Mies! Jos nainen on muuten hyvä...
...mutta lievästi ylipainoinen, jätätkö muka oikeasti tutustumatta häneen?
Kommentit (45)
Ja niin joo en ole tehnyt läskialoituksia tänne ennen, jos joku sitä luuli.
Riippuu ylipainon määrästä. Mikään amerikkalaistyylinen ”hengenvaarallisesti lihava” ei sytytä, mutta normi ylipainoinen, olematta läski käy. Voi olla, että vaimo ei tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ylipainon määrästä. Mikään amerikkalaistyylinen ”hengenvaarallisesti lihava” ei sytytä, mutta normi ylipainoinen, olematta läski käy. Voi olla, että vaimo ei tykkäisi.
"Lievästi" oli kysymys....eli pikkasen mahaa tai kaksaria, ei mikään 200 kiloinen valas.
Kyllä niitä virtahepofetisistejäkin löytyy, eli voin luottaa siihen, että sekin nainen tulee saamaan rakkautta. Itselläni ei sytytä.
Lievä ylipaino on niin yleistä, että monien mielestä lievästi ylipainoiset ovat normaalipainoisia. Heidän mielestään hiukan ylipainoiset ovatkin sitten jo oikeasti lihavia.
Mutta vastaus kysymykseen, bmi-taulukon mukaan lievästi ylipainoisen kanssa voisin olla, mutta mieluiten normaalipainoisen kanssa. Ylipaino on sairaus eikä "muodokkuutta". Aivan tajuttoman paljon on nykyään lihavia (miehiä ja naisia). En ymmärrä miksei ylimääräisistä ihroista hankkiuduta eroon.
Minulle vartalo on tärkeä. Voin olla lihavan naisen kanssa ystävä, mutta mitään seksuaalista vetoa en sellaiseen tunne.
En tarkastele asiaa myöskään BMI:n perusteella vaan silmällä. Jos paino on luokkaa pituus - 100, tai enemmän, täytyy kyllä osata "puhua kauniisti" saadakseni minut syttymään.
Ohhoh ja sitten sanotaan että naiset ovat kranttuja :D
Ei lievä ylipaino haittaa mua ollenkaan.
Jos treffisivulla on kymmenen naista kenen kanssa voi käydä treffeillä. Sovin tietysti treffit sen kanssa joka vaikuttaa/näyttää kauneimmalta. Sitä mukaa kun ehdokkaita karsiutuu siirrytään luonnostaan kohti "rumia ja läskejä". Sitten vaan toivotaan oman tason olevan niin kova, ettei tartte ihan niitä tynnyrin pohjimmaisia tavata.
Mulle ei ulkonäöllä ole väliä jos muuten synkkaa. Sitäpaitsi lihavakin voi olla kaunis.
Nuorempana en olisi varmaan jättänyt. Mutta nyt eronneena hyväkuntoisena ja -tuloisena nelikymppisenä on niin helppo saada hoikkakin naisystävä etten enää tapaile lievästikään ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos treffisivulla on kymmenen naista kenen kanssa voi käydä treffeillä. Sovin tietysti treffit sen kanssa joka vaikuttaa/näyttää kauneimmalta. Sitä mukaa kun ehdokkaita karsiutuu siirrytään luonnostaan kohti "rumia ja läskejä". Sitten vaan toivotaan oman tason olevan niin kova, ettei tartte ihan niitä tynnyrin pohjimmaisia tavata.
Ja ilmeisesti olet vielä sinkku. Miksiköhän?
Siriina kirjoitti:
Saatan olla lihava, mutta sinä olet ruma. Minä voin aina laihduttaa.
Hmm... alkuperäinen lausahdus oli parempi kuin tuo muunnos.
Winston Churhillin väitetään tokaisseen parlamentin naispuoliselle jäsenelle, joka oli moittinut hänen olevan vastenmielisen juovuksissa: 'My dear, you are ugly, and what’s more, you are disgustingly ugly. But tomorrow I shall be sober and you will still be disgustingly ugly.'
Siksi siis miehet eivät ole kiinnostuneita kun olen vähän pöyreä vaikka olen ihan kaunis.
Yleensä vaan mustat miehet kiinnostuu, mutta minä en oikein syty heistä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä lähdin kyselemään kun moni mies näin vastaa, silti ulistaan kun ei kumppania löydy... no ei varmaan löydy jos kroppa ensisijainen asia mikä määrittelee tutustutaanko edes
Kuka ulisee ja kuka ei. Jos toinen ihminen ei kiinnosta, niin miksi pitäisi viritellä suhdetta? Sukupuolesta riippumatta olisi minusta aika julmaa aloittaa suhde toisen ihmisen kanssa vain ollakseen suhteessa. Toinen ihastuisi ja rakastuisi, kun itse olisi välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisesti olet vielä sinkku. Miksiköhän?
Väärin arvattu. Parisuhteessa olen elänyt jo monta vuotta. Ehkä vähän kärjistäen kirjoitin, mutta totta se silti on.
Nainen, kelpaako sinulle lievästi köyhä mies?
Vierailija kirjoitti:
Sillä lähdin kyselemään kun moni mies näin vastaa, silti ulistaan kun ei kumppania löydy... no ei varmaan löydy jos kroppa ensisijainen asia mikä määrittelee tutustutaanko edes
Ihminen on kokonaisuus ja ennen tutustumista ei tietenkään edes ole mitään muuta kuin ulkonäkö joka herättää kiinnostuksen. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että ulkoisesti kiinnostavan pitäisi olla jotenkin supertikissä vaan ainoastaan sitä että selkeä ylipaino on turn off. Ne pari-kolme kiloa ei haittaa mitään ja iso vaikutus tulee ihan siitä miltä kroppa näyttää eli kuinka itsensä kantaa, onko lihaskuntoa ja sen myötä olemuksessa ryhtiä. Se kun kertoo jo paljon elämäntavoista ennen kuin on sanaakaan vaihdettu.
Ja harvapa sitä palavasti rakastuu myöskään mihinkään superkusipäähän vaikka se olisi ulkoisesti kuinka huippu. Kokonaisuus ratkaisee ja sekä ylipainoille että kusipäisyydelle voi itse tehdä ihmeitä jos vain haluaa.
Lievä ylipaino on helppo laihduttaa normaaliksi. Miksi ei tekisi niin vaikka nyt heti? Jos ei ole kanttia siihen niin se on itse ongelma.