä omaa lasta pidellä, sille kaikenlaista opettaa ja näyttää, elämälle olevinaan tulisi joku tarkoitus.

Muilla samoja tuntemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään työttömänä "nuorena" ja mies piti työllistymistä avainkysymyksenä lapsen hankkimiselle. Onneksi sain vakityön lähempänä kolmeakymppiä ja vähän myöhemmin lapsen (ja sitten vielä toisenkin).

Siitä se oma elämä vasta alkaakin. Ei se mihinkään lopu. Aika ennen lapsia tuntuu ihan käsittämättömältä nyt. Se oli enemmänkin ajelehtimista. Nyt elämä on kiireistä, mutta täydellistä.

Jos olet nuori vielä, keskustele miehen kanssa ja sovi vaikka tyyliin: aloitetaan yrittäminen vuoden päästä. Ja kumpikin pitää lupauksensa. Eihän kaikilla edes tärppää heti. Aikaa voi kulua siinäkin.

Vierailija
2/4 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä alkaa siitä kun saa lapsia :-) Ja olen tosissani, vaikkakin nimimerkillä puoli yötä 1-vuotiaan kanssa valvonut ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vanhenet ei sen kummempaa.

Vierailija
4/4 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ihan pian....kolmas tulossa meille kahden viikon sisällä :-) ei muuta ku haaveista tekoihin tai yrityksiin ainakin !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän