Miksi en pysty pariutumaan?
Olen 45v nainen ja nyt ollut sinkkuna 14 vuotta...Olen yrittänyt Tinderin ja deittisivustojen kanssa käydä treffeillä ja pitää silmät auki ihan reaalielämässäkin. Joitakin deittejä on siis vuosien varrella ollut mutta mikään ei ole johtanut edes tapailuun. Kuulen usein kohteliasuuksia ulkonäöstäni eli en kai ole susiruma mutta miehet ei ole kiinnostuneita, paitsi korkeintaan seksistä. Enkä toisaalta itsekään helposti ihastu tai edes kiinnostu ja koskaan nämä kiinnostukset ei tunnu kohtaavan. Osa ihmisitsä tuntuu löytävän mahdollisia kumppaneita joka oksalta, toisille se on näköjään näin vaikeaa...Sinänsä elämässä kaikki ok, mutta jotenkin kaipaisin vielä kumppanin seuraa ja läheisyyttä. Näyttää olevan liikaa vaadittu.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä patiutumisongelmaa. Hyvät naiset eivät löydä miestä ja hyvät miehet eivät löydä naista. Tässä mittakaavassa se ei pitäisi ollateoreettisesti mahdollista.
Ja sitten en ymmärrä näitä avioeroja. Erotaan, kun toinen ei halua tehdä samoja asioita kuin minä. Vain oma klooni kelpaa.
Tasoteoria selittää ongelman aika hyvin. Kumpikin sukupuoli kiinnostuu vain itseään tasokkaammista jolloin kiinnostus ei ole ikinä molemminpuolista.
Itse olen yrittänyt aktiivisesti pariutua jo 3 vuotta ja takana on yli 60 treffit.
Se menee järjestelmällisesti niin, että jos en tunne minkäänlaista viehätystä naiseen niin hän pyytää uusia treffejä. Ja jos pidän naista viehättävänä niin naiselta tulee tekstiviesti "vaikutat mukavalta mutta.."
Jommankumman sukupuolen pitäisi tyytyä tai muuten paria ei synny.
Älkää tyytykö! Ei kukaan nainen tyydykään, miehistä en tiedä. Vastenmielistä ja kammottavaa, jos tyytyvät.
Joskus vain natsaa ja ihastuu. Ilman ihastumista en ikinä ala seurustelemaan. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä patiutumisongelmaa. Hyvät naiset eivät löydä miestä ja hyvät miehet eivät löydä naista. Tässä mittakaavassa se ei pitäisi ollateoreettisesti mahdollista.
Ja sitten en ymmärrä näitä avioeroja. Erotaan, kun toinen ei halua tehdä samoja asioita kuin minä. Vain oma klooni kelpaa.
Tasoteoria selittää ongelman aika hyvin. Kumpikin sukupuoli kiinnostuu vain itseään tasokkaammista jolloin kiinnostus ei ole ikinä molemminpuolista.
Itse olen yrittänyt aktiivisesti pariutua jo 3 vuotta ja takana on yli 60 treffit.
Se menee järjestelmällisesti niin, että jos en tunne minkäänlaista viehätystä naiseen niin hän pyytää uusia treffejä. Ja jos pidän naista viehättävänä niin naiselta tulee tekstiviesti "vaikutat mukavalta mutta.."
Jommankumman sukupuolen pitäisi tyytyä tai muuten paria ei synny.
Ettei vaan käy niin että ihastuessasi rupeat esittämään jotain tai käyttäytymään oudosti? Käyttäydyt kuin normaali ihminen niitä naisia kohtaan joista et ole kiinnostunut. Älä ainakaan mitään PUA-pskaa yritä naisiin joista olet kiinnostunut.