Oletko lähettänyt pildekuvan pyytämättä (sillä ei väliä tykkäsikö mies)? Hävettäisikö jos asiaa puitaisi mediassa?
Voi olla pudempikin suhde kyseessä, Kärnähän oli naisen kanssa ollut pari vuotta
Kommentit (23)
Naiset lähettävät todella paljon alastonkuvia, olen saanut kymmeniltä naisilta sinkkuvuosieni aikana ja nykyisin saan seurustelukumppanilta.
Itse lähetän aina kuvia, joissa pilden lisäksi näkyy myös koko muukin keho. Lähikuvat sukuelimistä ovat jotenkin mauttomia.
Naisilta kysytään, mutta miehet täällä intopinkeänä näköjään vastailee 🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse lähetän aina kuvia, joissa pilden lisäksi näkyy myös koko muukin keho. Lähikuvat sukuelimistä ovat jotenkin mauttomia.
Yleensä naisesta näkyy enemmän mutta usein sitten myös yksi lähikuva mukana
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kysytään, mutta miehet täällä intopinkeänä näköjään vastailee 🙄
Naisia hävettää
En ole koskaan lähettänyt, enkä lähettäisi vaikka pyydettäisiin. Miehiltä olen saanut kuvia, mutta he ovat kysyneet luvan ennen lähettämistä. -N50+
En ole lähettänyt kuvaa pildestä pyytämättä tai edes pyydettäessä. Naisena en ymmärrä miten joku voi kiihottua pelkän pillukuvan näkemisestä. Niitä on netti pullollaan, miksi kukaan haluaisi nähdä juuri minun tussuttimen?
Ei ole edes tullut mieleen. Tuollaiset asiat tuppaavat yleensä kääntymään itseään vastaan jossain vaiheessa.
Huvittavaa on myös se kun nyt selitellään Kärnän tekemisiä. Kanerva sai aikoinaan kenkää mielestäni paljon pienemmästä tekosesta eli vihjailevista tekstareista. Tietysti nämä ovat jokaisen yksityisasioita niin kauan kuin ne yksityisinä pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
En ole lähettänyt kuvaa pildestä pyytämättä tai edes pyydettäessä. Naisena en ymmärrä miten joku voi kiihottua pelkän pillukuvan näkemisestä. Niitä on netti pullollaan, miksi kukaan haluaisi nähdä juuri minun tussuttimen?
Jos mies on ihastunut, niin silloin juuri sinun pildesi kiihottaa...?
Naiset lähettää itsestään vain nättejä kuvia, eikä alapääkuva ole sitä. Toki mielenterveysongelmia on naisillakin ja ne voi sitten ilmetä vaikka noin, mutta varmaan aika harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ihastunut, niin silloin juuri sinun pildesi kiihottaa...?
Et ymmärrä miten naisen mieli toimii. Nainen toivoo että hänen kasvokuvansa kiihottaisi tai villeimmillään ehkä kuva uimapuvussa.
Ap ei sitten uskaltanut laittaa galluppia tähän, kun olisi tullut liian selvä viesti ettei naiset tee tuollaista.
Oksentaisin jos saisin jonkun oksettavan pildekuvan!! Pelkästä ajatuksesta haistan sen hiivaisen rönttösen, yöks.
No kyllä hävettäisi. Ja en ole koskaan lähettänyt.
Olen lähettänyt. Ihan sama vaikka menee julkisuuteen, koska siitä ei minua muuten tunnista ja nätti pimppi on kuitenkin.
En ole lähettänyt pyytämättä tai pyydettäessä. Minun pilden ovat nähneet/näkee vain harvat ja valitut.
Kyllä hävettäisi. Mietin, että minkälaisen kuvan antaisi poliitikkonaisesta, jos olisi lähetellyt kuvia elimestään. Pitäisin hiukka pimeänä.
Vierailija kirjoitti:
Oksentaisin jos saisin jonkun oksettavan pildekuvan!! Pelkästä ajatuksesta haistan sen hiivaisen rönttösen, yöks.
Taidat olla miehiin päin?
Olen lähettänyt pitkäaikaiselle partnerille yhden (1) nätin alastonkuvan, jossa näkyy lähinnä tissit ja kropan muoto, ei naamaa eikä piparia. Ennen lähettämistä mietin läpi sen, haittaisiko minua jos jostain syystä kävisi niin, että joku muukin näkisi sen kuvan. Ei haittaisi.
Olen saanut monia, kaikista tykännyt silloin, nyt jälkikäteen voin esiintyä järkyttyneenä jos toimittaja haluaa M44