Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksuttomuustoive koskee myös eteerisiä öljyjä!

Vierailija
23.02.2020 |

Nykyään taitaa olla jokin villitys etenkin äitien keskuudessa käyttää jotain Young living tmv öljyjä, kun tämän tästä ohi kävelee tunkkaiselta haisevaa sakkia. Ymmärrättekö, että toive tulla ilman tuoksuja esim. ryhmäliikuntatunnille koskee myös noita teidän hajusteitanne? Jos tämä ei ole mahdollista, voisiko sitä öljyn määrää vaikka vähentää? Jo Chanel tiesi, että tuoksun ei kuulu leijua pilvenä käyttäjänsä ympärillä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksun mille haluan ja niin paljon kuin haluan. Jää kotiisi jos et sitä kestä. Minä en sinun pillisi mukaan tanssi.

Vierailija
2/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustatko ulkomailla? Miten siellä pärjäät? Tuoksuttomuus kun on vain suomalainen keksintö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa aina saa.

Vierailija
4/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustatko ulkomailla? Miten siellä pärjäät? Tuoksuttomuus kun on vain suomalainen keksintö.

Suomalainen kuiva ilma ja öljylemut on tukahduttava yhdistelmä, samoja lemuja on huomattavasti helpompi sietää esim. Välimerellä.

Kohdatkaa nyt vain se fakta, että metrien päähän haiseminen ei lisää kenenkään hyvinvointia.

Vierailija
5/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt ohiksena, mutta minulla on pari "hajutonta" voidetta, niiden purkkien kyljessä lukee hajusteeton. Mutta ai luoja sitä hajua, se on ihan kauhea! Usein mietinkin mielessäni, että miten ne muka ovat hajuttomia, minulla on myös hajustettuja voiteita, jotka eivät haise oikein miltään.

Vierailija
6/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti hajusteille haiseva ihminen on vain ja ainoastaan nolo. Hän herättää hyvin voimakkaan myötähäpeän tunteen ja samalla naurattaa. Minulla ei ole mitään herkkyyksiä ja onneksi en liiku julkisissa liikennevälineissä, joten tyypit eivät häiritse, mutta ymmärrän muiden kauhistuksen hyvin.

Vierailija
7/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksun mille haluan ja niin paljon kuin haluan. Jää kotiisi jos et sitä kestä. Minä en sinun pillisi mukaan tanssi.

Täällä toinen joka on kyllästynyt milloin minkäkin henkisen ongelmansa yliherkkyydeksi naamioivan ryhmän tyranniin.

Vierailija
8/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt ohiksena, mutta minulla on pari "hajutonta" voidetta, niiden purkkien kyljessä lukee hajusteeton. Mutta ai luoja sitä hajua, se on ihan kauhea! Usein mietinkin mielessäni, että miten ne muka ovat hajuttomia, minulla on myös hajustettuja voiteita, jotka eivät haise oikein miltään.

"Hajusteeton" ei ole sama kuin "hajuton". Siihen vain ei ole lisätty mitään hajusteita.

Vierailija
9/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole mikään hajuherkkä, mutta ihmettelen sitä, miksi esim. pyykinpesu- ja huuhteluaineisiin pitää laittaa niin hirveästi sitä hajustetta mukaan. Kaupan pesuainehylly huokuu tosi tukahduttavaa hajusekamelskaa, vaikka aineet on pulloissa ja paketeissa. 

Vierailija
10/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole mikään hajuherkkä, mutta ihmettelen sitä, miksi esim. pyykinpesu- ja huuhteluaineisiin pitää laittaa niin hirveästi sitä hajustetta mukaan. Kaupan pesuainehylly huokuu tosi tukahduttavaa hajusekamelskaa, vaikka aineet on pulloissa ja paketeissa. 

Kaikkein eniten minua ihmetyttää miksi konetiskiaineessa pitää olla tuoksua. Ei sitä kukaan ole haistelemassa. Käytän siis itsekin jotain perus sunia mutta melkoinen turhake on tuo tuoksu.

Vierailija
11/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein eniten minua ihmetyttää miksi konetiskiaineessa pitää olla tuoksua. Ei sitä kukaan ole haistelemassa. Käytän siis itsekin jotain perus sunia mutta melkoinen turhake on tuo tuoksu.

Tämä! Oon ihmetellyt samaa. Tulin ostaneeksi hajupommipussin, onneksi siinä on minigrip-suljin, että saa pussin edes kiinni...

Vierailija
12/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuyliherkkyys on vähän kuin fibromyalgia, toisilla on oikeasti, toisilla mt-ongelman kylkiäisenä.

Todella usein tällainen haujustehysteerikko haluaa vain määrätä ympäristöä toimimaan niin kuin hän itse haluaa. Tälle ei saisi antaa mitään mahdollisuutta, vaikka ollaankin ystävällistä kansaa. Yksilö mukautuu aina, ei niin että kaikki muut mukautuvat yhden takia. Olkoonkin että kyseiset henkilöt ovat tällaisia siksi, että he kokevat ettei heillä ole ollut mahdollisuutta päättää omasta elämästään, vaan ovat jääneet aina toisten alle, ensin äidin/oman perheen/suvun, sitten koulukavereiden/puolison ja lopulta jopa omien lasten. 

Ei vain tiedä säälisikö vai inhoaisiko kyseistä sakkia, eniten ehkä tekee mieli kuitenkin valistaa; menkää hyvät hysteerikot terapiaan käsittelemään elämänne vaikeita asioita, ymmärrän että sairaudentunnottomuus on syvällä, mutta jospa tämä vähän herättelisi. Ei ole reilua että yritätte kieltää muilta mielivaltaisesti asioita siksi että itse olette jääneet parisuhteessanne vaille.

Vierailija
13/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseiset pesuaineet ovat TIIVISTEITÄ, eli niitä kuuluu käyttää ohjeen mukaan, eli vähäisen. Kaupan hyllyssä ne kuitenkin ovat tiivistemuodossa, jolloin sitä hajustettakin on paljon. Pullot eivät kyllä haise, eli nämä nestemäiset, vaan pulveri joka on pahvilaatikossa voi tuoksahtaa. Pakkauksia myös rikkoontuu, ja haju voi levitä siitä. Pesuaineen haju voi olla myös markkinollinen kikka.

Vierailija
14/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseiset pesuaineet ovat TIIVISTEITÄ, eli niitä kuuluu käyttää ohjeen mukaan, eli vähäisen. Kaupan hyllyssä ne kuitenkin ovat tiivistemuodossa, jolloin sitä hajustettakin on paljon. Pullot eivät kyllä haise, eli nämä nestemäiset, vaan pulveri joka on pahvilaatikossa voi tuoksahtaa. Pakkauksia myös rikkoontuu, ja haju voi levitä siitä. Pesuaineen haju voi olla myös markkinollinen kikka.

Jos huuhteluainetta käyttää käyttöohjeen mukaisen määrän, pyykki tuoksuu todella vahvasti. Sitten kun siinä alla on vielä tuoksullinen pyykinpesuaine niin huh... Onneksi on myös tuoksuttomia vaihtoehtoja.

Vierailija
15/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Ei se omo haise vaatteista mikäli sitä käyttää ohjeenmukaisia määriä. Tämä on selvinnyt minulle vertailemalla ystäviäni kun tiedän mitä pesuaineita he käyttävät. Moni huuhteluaine sitävastoin haisee voimakkaalle vaikka käyttäisi ohjeen mukaan, olen kokeillut.

Vierailija
16/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huuhteluainetta käyttää käyttöohjeen mukaisen määrän, pyykki tuoksuu todella vahvasti. Sitten kun siinä alla on vielä tuoksullinen pyykinpesuaine niin huh... Onneksi on myös tuoksuttomia vaihtoehtoja.

Oletko tietoinen että myynnissä on myös hajusteettomia tuotteita? Eli sinun ei ole pakko ostaa vahvasti hajustettua tuotetta, käyttää sitä ohjeen mukaan, ja sitten haista mielestäsi pahalle.

Vierailija
17/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen että myynnissä on myös hajusteettomia tuotteita? Eli sinun ei ole pakko ostaa vahvasti hajustettua tuotetta, käyttää sitä ohjeen mukaan, ja sitten haista mielestäsi pahalle.

Osaatko lukea? Viestin lopussa todetaan, että "onneksi on myös tuoksuttomiq vaihtoehtoja", joten veikkaampa että kirjoittaja on tietoinen.

Vierailija
18/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen ja palkan tason huomaa ihan vain siitä, millä tavalla henkilö käyttää hajusteita. Korkeakoulutettujen työpaikoilla kukaan ei kulje vahvassa hajupilvessä. Se on sääntö. Korkeakoulutetut ymmärtävät, ettei esim. asiakaspalvelussa voi löyhkätä miltään hajusteilta. Ei vaikka olisi varaa niihin kaikista kalleimpiin hajusteisiin. Ei kuulu asiaan haista.

Vierailija
19/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on käsittämätön. En voisi kuvitella tätä käytävän 99%:ssa maailman maista. En ole ikinä kuullutkaan mistään tällaisesta, ettei tuoksuja saisi käyttää.

- ulkosuomalainen

Vierailija
20/53 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herkkä iho ja huomannut että suuri osa hajusteettomista ja herkän ihon tuotteista on roskaa.

Haisevat kamalalta eikä tee mitään.

Deodorantteja heittänyt ties kuinka monta roskikseen kun pelkkä hiki haisee vähemmän kuin se tuotteen haju plus hiki joka aina puskee läpi.

Moni dödö myös oikeasti ärsyttänyt kainoloita.

Rainbown hajusteita sisältävä oli aikanaan paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän