Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindermies spämmää

Vierailija
22.02.2020 |

Tapasin Tinderissä ihan mukavan itseäni 6 v vanhemman miehen. Mies vaikutti mukavalta keskusteluissa, joten vaihdettiin puh. Nroa.
Whatsappin kautta viestitelty.

Ainoa häiritsevä seikka; mies laittaa viestiä todella usein! Koko ajan pitäisi viestitellä ja jo nyt monta kertaa pyytänyt että puhuttaisiin puhelimitse. Olen tällä hetkellä sairaslomalla ja toipilas yhdestä leikkausoperaatiosta niin en jaksa olla niin sosiaalinen. Mua on alkanut ahdistamaan miehen jatkuva yhteydenotto. Kyselee koko ajan jotain ja vointia (olen hänelle kertonut että olen toipilas).
Miten mä saan ton yli-innokkuuden vähän rauhoittumaan? Alkaa jo häiritsemään. Kohta mun into tavata mies kyllä hiipuu tohon jatkuvaan viestitulvaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit löytää jonku kunnon stalkkerin. Älä vaan osotettas sille kerro.

Vierailija
2/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että "hei tämä on todella jäiritsevää kun olen toipilas enkä jaksa olla niin sosiaalinen, tämä ahdistaa minua joten voidaanko jutella kun olen terve?".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se. Minulla riesana työkaveri, tietää ett olen parisuhteessa, mutta silti viestittelee, ahdistelee, utelee.

Töissä änkeää seuraani, ehdottelee hävyttömyyksiä.

Olen lukuisia kertoja sanonut ja ilmoittanut etten ole kiinnostunut, olen sanonut että ystävyys on ok työaikana.

Ei tajua, eikä ymmärrä vaikka suoraan olen sanonut että lopettaisi.

Ottaa päähän kun työpaikkaruokalassakin änkeää viereeni / samaan pöytään.

Täytyy varmaan esimiehelle puhua, jotta pääsee eroon tuosta iilimadosta.

Vierailija
4/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta äänet pois niin sillä siitä pääsee. Vastaat sitten kun jaksat.

Vierailija
5/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan estä? Ihmisille tuntuu olevan kumman vaikeata tuo estäminen. Sillähän siitä pääsis.

Vierailija
6/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan estä? Ihmisille tuntuu olevan kumman vaikeata tuo estäminen. Sillähän siitä pääsis.

Tämä on juuri sitä nykypäivän sallittua käyttäytymistä: estoon vaan!

Kyllä minusta tuolla miehellä olisi oikeus kuulla, että hän lähettää viestejä turhan usein... jos se ei auta, voi estää. Ei hän käsittääkseni mitään epätoivottuja vehkeenkuvia ole lähetellyt.

Vierailija
7/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailun ongelmia. Mikä on liikaa viestittelyä ja mikä taas liian vähän. Kumpikin johtaa ei toivottuun tulokseen. Itseäni häiritsee enemmän ihmiset, jotka laittavat viestn päivässä tai kahdessa vastaten 1-5 sanalla suoraan kysymykseen kertomatta mitään ylimääräistä.

Vierailija
8/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että älä enää viesti whatsapin kautta koska mies voi nähdä, jatketaan keskustelua Tinderissä.