Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kylpylään bikinit vai uimapuku?
23.02.2020 |
En ole aiemmin käynyt, mietin mikä "pukukoodi" kylpylöissä on.
Kommentit (8)
Ihan kumpi vaan. Ihan pelkistä naruista koostuvat uikkarit jättäisin kotiin, muuten ei niin väliä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viime vuoden lopulla tuli uusi ohjesääntö, jonka mukaan kaikki kylpylät ovat nyt täysin naturistilinjalla. Eli ei väliä. Pyyhe ympärille vaan, ja kun pääset sinne allasosastoon niin pyyhe naulaan ja eikun kehiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos vastauksista!
Bikineitä on, mutta uimapukua ei, siksi mietin asiaa pitääkö ostaa uimaouku vai voinko mennä bikineillä.
Ap
Alue: Aihe vapaa
Minä ottaisin uimapuvun.