Miten ihmeessä en pääse joihinkin Facebook ryhmiin sisälle, AINA hylätään liittymispyyntö!
Ne ryhmät on sellaisia missä on vähintään satoja, isoimmissa jopa 10 tuhatta jäsentä.
Laitan liittymispyynnön, vastaan kysymyksiin, hylätään.
MIKSI? Mulla on aivan normaali nimi, normaali profiili, oma naama esillä. Vaan ei kelpaa!
Mikä ihme siinä on? Tätä on toistunut MONESSA ryhmässä. Yhteen ryhmään laitoin liittymispyynnön varmaan 7 kertaa eikä hyväksytty.
Joskus laitan myös ylläpitäjille viestiä että moikka, olisiko mahdollista päästä mukaan tuohon ryhmään. EIVÄT EDES LUE NIITÄ VIESTEJÄ! Vaikka ryhmän esittelyssä lukee että laita viestiä jos et pääse mukaan jne. No vaivautuisivat edes lukemaan ne viestipyynnöt mitä saavat!
Onko teille muille käynyt näin?
Kommentit (36)
Ryhmässä ehkä katsotaan olevan jo tarpeeksi jäseniä?
Näissä on monesti aivan mielivaltaiset modet. En tajua miten voi noin pahasti nousta pissa päähän siitä että hallinnoi jotain facebook ryhmää.
Jospa liittymispyynnöissä on ruuhkaa eikä yp ehdi käsitellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sain eräässä kirppisryhmässä varoituksen koska laitoin tuotteesta lisäkuvia. Kuulemma niitä ei saa laittaa ellei joku kysy. ????? No eka kysymys on yleensä lisäkuvat, miksei niitä saisi lisätä heti? Kaikille sujuvampaa kaupankäyntiä.
Tuollainen hidastaa kaupankäyntiä, jos ei saa edes lisätietoja/kuvia laittaa ellei joku ole kiinnostunut. Mä ainakin arvostan kunnollista ilmoitusta missä on lisäkuvat jo valmiiksi, ettei tarvi niitä erikseen ruinata.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla kavereita facessa?
Vaikuttaa mihin?
Vierailija kirjoitti:
Jospa liittymispyynnöissä on ruuhkaa eikä yp ehdi käsitellä niitä.
Silloin siinä lukisi että odottaa hyväksyntää eikä "laita liittymispyyntö".
Jos Ap sun sivu näyttää siltä, että olet mahdollisesti yliaktiivinen häirikkö ja puolihullu. En muuta keksi. Joidenkin sivyt vaan näyttää siltä. Jos olet jatkuvasti pyrkimässä ryhmiin, niin ehkä sulla on joku ongelma facebook aktiivisuuden överiksi menon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Monella on kaverilista piilotettu ettei sitä näy julkisena. Miksi pitäisi olla julkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sain eräässä kirppisryhmässä varoituksen koska laitoin tuotteesta lisäkuvia. Kuulemma niitä ei saa laittaa ellei joku kysy. ????? No eka kysymys on yleensä lisäkuvat, miksei niitä saisi lisätä heti? Kaikille sujuvampaa kaupankäyntiä.
Tuollainen hidastaa kaupankäyntiä, jos ei saa edes lisätietoja/kuvia laittaa ellei joku ole kiinnostunut. Mä ainakin arvostan kunnollista ilmoitusta missä on lisäkuvat jo valmiiksi, ettei tarvi niitä erikseen ruinata.
Mitä eroa kuvilla ja lisäkuvilla on, jos lisäkuvat laittaa valmiiksi?
Sulla voi olla kokonimikaimana joku häirikkö. Mulla on vaan etunimet, ei sukunimeä ja kuvassa ei ole omaa naamaa, ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa kuvilla ja lisäkuvilla on, jos lisäkuvat laittaa valmiiksi?
No eikö lisäkuvilla tarkoiteta kuvia, jotka laitetaan kommentteihin, koska varsinaiseen ilmoitukseen ei saa laitettua kuin yhden kuvan? Ja aika harvoin se yksi kuva riittää.
Aivan järjetöntä, jos ei saa myymistään tuotteista laittaa riittävästi kuvia ilman että joku niitä erikseen kysyy. Itse en tuollaisessa ryhmässä edes haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella on kaverilista piilotettu ettei sitä näy julkisena. Miksi pitäisi olla julkinen?
Tietoturvan asiantuntijat varoittavat julkisista kaverilistoista koska profiilin voi kopioida ja pyytää väärällä identiteetillä uhrin kavereita kaverikseen. Ei ole ensimmäinen kerta, että liiallisen avoimuuden vuoksi on tehty identiteettivarkaus Suomessa ja muualla maailmassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoturvan asiantuntijat varoittavat julkisista kaverilistoista koska profiilin voi kopioida ja pyytää väärällä identiteetillä uhrin kavereita kaverikseen. Ei ole ensimmäinen kerta, että liiallisen avoimuuden vuoksi on tehty identiteettivarkaus Suomessa ja muualla maailmassakin.
Täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
Miks te ette tee omia sivuja ?
Zinc
Ai niinkuin oma naistenhuone, jossa on mehukkaita juoruja ja joita ei kuka vaan pääse lukemaan? Hieno idea!
En siis itse ole sinne päässyt vaikka olen kovasti yrittänyt. Potuttaa, kun työkaverit on ja oma lapsikin
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhia alapeukkuja kysymykselle kavereista. Monet yp:t olettaa että kaveriton profiili on feikki ja siksi automaattinen hylsy. Tämän olen lukenut useammastakin ryhmästä jossa on pohdittu samaa asiaa. Minut on myös hylätty väärän asuinkunnan vuoksi kun yritin mökkipaikkakunnan kirppisryhmään. Olisin lahjoitellut lasten kamaa mökiltä. sitä mukaa kun vanhenevat. Siellä ne nyt lojuu ulkorakennuksessa kun ei niitä kotiinkaan viitsi roudata.
Eikö siellä ole kuin yksi kirppisryhmä? Tällä alueella on useita, osa on seudun kirppisryhmiä ja osa paikkakuntakohtaisia, osa toimii koko maakunnassa. Eikö ole maakuntakohtaisia kirppisryhmiä? Jotkut lahjoittelee tavaroita myös puskaradion kautta.