Missä kaikki korona panikoitsijat?
Olisi hauska lukea taas joku ketju missä paniikissa lietsotte toisianne vielä suurempaan paniikkiin aivan kuin lähtölaskenta olisi jo käynnissä.
Kommentit (11)
APUA SUOMESTA LOPPUU SAIRAALAPAIKAT APUA!!! Aijotteko te rakentaa pihallenne bunkkerin vai muutatteko saarelle asumaan??? Miksi minua tuijotettiin kuin hullua kun kävin ruokakaupassa kaasunaamari päällä?
Vierailija kirjoitti:
Nojaa.. Pelkästääm etusivulla 5 aloitusta koskien koronaa...
Aika laimeita kuitenkin ovat. Ei kunnon paniikin lietsontaa tyyliin, että kohta me kaikki kuollaan jne...
Vierailija kirjoitti:
APUA SUOMESTA LOPPUU SAIRAALAPAIKAT APUA!!! Aijotteko te rakentaa pihallenne bunkkerin vai muutatteko saarelle asumaan??? Miksi minua tuijotettiin kuin hullua kun kävin ruokakaupassa kaasunaamari päällä?
Tähän malliin...
Ap
Missä paniikki? Korona tulee hei! Nyt paniikkiin!!
Vierailija kirjoitti:
Missä paniikki? Korona tulee hei! Nyt paniikkiin!!
Hyytyy sunki hymys sitten ko Suomessa on kaks miljoonaa tartuntaa ja 50000 kuollutta.
Hymy hyytyy ku täriset melkein tajuttomana omassa ulosteessa :(
Itse juuri lähdössä kauppaan ostamaan 20 kärryllistä juomaa ja ruokaa. NYT ON PANIIKKI PÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!! ÄKKIÄ ENNENKU TUOTTEET LOPPUU!!!!!!!!!
Nenäni alkoi vuotaa. KUOLLAAN KAIKKI!!!1!!1!1!
Kuolleisuus Kiinassa 2-3% tällä hetkellä. Kunhan virus mutatoituu riittävästi (Iranissa jo tapahtunut?), kuolleisuus voi nousta paljon korkeammalla. Voi käydä kuin Dengue-kuumeessa: Yksi tartunta ei ole kovin vaarallinen, mutta seuraavan mutantin saaminen voikin sitten olla jo fataali.
Nojaa.. Pelkästääm etusivulla 5 aloitusta koskien koronaa...