Mitä vaatemerkkiä lapsenne haluavat?
Kommentit (50)
Tytär 14 ei suostu käyttämään muita kuin kirpparivaatteita. Poikaa 12 taas ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kyllä inhottaa tuo merkkivaatteilla pelleily lapsilla. Onneksi oma lapseni on älykäs ja sivistynyt, eikä tuollaiseen sorru.
Kirppikseltä kaikki vaatteet ja joskus saa jopa adidakset.
Meillä tyttö 8.v ja merkillä ei niinkään väliä, pääasia että vaate on kaunis.
Ostan vaatteet pääosin kirppareilta ja Punaisen ristin Kontista. Säästää paljon rahaa ja säästän samalla ympäristöä :)
Tykkään myös itse ommella vaatteita itselleni ja tytölle, nyt aion ommella itselleni valkoisen t-paitamekon kesäksi. Ois vaan enempi aikaa ommella niin tekisin useamminkin vaatteita :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos 80-luvulla, kun olin 13-v, jos ei Leviksiä ollut, niin olit täysi hylkiö!
Me jotka olimme silloin teinit olemme nyt nelikymppisiä. Mulla on levikset ja olen siitä ylpeä!
Merkkivaatteilla pelleilijät opettavat lapsilleen että se on hänen syytä jos joku ei hänestä hänen ulkomuodon vuoksi pidä.
Tärkeämpää on opettaa lapsen olevan hyvä juuri sellaisena kuin hän on. Jos hän on jonkun mielestä hylkiö koska hänellä ei ole samanlaisia housuja kuin muilla on, sellaisille ihmisille sopiikin olla hylkiö.
Kaikkia ei kuulukaan miellyttää, varskinkaan "kavereita" joille housut on kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos 80-luvulla, kun olin 13-v, jos ei Leviksiä ollut, niin olit täysi hylkiö!
Me jotka olimme silloin teinit olemme nyt nelikymppisiä. Mulla on levikset ja olen siitä ylpeä!
Teininä rajoittuneet huonoitsetuntoiset jatkavat samaa aikuisena.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä rajoittuneet huonoitsetuntoiset jatkavat samaa aikuisena.🙄
Minulla Levikset jäi sinne 80-luvulla, en ole sen jälkeen Leviksiä käyttänyt. Myöskin myllyverkkarit jäi sinne.
Itse en ole koskaan ollut minkään merkin perään yhtään ja ollut lähes minkälaisia vaatteita vaan. Joskus adidasta tarjouksesta tuli ostettua. Vastaan nyt sen takia tähän, että olen aika nuori vielä itsekin.
Hilfigerin ja gantin on tällä hetkellä. Ei tunne että ne on mitenkään erikoisia, ihan perusmerkkejä. Ja niinhän ne onkin.. Sama kun ne kirppis ja prisma vaatteet on jonkun toisen perus. Kaikki varmaan saa pukeutua mihin haluaa, ilman että tarvii jonkun kukkahatun sheimata?
Eipä ole mitään erityisiä toiveita. Kaikki kelpaa mitä Prismasta ja Cittarista ostan.
Merkkivaatteiden vihaajille kysymys: miksi niiden käyttäminen ärsyttää, jos kerran kyseisiin vaatteisiin on varaa? Yleensä merkkivaatteet ovat myös laadukkaampia ja kestävämpiä, kuin ns. halpahallien bulkkivaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tytöt 15, 12 ja 8 vuotta. Vanhemman suosikit ovat Ralph Lauren Polo, Miss Sixty, Calvin Klein, Replay, Gucci
Keskimmäisellä Hilfiger, Dolce Gabbana Junior, Levi’s ja se kuudesluokkalaisille pakollinen Helly Hansen.
Nuorin ei ole kiinnostunut vaatteista. Laittaa mitä käsken laittaa päälle :)
Minulla on yksi Dolce Cabbanan mekko ( kirppikseltä ostin ) ei voi kyllä sanoa, että olisi mikään erikoinen. Jos joku siis oikeasti tahtoo maksaa turhasta niin siitä vaan.
Koskaan ei ole pyytänyt mitään merkkivaatteita. Kaikki on kelvannut tarjoustalosta lähtien.
Vietiin sitten kerran Stockkalle ja se valitsi jotain Bille Beinon vaatteita itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Merkkivaatteiden vihaajille kysymys: miksi niiden käyttäminen ärsyttää, jos kerran kyseisiin vaatteisiin on varaa? Yleensä merkkivaatteet ovat myös laadukkaampia ja kestävämpiä, kuin ns. halpahallien bulkkivaatteet.
Itse en koskaan ole vihannut merkkivaatteita, mutta en vaan ole niitä käyttänyt juurikaan jos miettii. Merkkivaatteet eivät minusta silti ole mitään kovinkaan kestäviä ( tullut huomattua joidenkin kohdalla) ja toisaalta monet niistä tehdään ihan yhtä huonoissa oloissa kuin nämä halpisvaatteetkin ja monesti kaikki on niidenkin tuotannossa pielessä. Sen vuoksi en tavallaan pidä merkkivaatteita minään ratkaisuna. Minulla ei ole lapsia, joten en tiedä sitten miten joku vanhempi ajattelee asian suhteen.
Järkyttävää että jotkut nuoret joutuu kulkemaan pelkissä kirppuryysyissä 😞 vaikuttaa varmasti itsetuntoon kun ympärillä on laadukkaissa vaatteissa kulkevia kavereita. Surullista.
Tyttö 5v. Merkillä ei väliä, mutta kääntöpaljetit ja yksisarviset on in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tytöt 15, 12 ja 8 vuotta. Vanhemman suosikit ovat Ralph Lauren Polo, Miss Sixty, Calvin Klein, Replay, Gucci
Keskimmäisellä Hilfiger, Dolce Gabbana Junior, Levi’s ja se kuudesluokkalaisille pakollinen Helly Hansen.
Minulla on yksi Dolce Cabbanan mekko ( kirppikseltä ostin ) ei voi kyllä sanoa, että olisi mikään erikoinen. Jos joku siis oikeasti tahtoo maksaa turhasta niin siitä vaan.
Ei varmasti ole mikään erikoinen kirppikseltä löytynyt Dolce Cappana 😂 onko made in turkey? Osta ensi kerralla jotain mikä ei ole halpa kopio!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että jotkut nuoret joutuu kulkemaan pelkissä kirppuryysyissä 😞 vaikuttaa varmasti itsetuntoon kun ympärillä on laadukkaissa vaatteissa kulkevia kavereita. Surullista.
Tuskin vaatteilla pitkälle pääsee. Pikkukaupungissa on ihan sama, vaikka kuljet HM:n ja Tarjoustalon vermeissä. Kaikki kuitenkin tietää sun vanhempien varallisuuden ja kivitalon järvenrannalla.