Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla otat huomioon, ettet levitä koronavirusta perheeseesi?

Vierailija
22.02.2020 |

Esimerkiksi puolisoosi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Tauti tulee tai ei tule.En ala vähentämään menojani koronaviruksen takia. Mennään tyttöjen tapaamisiin ja kaikkeen kivaan. On noita tyttöjen juttuja paljon:)

Vierailija
2/10 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Käyn keilaamassa ja uimassa kuten tähän asti. Välillä mennään nollaamaan johonkin Pubiin iltaa istumaan. Samoin kaikki jääkiekkokatsomot, jalkapallot ja pesäpallot ja muut kuten ennenkin hyvällä sykkeellä.

Jos tulee räkätauti niin sitten tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi mukana ja kädet putsataan kun olen vaikka koskenut ostoskärryjä tai kulkenut julkisissa. Näin tehdään ilmankin koronaa.

Vierailija
4/10 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso lähtee käymään helsingissä ensi viikon lopulla. 

Kysyin että jos voisi tulla taksilla kotiin asemalta palatessaan, ettei tarvitsisi olla samassa autossa, jos hän olisi saanut vaikka tartunnan.

Vierailija
5/10 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso lähtee käymään helsingissä ensi viikon lopulla. 

Kysyin että jos voisi tulla taksilla kotiin asemalta palatessaan, ettei tarvitsisi olla samassa autossa, jos hän olisi saanut vaikka tartunnan.

Eilen tilanne kriisiytyi.

Suosittelin puolisolle muuttoa toiseen asuntoon, koska vaarantaa minun terveyteni leväperäisellä suhtautumisella koronavirukseen.

Sanoin etten suosittele helsingin reissua, joka olisi hänelle pelkkä hupireissu. Lisäksi olen ajatellut ettei voisi enää tavata erästä kaveriaan joka koluaa kaikki kirpputorit sun muut riskipaikat.

Vierailija
6/10 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti ottaen: meidän strategia on pitää virus talon ulkopuolella.

Jos se johonkin meistä napsahtaa niin en usko että pystymme muuta perhettä suojaamaan.

Siinähän pitäisi olla kotona jokaisella oma huone, omat astiat, Oma ruokavarasto, lakanat pyyhkeet ja vaatteidenpesut, vessa desinfioida joka käynnin jälkeen suojavarusteissa, Jne jne.

Vierailija
7/10 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin, jos sen saaminen täällä periferiassa ylipäätään on mahdollista, se tulisi meidän perheeseen lasten tai miehen tuomana. Mulla on tosi vähän kodin ulkopuolisia kontakteja, 2-3 asiakasta viikossa, kerran viikossa tai kahdessa kauppareissu. Mies ja lapset ovat päivittäin kymmenien ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
8/10 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota stressiä, jos tarttuu niin ei voi mitään. Lääkäriin tietysti heti jos epäilee tartuntaa.

Ihan perus flunssa yritän jo välttää tartuntaa muihin, käsihygienia on tärkein, hengityssuojaimia voi käyttää myös flunssa jos vaikka valmistaa ruokaa perheelle, niistää aina puhtaaseen nenäliinaan ja likainen roskiin, yskii hihaan, vain pakollinen ihokontakti muihin perheen jäseniin, en mä ainakaan ota flunssa vaikka lasta viereen nukkumaan, tietysti autan pukemaan, vessassa ja muuta mitä normaalistikin, mutta vältän kyllä pitelemästä ja kantamasta sylissä jatkuvasti. Vaikka lapsen vastustuskyky on hyvä, niin silti näe aihetta miksi niitä pöpöjä toiseen pitäis hieroa.

Vierailija
9/10 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennaltaehkäisyllä. Ei ole lapsia eikä puolisoa.

Vierailija
10/10 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin.

Kissalla tai minulla ei ole koronaa, mutta sairastan flunssaa.

En ole huolestunut, vaikka kuulun riskiryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän