Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaisuudet sähköpostissa?

Vierailija
23.02.2020 |

Mitä sellaisia sähköposteja sinulla on parhaillaan koneellasi, joita et halua puolisosi/kumppanisi näkevän?

Minulla on
- hotellivaraus kotimaahan (1 yö)
- lentoliput ja niihin liittyvä hotellivaraus ulkomaille (6 yötä)
- liput erääseen musiikkitapahtumaan
- muutama sellainen ystäviltä tullut viesti, joiden sisältö on tarkoitettu vain minun silmilleni

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään. Enää.

Minulla on ollut kumppanilta salassa s.posti, jota olin käyttänyt aiemmin seksiviestittelyyn. En halunnut elää ko. salaisuuden kanssa, joten poistin koko s.postitilin.

Tili olikin enää oikeastaan vain yhden henkilön tiedossa, jolle en edes välittänyt kertoa poistavani tilin. Saattaa olla, että hän on laittanut sinne postia, ja ihmettelee nyt kun en vastaa. En halua enää hänen viestejään, mutta olisin varmasti sortunut hänelle vastaamaan, joten parempi oli poistaa koko homma.

Vierailija
2/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Sähköpostissa, siinä salaisessa, on paljonkin, mutta niin tyhmä en ole, että se näkyisi koneella. Luen ne postit incognito-välilehdellä webbimailista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Sähköpostissa, siinä salaisessa, on paljonkin, mutta niin tyhmä en ole, että se näkyisi koneella. Luen ne postit incognito-välilehdellä webbimailista.

Minun ei tarvitse pelätä, että puolisoni yrittäisi murtautua sähköpostiini, luotan häneen 100 %.

ap

Vierailija
4/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-postissa on viestejä kahdelta entiseltä tapailukumppanilta, aika härskejäkin. poistaisin, mutta en osaa löytää niitä sähköpostista. Myös alastonkuvia on parista miehestä siellä. Ainoa salasana jota mieheni ei tiedä on tuohon sähköpostiin.

Olen miettinyt jos ottaisi ihan uuden s-postin, ja poistaisi vanhan.

Vierailija
5/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, mutta ei mitään. Ei ole mitään syytä salata hotelli varauksia, lentolippuja tai viestejä pomolta jne.

Vierailija
6/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, ei tämä nyt ottanut tulta alleen. Odotin, että joku moraalipoliisi olisi alkanut paheksua :-D

Tässä siis selitykset:

- hotellivaraus kotimaahan (1 yö)

Olen lähdössä lyhyelle ulkomaan työmatkalle ja varasin hotellin edeltäväksi yöksi Helsingistä, jotta ei tarvitse lähteä kotoa niin aikaisin. Ajattelin yllättää puolisoni kysymällä, tulisiko hän sinne mukaan ja voisimme viettää illan Helsingissä käyden elokuvissa ja syömässä.

- lentoliput ja niihin liittyvä hotellivaraus ulkomaille (6 yötä)

Yllätys puolisolle tämäkin. (Ja hän siis tykkää matkustamisesta, tiedän hänen aikataulunsa ja hän on ilmaissut haluavansa käydä tässä kohteessa.

- liput erääseen musiikkitapahtumaan

Yllätys puolisolle. Olen käskenyt varata kalenterista tämän illan vapaaksi mutta hän ei vielä tiedä, mihin tapahtumaan olemme menossa.

- muutama sellainen ystäviltä tullut viesti, joiden sisältö on tarkoitettu vain minun silmilleni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän