Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yamk-tutkinto sinkku maisterinaisen silmin yhtään sen parempi kuin normi amk?

Vierailija
23.02.2020 |

Vissiin ei maisterinaiselle vieläkään kumpikaan kelpaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohtaisin suosiolla noi maisterinaiset joille amk ei kelpaa ja keskittyisin niihin maisterinaisiin joille amk kelpaa. Koska vaatimukset ei tuu tohon päättyyn, yksi kaveri totesi kerran että hän "ei voisi deittailla muita kuin teekkareita".

Vierailija
2/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen FM enkä silti kelpaa maisterinaisille, joten tuskin yamk sen parempi olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä verrata tutkintojen sisältöä. Kumpi on korkeampi yliopiston maisterintutkinto sukupuolentutkimuksesta vai amk:n tutkinto elektroniikasta. 

Vierailija
4/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen FM enkä silti kelpaa maisterinaisille, joten tuskin yamk sen parempi olisi

Kuulostaa huolestuttavalta. Olen amk-jamppa ja maisterinaiset sylkee päälle ja kun olen harkinnut tietojenkäsittelyn FM:n tekemistä ammattiin liittyen, niin yksi asia mikä mielessä on käynyt samalla on että maisterinaiset vähän vähemmän halveksuisi. Mutta ilmeisesti se FM ei juurikaan auttaisi, pitäisi olla joku pankkiirilääkäri että kelpaa maisterinaisille...

Vierailija
5/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos amk-tutkinto ei hänelle kelpaa, niin sama kai se, onko ylempi vai alempi tutkinto amk:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi