Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilotatko vessapaperit tarkoituksella vieraiden tullessa kylään?

Vierailija
22.02.2020 |

Ihmetyttää vain, että ei voi olla aina vain sattumaa, että vessapaperi on joka kerta loppu, kun käy jossain kylässä. Älkää kutsuko vieraita, jos jonkun niinkin luonnollinen tarve kuin käydä vessassa on vastenmielinen ajatus.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa ennen varpustelua.

Vierailija
2/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen joskus itsekin ihmetellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin on tapana toimia? Yleensä katsotaan ennen vieraiden tuloa että on puhtaita käsipyyhkeitä ja vessapaperia.

Vierailija
4/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotan. Piilotan myös roskakorin, ja laitan kaikkii jemmoihin (pytyn taakse, lavuaarin alle, kaapin oven taakse) muistilappuja joissa lukee "EI TAMPPOONEJA TÄNNE!".

M

Vierailija
5/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! Tästä lähtien tsekkaan aina että vessapaperia on tarjolla😔

Vierailija
6/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään piilota, koska olen normaali.

Vierailija
7/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kostaa pyyhkimällä emännän kylpytakkiin tai vaikka seiniin. Tehoputsin saat vessaharjalla.

Vierailija
8/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta joskus mainittua haetaan sitten hyvin nihkeästi jostain autotallin perukoilta. Mitä ne vessapaperit edes jossain autotallissa tekee? Pitäisikö ne sitten ostaa itse tullessa yökylään, vai pitäisikö lähimpään pusikkoon mennä p*skalle? Kertokaa, kun ei oikein tuollaiset yleiset kirjoittamattomat säännöt ole hallussa.

Vierailija
9/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilotan. Piilotan myös roskakorin, ja laitan kaikkii jemmoihin (pytyn taakse, lavuaarin alle, kaapin oven taakse) muistilappuja joissa lukee "EI TAMPPOONEJA TÄNNE!".

M

Tamponi laitetaan siis pönttöön.

Ilmeisesti haluat näin.

Vierailija
10/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla ole käytössä olevan rullan lisäksi yks rulla näkyvillä, mulla pyykkikoneen päällä korissa. Loput kylppärin kaapissa.

Vierailija
11/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Jos on vieraita tulossa, niin viimeistään silloin varmistan että vessapaperia on ja helposti löydettävissä lisääkin jos kyläilijä tarvitsee.

Vierailija
12/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paperi on loppu käytä pyyhettä.

Vierailija
13/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tamponi laitetaan siis pönttöön.

Ilmeisesti haluat näin.

Tampoonit myydään japanialaisille liikemiehille interwebsissä.

Vierailija
14/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikilla ole käytössä olevan rullan lisäksi yks rulla näkyvillä, mulla pyykkikoneen päällä korissa. Loput kylppärin kaapissa.

Jatkan vielä. Mulla on bideesuihku, puhdas pyllypyyhe ja lisäksi intiimikäyttöön tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä.

Käsipyyhe tietysti vieraille.

Vierailija
15/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikilla ole käytössä olevan rullan lisäksi yks rulla näkyvillä

No, ei ole.

Vierailija
16/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin vahditaan ihan perheen kesken ollessakin, että paperirullia on aina tarjolla ja jos vieraita tulee, yksi ekstrarullakin nostetaan näkyville. Ei mennä konkurssiin siitä ilosta, että noudatetaan normaaleja hygieniatapoja. Kun näkee näitä huusholleja, joissa ei ole minkäänlaista paperia näköpiirissä, tulee kieltämättä mieleen joko teon tahallisuus tai ihmetys siitä, miten itse hoitavat hygieniansa.

Vierailija
17/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää, jos joku vieras käy meillä vessassa. Pitää heti desinfioida koko huussi lattiasta kattoon. Oksettaa ajatuskin, että joku kusee seisaaltaan tai vetää pytyn kansi auki.

Onneksi meillä ei käy vieraita kuin ehkä max 3 kertaa vuodessa jos sitäkään.

Vierailija
18/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaalla ihmisellä on aina vessapaperirulla puvun takin povitaskussa.

Vierailija
19/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin vahditaan ihan perheen kesken ollessakin, että paperirullia on aina tarjolla ja jos vieraita tulee, yksi ekstrarullakin nostetaan näkyville. Ei mennä konkurssiin siitä ilosta, että noudatetaan normaaleja hygieniatapoja. Kun näkee näitä huusholleja, joissa ei ole minkäänlaista paperia näköpiirissä, tulee kieltämättä mieleen joko teon tahallisuus tai ihmetys siitä, miten itse hoitavat hygieniansa.

Paperirullien vahdinta kuulostaa mielenkiintoiselta.. 🤔

Vierailija
20/25 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin täytyy olla vessaparia ja mulla vielä roskakori jota en käytä muulloin. Puhdas pyyhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan