Kannattaako uskoa intuitiota deittaillessa?
Kun jotakuta tapaillessa ääni pään sisällä sanoo ettei tästä tule mitään, kannattaisiko suosiolla lopettaa juttu alkuunsa?
Onko teillä ollut suhteen alussa epävarmuuksia, jotka ovat hälvenneet ja suhde on toimiva?
Kommentit (5)
Joka kerta kun on ollut alussa epäilyksiä minkään muunkaan suhteen on harmittanut, jos ei niitä ole kuunnellut. Intuitio on paljon loogista päättelyä kattavampi monimutkaisissa ihmissuhdekysymyksissä.
Jos alussa epäillyttää, niin itsellä homma loppuu siihen.
Järki vastaan intuitio. Tähän mennessä intuitio ollut joka ikinen kerta oikeassa. Mikä parasta intuitio antaa vastauksen minuuteissa kun järki pähkäilee vuosia ja lopulta katkerasti joutuu hyväksymään, että olisi kannattanut kuunnella sitä intuitiota.
Kaikissa ihmissuhteissa kannattaa kuunnella intuitiota. Varsinkin, jos se varoittaa jostain ihmisestä.
Intuitio on tunteeseen tiivistettyä kokemuksrllists tietoa. On kehittynyt jo luolamiesaikana varoittamaan vaaroista, joita ei aistein vielä havaitse.
Ongelma on se, että vaiennamme intuition tai emme usko intuition antamaa informaatiota.
Itse uskon kärkeen ja loogiseen ajatteluun, mutta minulle on tullut muutaman vuoden aikana useissa tilanteissa niin voimakkaita intuitiota, jotka ovat varoittaneet minua- ja jotka ovat jälkikäteen osoittautuneet todeksi, joten Luotan nykyään tuohon intuitioon, varsinkin, kun se varoittaa.
Kannattaa kuten kaikissa muissakin ihmissuhteissa.
Vastaus ei ole.