Mitä sait tänään aikaiseksi, mistä olet tyytyväinen?
Kaivellaanpa hiukan positiivisuutta kehiin perjantain ratoksi ja viikonlopun alkajaisiksi.
Jokainen on varmaan enimmäkseen väsynyt arkeen, töihin jne, eikä aina huomaa pieniä positiivisia asioita. Työpäivästä ei itsellä jäänyt paljoa hehkutettavaa, mutta siitä tuli mukava olo, kun illalla siivosin vessan sillä aikaa kun sauna lämpeni, ja siivouksen päälle kävin ottamassa hyvät löylyt. Nyt on sekä tyytyväinen että rento olo saunaolutta siemaillessa.
Huomenna pitää siivota talo isommalti, mutta vessa onkin jo hoidettu.
Kommentit (34)
Kävin työhaastattelussa ja tein tentin. Tosin tenttiin en ollut lukenut juuri yhtään kun on ahdistanut ja masentanut niin paljon.
Muuten olen vain lähinnä makoillut ja kuunnellut musiikkia. Ja jaksoin tässä illalla tehdä vähän enemmän aikaa vievää ruokaa. Ihan ok saldo siihen nähden, että olen ison osan päivästä itkenyt ja ollut niin ahdistunut, että ollut vaikea hengittää.
Jospa huomenna jaksaisi siivota kunnolla. Pitäisi myös käydä kirjastossa ja opiskella. Haluaisin käydä myös salilla, mutta lähteminen tuntuu aina tosi vaikealta.
Mulla on 8 kohtainen to do lista.
8 on yhdellä listalla ja kaikki loput ovat toisella listalla, jotka on hyvä tehdä joskus.
Sain tehtyä ekan listan niin, että jäi 5 kohtaa enää. Aikaa ei mene kauaa, mutta ikäviä tehtäviä.
Nyt taas mietin miksi meni näin kauan.
Sain vihdoin itseäni niskasta kiinni ja varattua ajan rokotukseen
Kävin moikkaamassa ikääntyvää sukulaista, jonka tapaaminen on aina henkisesti rasittavaa. Jäi fiilis, että oli onnistunut vierailu.
Siivosin ja säästin rahaa tekemällä kotona olevista niukoista aineksista ruokaa.
Sain yhden ongelman ratkomisen käyntiin, kun rohkaistuin soittamaan yrityksen asiakaspalveluun.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sain ostettua kuivaustelineen ja pestyä pyykkiä, käytyä kirjastossa & haettua yhden paketin, koottua yhden hyllykön ja laitettua yhden taulun seinälle (olen siis vasta muuttanut, enkä ollut tänään töissä). Vähän harmittaa, etten urheillut, mutta illalla kävin sentään lapsen kanssa uimassa. Näin kirjotettuna tuntuu, että tekihän sitä oikeasti jotain!
Puukaupat ja sopimuksen taimikonhoitotyöstä.
Opetin Taloustutkimuksen haastattelijalle uuden sanan, tai kaksi.
Soitti seurakunnan toimeksiannosta.
Sanat olivat:
Fundamentalismi
Kreationismi
Minulla on 39 astetta kuumetta, mutta sain tehtyä miehelle iltaruokaa. Hän ilahtui tosi paljon. Minä ilahduin siitä, että mies toi minulle sipsiä ja limua kaupasta, koska tiesi minun olevan kipeänä. Paska päivä, mutta hyvä parisuhde. Ne on ne pikkujutut.
Työjuttuja, työviikko pulkassa. Lopetin ajoissa ja vietin loppupäivän lapsenlapseni kanssa. Huono sää, joten laitettiin tuli takkaan ja ryömittiin peiton alle lukemaan.
Sain järjestettyä lapsille hyvän päiväkotipaikan vaikka kaikki alueen päiväkodit tuntuu olevan ihan täynnä. Pienestä mukavan oloisesta yksityisestä löytyi kuitenkin tilaa, helpotus on suuri kun asia lopulta järjestyi :)
Kävin 4v tyttäreni kanssa kaupassa ja postissa. Kun olimme kävelemässä kotiin, sanoin hänelle, että "Oli niin kiva, kun autoit äitiä kaupassa. Aion kertoa isille, miten reipas olit." Tyttäreni vastasi: "Kiitos äiti. Olen niin iloinen." 💕 Pieni, mutta niin ihana hetki...
Kävelyä, aika tehokkaastikin. Tunnin lenkki eli ihan tyytyväinen olin. Ilma oli kuin morshian ja arskan säteitä naama harjoitteli sietämään.
Kaupasta vuori herkkuja, terveyspainotteella.