Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada oma naisellinen viehättävyys takaisin yli kolmikymppisenä?

Vierailija
22.02.2020 |

Parikymppisenä olin ihan viehättävä nuori nainen (vaikka en aina tuntenut niin) ja lapset saatuani 25-29v olin myös ihan vetävä nuori äiti. Vaikka en taaskaan tuntenut niin.

30v jälkeen alkoi armoton rupsahtaminen. Olen täysin muodoton möykky, enkä osaa enää vaatteillakaan korostaa itseäni. Kasvatin myös oman Luonnonvärin hiuksiin ja se ei sovikaan minulle yhtään.

En yleensä löydä tapaa miten yli kolmikymppinen eukko voi olla kaunis. Vinkkejä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku enemmän, syö terveellisesti, nuku hyvin ja keskity kaikkeen siihen hyvään, mitä sinulla on elämässäsi.

Älä usko palstapösilömiehiä, joita yksikään nainen ei huoli.

Vierailija
2/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin tossa vaiheessa vasta näyttää parhaimmaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura. Älä ota kaikkea liian vakavasti. Iloisuus näyttää aina kauniilta.

Vierailija
4/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävyys on sitä, että on onnellinen oma itsensä. Huolehtii terveydestään ja itsestään. Se riittää.

Vierailija
5/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Nanson paitulit roskiin vaatekaapista ja tilalle:

- nahkainen kissapuku

- vyötärökorsetti

- reisisaappaat

- oopperahanskat

- koppalakki

- ruoska

Vierailija
6/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin vasta yli kolmevitosena näyttää kunnolla hyvältä. Nyt 46 ja tiedän olevani keskivertoa paremman näköinen, mitä en todellakaan ollut nuorena. (Nuorena ”kaikki” ovat nättejä, myös minä). Se tuli seurauksena siitä, että päädyin töihin alalle, missä ihmiset pukeutuu kivasti ja aloin hankkia vaatteita, jotka sopivat vartalolleni. Peitän puutteita (lyhyet jalat, leveät reidet) ja korostan hyviä puolia (kapea vyötärö). Olen hoikka (geenien, liikunnallisuuden ja painontarkkailun summana) ja senkin takia jo pikkaisen saa ulkonäkö-bonuspisteitä tässä ikäluokassa.

Yhdistelmä perittynä saatua ja omaa panostusta siis.

Vierailija
7/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kampaajalle, pyydät jonkun kivan, nuorekkaan raidoituksen. Ei mitään kananpyllytykkaa, eikä kirkkaita värejä, vaan luonnollisia sävyjä. Jos ylipainoa, laihduta. Liiku, syö terveellisesti. Opettele meikkaamaan, ja jos jo osaat, niin meikkaa korostaen parhaita puoliasi. Lakkaa kynnet. Mieti oma tyylisi ja kokoa peruspuvusto. Osta uudet kengät. Hymyile.

Vierailija
8/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen lisää: komppaan kirjoittajia 1-4, hyviä ohjeita. Ja miksei myös vitosta, jos kyseiset vermeet tuovat sinulle iloa :-)

Vierailija
9/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies provoilee. Kolmekymppinen nainen EI ole vanha tai rupsahtanut.

Vierailija
10/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ystävä, kolmekymppinen on vielä nuori. Täytyy vaan alkaa pitämään itsestään huolta niissä asioissa, missä monen parikymppisen ei tarvitse näyttääkseen hyvältä. Kuten kuntoilu aineenvaihdunnan hidastuessa ja ihon hoito.

Kolmekymppisenä myöskin alkaa näkyä vaikutukset siitä, miten olet elänyt elämääsi parikymppisenä.

Älä menetä toivoa. Katso vaikka Shakiraa, ikää 43, ei plastikkakirurgiaa, mutta näyttää aivan upealta ja nuorekkaalta naiselta!

Vierailija
11/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakira ja muut maailmanluokan julkkikset kyllä käyttävät plastiikkakirurgiaa, pistoksia ym., että ei välttämättä kannata heihin verrata. Vain hölmö uskoo, että Hollywood-naiset on luomuja.

Vierailija
12/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko rupsahtaminen siitä, ettei lapsiarjen pyörityksen keskellä löydy enää energiaa itsensä hemmotteluun? Jos tämä on syy, sitten esim. palkkaatte lastenhoitajan pariksi tunniksi tai mies/sukulainen/ystävä hoitaa lapset, jotta voit mennä sillä aikaa treenaamaan.

Jos taas johtuu tiedon ja taidon puutteesta niin kaupoista saa pukeutumispalveluita, salilla personal trainer palveluita ym. Kosmetologi osaa myös auttaa. Jos taas ei ole varaa, netistä ja erityisesti youtubesta löytyy lukuisia videoita how to look younger.

Vierailija
13/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota silarit. 

Vierailija
14/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen on nainen kauneimmillaan, joten kysymys on sikäli vähän outo. 20-vuotias on usein vielä lapsen pyöreä ja epänaisellinen.

Vierailija
15/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mene salille

-Mene yksilötanssikurssille

-Käytä persoonallisia vaatteita kuten hamsteripaitaa

-Syö superruokia ja lisäravinteita kuten Q10, Pycnogenol, inkivääri, kurkuma jne. 

-Asenteellisuus pois (jos löytyy), näe kauneutta muissa ihmisissä ja varsinkin miehissä

Vierailija
16/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin tossa vaiheessa vasta näyttää parhaimmaltani.

Niinpä. Ei parikymppisenä ole automaattisesti hyvännäköinen. Mä alan olla parhaimmillani vasta nyt nelikymppisenä.

Vierailija
17/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko rupsahtaminen siitä, ettei lapsiarjen pyörityksen keskellä löydy enää energiaa itsensä hemmotteluun? Jos tämä on syy, sitten esim. palkkaatte lastenhoitajan pariksi tunniksi tai mies/sukulainen/ystävä hoitaa lapset, jotta voit mennä sillä aikaa treenaamaan.

Jos taas johtuu tiedon ja taidon puutteesta niin kaupoista saa pukeutumispalveluita, salilla personal trainer palveluita ym. Kosmetologi osaa myös auttaa. Jos taas ei ole varaa, netistä ja erityisesti youtubesta löytyy lukuisia videoita how to look younger.

Mä en oo ap, mutta en kyllä tajua miten toi treenaaminen ilman lapsia toteutetaan. Varsinkin nyt kun lapset menevät päiväkotiin niin eihän heitä näe hereillä kuin muutaman hassun tunnin arkipäivinä. Miten siinä ehtii salille, kun haluaa nähdä lapsia? Ja mä oon kuitenkin vasta hieman alle 25 ja ekaa kertaa elämässäni jo (onneksi lievästi) ylipainoinen

Vierailija
18/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pointtini oli se, että energiaa riittäisi mutta mistä ihmeestä pikkulapsiarjessa taiotaan aika siihen ilman että se on lapsilta pois?

T: edellinen

Vierailija
19/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiku enemmän, syö terveellisesti, nuku hyvin ja keskity kaikkeen siihen hyvään, mitä sinulla on elämässäsi.

Älä usko palstapösilömiehiä, joita yksikään nainen ei huoli.

Joten usko sen sijaan palstamammoja, joita ei yksikään mies huoli :D

Vierailija
20/29 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies provoilee. Kolmekymppinen nainen EI ole vanha tai rupsahtanut.

Eikä nimitä itseään eukoksi. Lipsahdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän