Nyt ei sitten tulla sairaana työpaikalle!
"Työn sankarit" sun muut! Jääkää heti ensimmäisestä köhäisystä suosiolla koteihinne ja varatkaa aika lääkärille. Nyt ei tulla leikkimään korvaamatonta työpaikalle!
Työnantajien on myös ajettava sairaat työntekijät välittömästi pois tartuttamasta tauteja muihin.
Kommentit (7)
Eiköhän se ole lääkäri joka sen sairasloman tarpeen arvioi eikä jokainen joka vähän köhii.
Ei kun minä olen korvaamaton! Pakko tulla töihin vaikka koronassa...
Joo ja sitten seuraavassa otsikossa joku taas itkee ja rääkyy, kun tyhmä työkaveri saikuttaa.
No jos en mä töihin tuu niin miten sitten kuulen kahvihuoneen juorut, surffaan netissä työajalla, hauku pomoja ja notku tupakkapaikalla?
Työterveys on niin surkea laitos että sinne menen vasta pää kainalossa jos silloinkaan kun aikoja ei vaan saa. Joten kipeänä töihin sitten kuten jo pari vuotta putkeen sairastumisen tullessa.
"No jos en mä töihin tuu niin miten sitten kuulen kahvihuoneen juorut, surffaan netissä työajalla, hauku pomoja ja notku tupakkapaikalla?"
Luja paikka, mutta älä tule töihin, jos olet pipi.
Yhyy hyy. Saikuttelijat tykkää näistä neuvoista. Tauti tarttuu vaikka se oireinen vaihe ei olisikaan juuri silloin menossa.