Maaseudun ihmisten haluttomuus siirtyä pyöräilyyn vaatii kovia toimia. Bensanhintaa on nostettiin jo rajusti!
Kantakaupungissa Helsingissä pyöräilyssä ja julkisten käytössä ollaan hienosti edelläkävijöitä. Maaseudun änkyrät vastustavat ilmastoystävällistä kehitystä ja kieltäytyvät mm pyöräilystä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon erittäin tosissani että Helsinki ja muut yksityisautoilua tahallaan haittaavat kaupungit joutuisivat ydinpommituksen kohteeksi. Mitään arvokasta ei siinä häviä.
Kuule, ei kannata stadulaisia vihata, ovat nyt jo joutuneet suuresti kärsimään kun ovat saaneet ihanan multikultin sinne. Tässä liepeillä asuvana kuulen päivityksen äin miten
ne kiroavat kun missään ei ole turvassa/rauhassa ja notkujat ovat vallanneet kaikki paikat/palvelut!
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on, mutta lapsia ei. Heille olisi kuitenkin kunnan tarjoama koulukyyti.
Olen sen verran wanha että poljin fillarilla 7 kilsan (yhteen suuntaan) koulumatkan neljän vuoden ajan, koska sain pitää bussirahan. Kunto on vieläkin rautaa. Siispä kersat pyörän päälle, jos vaan reitti on turvallinen. Talvikaan ei ollut este.
Minä toivon erittäin tosissani että Helsinki ja muut yksityisautoilua tahallaan haittaavat kaupungit joutuisivat ydinpommituksen kohteeksi. Mitään arvokasta ei siinä häviä.