Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että mulla on puhjennut diabetes, kyllä potuttaa

Vierailija
22.02.2020 |

Viime vuoden keväällä jo alkoi äkisti pahat iho- ja hammastulehdukset. Sitten syksyllä rupesi olemaan aina kauhea jano ja vessassa piti juosta alvariinsa ja väsymys.

Nyt kun on oireet vaan pahentuneet, oli pakko vaan myöntää että diabeteshan se on puhjennut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa todella, koko elämä on nyt pilalla - olen vielä ylipainoinen ja liikunta maistuu puulta, samoin porkkanan pureminen.

Vierailija
2/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri totetaa, et sinä itse vaikka oireet sanoisivat mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Onko diagnoosi oma vai lääkärin tekemä?

Vierailija
4/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yhtään kohtalontoveria? Miten minä nyt pärjään tämän taudin kanssa? Ikää on lähes 60 v.

Vierailija
5/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan laihduttamaan, eikös niin? Kakkostyyppi voi asettua reippaalla painonpudotuksella, toisin kuin ykkönen, joka meidän perheessä jyllää. Eli omia valintoja, my friend!

Vierailija
6/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Onko diagnoosi oma vai lääkärin tekemä?

Oma diagnoosihan se on, mutta eikös oireet ole ihan selvät? Myös pikku aterioita on syötävä usein, muuten tulee hurjan paha olo, vatsaa kouristelee.

Vierailija
7/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
8/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lääkäri 3.3 - pitäisikö aikaistaa, kun oireet niin kovat päällä? 

Vierailija
9/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kakkostyypin diabetes kymmenisen vuotta. Ei ole ollut kauheaa janoa eikä vessassa ravaamista, iho- tai hammastulehduksista puhumattakaan. Ehkä sinulla on jokin muu sairaus?

Vierailija
10/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh

No ei tosta huokailusta ole mulle mitään apua - jos sulla ei ole muuta sanottavaa, voisitko olla kommentoimatta, kun toisella ihmisellä on hätä.

Vierailija
11/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kakkostyypin diabetes kymmenisen vuotta. Ei ole ollut kauheaa janoa eikä vessassa ravaamista, iho- tai hammastulehduksista puhumattakaan. Ehkä sinulla on jokin muu sairaus?

Jaa, netistä katsoin että diabeteksessa on nämä ko.oireet tyypillisiä. Ap.

Vierailija
12/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat lääkäristä ohjausta ja neuvoja, jos lääkäri sinulla taudin diagnosoi. Pärjäät kyllä, älä huoli!

Vierailija
13/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan laihduttamaan, eikös niin? Kakkostyyppi voi asettua reippaalla painonpudotuksella, toisin kuin ykkönen, joka meidän perheessä jyllää. Eli omia valintoja, my friend!

En tiedä mistä laihduttaisin, kun syön pikku annoksia pitkin päivää, enkä juo alkoa enkä välitä erityisemmin makeista ruuista. 

Vierailija
14/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat lääkäristä ohjausta ja neuvoja, jos lääkäri sinulla taudin diagnosoi. Pärjäät kyllä, älä huoli!

Kiitos rohkaisusta <3 - olet ainoa lohduttava henkilö täällä.

Vierailija
15/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lääkäri 3.3 - pitäisikö aikaistaa, kun oireet niin kovat päällä? 

Siltikään sinä et ole se joka päättää asiasta, vaan loppupeleissä se on lääkäri joka sanelee miten asia on. Todennäköisesti aikaa ei tarvitse aikaistaa, jos et nyt heti just ole tyyliin taju kankaalla.

Vierailija
16/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisusta <3 - olet ainoa lohduttava henkilö täällä.

Voi voi, haetaanpa sitä sääliä niin kovasti nyt, pikku mussukka. Haeppa vielä tuttipulla, helpottaa, takaan sen!

Vierailija
17/17 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä laihduttaisin, kun syön pikku annoksia pitkin päivää, enkä juo alkoa enkä välitä erityisemmin makeista ruuista. 

Jostain saat kuitenkin aivan liikaa kaloreita. Todennäköisesti ne sun pienet annokset olekaan niin pieniä kuin kuvittelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi