Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehenne on yllättänyt teidät?

Vierailija
21.02.2020 |

Mikä on ikävin tai ihanin tapa, jolla miehenne on yllättänyt teidät?

Oma mieheni vei minut eilen kaupunkiin ja löi käteeni 200e ja sanoi, että saan käyttää sen mihin tahansa vaatteisiin ja kulki mukanani vaatekaupoissa. Osallistui vaatteiden valintaan, kertoi mielipiteensä ja kokosi myös vaatteita mukaan sovitettavaksi, joiden arveli sopivan minulle.

Tänään aamulla sanoi, että illaksi tulee lapsenvahti ja pyysi kirjoittamaan hänelle ohjeita, joista arvelen olevan hyötyä, me menemme illalla syömään. Hetki sitten tultiin takaisin ja pakko sanoa, että oli kyllä ihana yllätys häneltä.

Nyt vielä sanoi, että saan käyttää 100e ihan mihin haluan, ostaa vaikka kirjoja tai harrastusvälineitä.

Meillä on ollut rahasta tiukkaa jo vuosia, mutta nyt mies sai töitä vuodenvaihteessa, joita pystyy tekemään ja on tehnyt paljon ylitöitä ja kerännyt rahaa tätä varten.

Miten teidän miehenne on yllättänyt teidät?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, kun lapset ja koti jäikin minun hoidettavakseni, vaikka mies oli puhunut toista ja oli aiemmin lapsirakas kodinhengetär.

Vierailija
2/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihan noin onnellinen tarina. Sain kondylooman ulkomaan tuliaisina. (Mies on entinen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti salarakkaalla. Mulle riitti!

Vierailija
4/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yllättää lipsauttamalla melansa ykkösestä kakkoseen kesken kiivaimman yhdynnän.

Vierailija
5/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi minulle sukelluspukuun pukeutuneena peräruiskeen Bemarini takapenkillä.

T: Niko Petteri

Vierailija
6/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mullakin, että mies yllätti salarakkaalla ja kaksoiselämällä. Se olikin ainoa millä tulin siinä liitossa yllätetyksi. Vaikka mies itki ja aneli liittomme jatkamista niin eipä käynyt mielessä jatkaa moista kulissia.

Vierailija
7/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus töistä tullessa pöydällä odottaa joku ihana välipala ja mukava viesti.Varsinkin silloin jos tietää että olen allapäin.

Tai saunassa jalkakylpy...

Mieheni tykkää yllättää pienillä asioillä ihanilla asioilla.

Vierailija
8/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus töistä tullessaan mies "ottaa kopin" lapsesta ja passittaa minut makuuhuoneeseen rauhassa lukemaan tai mitä haluankaan tehdä ja lähtee lapsen kanssa ulos tai puuhaa jotakin hänen kanssaan. 

Joskus myös vapaapäivinään, kun olen nousemassa kun lapsi herää, nouseekin itse ja antaa minun jäädä nukkumaan.