Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä mies käyttäytyy näin?

Vierailija
22.02.2020 |

Tapailin häntä n. puoli vuotta sitten. Tapailimme viikkoja. Yhtä äkkiä hän ghostasi minut eikä vastannut enää viesteihini. Päätin antaa asian olla, enkä ottanut häneen enää sen koomin yhteyttä.

Tämän jälkeen mies on tykkäillyt somessa päivityksistäni. En seurannut enää häntä ja lopulta poistin myös hänet minun somesta. Silti hän käy jatkuvasti kyttäämässä instan storyjani (sieltä siis näkee, kuka niitä katsoo). Nyt ajattelin estää hänet.

Miksi joku toimii näin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille ole niin tarkkaa ketä siellä sometuttuina on, sinne kun on kerran listalle päättynyt niin ei ole tarvetta poistella ja blokkailla.

Vierailija
2/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja on niin miehissä kuin naisissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille ole niin tarkkaa ketä siellä sometuttuina on, sinne kun on kerran listalle päättynyt niin ei ole tarvetta poistella ja blokkailla.

Niin paitsi että tämä mies ei seuraa minua enää, koska poistin hänet seuraajista. Hänen pitää siis varta vasten mennä profiiliini ja katsastaa storyni...

Vierailija
4/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle oli jokin uusnimi, on siis ihan oma ilmiönsä näiden kaikkien muidenkin lemppauskäsitteiden seassa. En muista enkä jaksa googlaa.

Anna olla, mitä sua kiinnostaa? Meni jo.

Vierailija
5/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaksoin sittenkin googlaa sen:

”Kirjaimellisesti suomennettuna orbiting tarkoittaa kappaletta, kuten sateliittia, joka kulkee kiertorataa pitkin kohteensa ympäri. Deittailumaailmassa kiertorataa kulkee stalkkeri, joka ei halua tavata eikä pitää yhteyttä, mutta seuraa silti kiinteästi toisen tekemisiä sosiaalisessa mediassa.

Lotta Heiskasen mukaan häilymiseen on monia syitä: kyse voi olla ujoudesta, päättämättömyydestä, vaikeudesta torjua toinen tai pyrkimyksestä pitää monia mahdollisuuksia auki.”

Lähde: me naiset

Vierailija
6/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolle oli jokin uusnimi, on siis ihan oma ilmiönsä näiden kaikkien muidenkin lemppauskäsitteiden seassa. En muista enkä jaksa googlaa.

Anna olla, mitä sua kiinnostaa? Meni jo.

Meni todellakin jo, mutta mielestäni alkaa käydä jo hieman ahdistavaksi. Siksi mietin estämistä. Ei voi olla kovin terve ihminen.

Vierailija
7/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kirjaimellisesti suomennettuna orbiting tarkoittaa kappaletta, kuten sateliittia, joka kulkee kiertorataa pitkin kohteensa ympäri. Deittailumaailmassa kiertorataa kulkee stalkkeri, joka ei halua tavata eikä pitää yhteyttä, mutta seuraa silti kiinteästi toisen tekemisiä sosiaalisessa mediassa.

Lotta Heiskasen mukaan häilymiseen on monia syitä: kyse voi olla ujoudesta, päättämättömyydestä, vaikeudesta torjua toinen tai pyrkimyksestä pitää monia mahdollisuuksia auki.”

Vaikeus torjua toinen? Heh. Siksi kyttää toista vielä puolen vuoden jälkeen?

Vierailija
8/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö? Niinku onko tossa jotain kummallista?

olit hetken hauska, dumppasi sut ja nyt sit käy kattomassa mitä touhuat.

Vierailija
9/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeus torjua toinen? Heh. Siksi kyttää toista vielä puolen vuoden jälkeen?

No kai siinä meinataan jotain varalla pitämistä. Ettei halua poistaa lopullisesti jonosta mutta ei kuitenkaan oikeasti kiinnostele hirveästi. Onhan sekin torjunnan vaikeutta.

Vierailija
10/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä tollanen.

Vierailija
11/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Mitäpä jos soitat ja kysyt häneltä?

Vierailija
12/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öö? Niinku onko tossa jotain kummallista?

olit hetken hauska, dumppasi sut ja nyt sit käy kattomassa mitä touhuat.

Ymmärrän että yrität pahoittaa mieleni, mutta et valitettavasti onnistu siinä. Lähinnä mua ahdistaa tämä mies, joka käy kyttäämässä mun someprofiiliani jatkuvasti, vaikka olen tiputtanut hänet seuraajista.

Olen ehkä tällaisen käytöksen myötä enemmänkin onnellinen, että pääsin ihmisestä eroon. Ei ole mun mielestä ihan normaalia.

Vierailija
13/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mies utelias tyyppi, seksin perässä tai rasittui yhteydenpidosta ja katosi avovaimonsa luokse.

Vierailija
14/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli parempi tarjous ja "ghostasi" sinut. homma meni puihin ja nyt miettii oletko varattu ja minkä liikkeen tekisi. Tosi asia on kuitenkin että miehellä ei ole "munaa" toimia fiksusti eli avoimin kortein heti alussa eli erota ystävinä jne.

Vierailija
15/15 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettet ollut miehelle tapailu/liveseurana enää kiinnostava eikä hän kehdannut/jaksanut sitä sulle suoraan kertoa. Mutta jos hän tykkää ulkonäöstäsi hän tykkää seurata sun mahdollisia uusia kuvia/videoita netissä, niinkuin tuhannen muunkin naisen. Visuaalinen mies ehkä siis.

Tai mahdollisesti hän ajatteli sua satunnaisena tapailuseurana ja vastaan tuli hänen mielestä kiinnostavampi silloin kun ghostasi. Mutta ehkä se loppui ja miettii jos joku päivä olisi kiva sun kanssa vielä pitää kivaa. Jos tulis semmonen fiilis hänelle siis.

Joka tapauksessa mies ottaa aina yhteyttä jos häntä kiinnostaa nähdä tai olla tekemisissä. Poikkeuksena liian ujot ja ylipohtivat miehet, joihin ei kannata tuhlata aikaa ennen kuin itse kehittävät kyvyn kommunikoida ja pyrkiä siihen mitä haluavat.

Eli jos mies häippää, mistä syystä tahansa, niin paras on unohtaa hänet kunnes ilmestyy. Etukäteen voit päättää mitä teet jos ilmestyy niin ei tarvitse sitten miettiä. Vakavissaan ei ole ja ghostaa uudelleen. Selitykset löytyy häneltä monenlaiset ja myös lupaukset, jos haluaa sut hetkeksi välillä takaisin. Katso tekoja, älä sanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi