Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petteri Orpo (KOK) lomailee omalla lomalla parhaillaan USA:ssa, vaikka eduskunnalla oli juuri kuuden viikon joululoma!

Vierailija
21.02.2020 |

Eli eipä ollut työpaikallaan eduskunnassa Petteri tänäänkään!

Eikä mikään ympäristöteko tuo USA:n hupilentely!

Kommentit (22)

Vierailija
2/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt härskiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida Petteriä kiinnostaa eduskunnassa istuskelu.

Vierailija
4/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kai Mykkäsellä (KOK) sama juttu. Mikä on, ettei kotimaan lähilomailu kiinnosta?!?

Vierailija
5/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida Petteriä kiinnostaa eduskunnassa istuskelu.

Eikä suomalaisia Kokoomuksen äänestely.

Vierailija
6/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä he haluavat viettää lastensa kanssa hiihtolomaa, kun lapsilla on vapaata koulusta? Joululoman jälkeen kun ne lapset ovat oletettavasti olleet koulussa..

Vierailija
7/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoa USA:ssa?

Vierailija
8/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä yllätys tuo muka on kokoomuslaiselta mieheltä.

Vierailija
9/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lomailee Halla-Ahonin

Persu

Vierailija
10/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on hyvä, että kokoomuksen kireäpipoiset setämiehet lähtivät pois kiusaamasta eduskuntaa. Kokoomussedät ovat olleet kovin kireitä jäätyään pois hallituksesta. Tuon "kykypuolueen" jätän ikuisesti äänestämättä viime hallitulsen kikytuntien ja koulutusleikkausten takia.

Vierailija
11/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä he haluavat viettää lastensa kanssa hiihtolomaa, kun lapsilla on vapaata koulusta? Joululoman jälkeen kun ne lapset ovat oletettavasti olleet koulussa..

Mikseivät menneet joululomalla sinne Usaan? Ihan naurettavaa. Harva työssäkäyvä voi lomailla silloin kun sattuu huvittamaan. Nämä ei arvosta kansanedustajan työtään yhtään pätkää. 

Vierailija
12/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb (KOK) lähti kesken istuntokauden teräsmieskisaan Hawaijille!

Vierailija
13/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, piti oikein kaivaa porvaripuolueista tietoa, kuka perheenisä on ITSEMAKSAMALLAAN hiihtolomalla lastensa kanssa.

Melko epätoivoinen vastaisku sille, kun uutisoitiin, että vihreiden kansanedustaja Inka Hopsu lomailee hiihtolomalla veronmaksajien kustantamilla lennoilla. Ja vain pari päivää sen jälkeen, kun oli arvostellut lentämistä epäekologisena, lensi itse lomalle.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/maksan-kaikki-lomapaivien-kulut-niin-o…

Vierailija
14/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät menneet joululomalla sinne Usaan? Ihan naurettavaa. Harva työssäkäyvä voi lomailla silloin kun sattuu huvittamaan. Nämä ei arvosta kansanedustajan työtään yhtään pätkää. 

Aika moni haluaa viettää joulua ja uutta vuotta perinteisesti suvun ja ystävien kesken, ehkä hekin halusivat näin?

Ja eduskunnan loma ei tarkoita lomaa töistä, niiden kansanedustajien on käytävä kaiken maailman kissanristiäisisdä ja houdettava oman maakunnan asioita, muuten eivät ehkä tule valituiksi uudelleen.

Tämän hiihtolomajutun ymmärrän täysin: jos omilla lapsilla on lomaa koulusta niin sitä ehkä haluaa olla sellaisella viikolla ehkä enmmän läsnä ja lomailla niiden lasten kanssa.

Vierailija
15/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, piti oikein kaivaa porvaripuolueista tietoa, kuka perheenisä on ITSEMAKSAMALLAAN hiihtolomalla lastensa kanssa.

Melko epätoivoinen vastaisku sille, kun uutisoitiin, että vihreiden kansanedustaja Inka Hopsu lomailee hiihtolomalla veronmaksajien kustantamilla lennoilla. Ja vain pari päivää sen jälkeen, kun oli arvostellut lentämistä epäekologisena, lensi itse lomalle.

Oikeasti? Melko kaksinaamaista! Mutta mitä voi vihreältä odottaakaan. Tekopyhää.

Vierailija
16/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka Hopsu (vihr) siis on tehnyt paljon enemmän väärin. Miksi uutisessa ei mainittu häntä ollenkaan? Ovatko vihreät naiset jossain erityissuojeluksessa?

Vierailija
17/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Valtion virkamiesten matkustamista sääntelevässä Valtion matkustussäännössä 2020 todetaan, että ”loman ja virkamatkan yhdistämistä tulee välttää”. Kansanedustajia sääntö ei kuitenkaan koske.'

Inka Hopsu (vihr) lomaili istuntokaudella ja vieläpä matkat kansalaisten piikkiin -> ei mainintaa uutisessa.

Petteri Orpo (kok) lomaili istuntokaudella ja maksoi matkan itse -> paheksuva uutinen aiheesta.

Miten en ole yllättynyt?

Vierailija
18/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajat maksavat yhtälailla Orpon ja Halla-Ahon lomat kuin Hopsunkin. 

Vierailija
19/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Valtion virkamiesten matkustamista sääntelevässä Valtion matkustussäännössä 2020 todetaan, että ”loman ja virkamatkan yhdistämistä tulee välttää”. Kansanedustajia sääntö ei kuitenkaan koske.'

Inka Hopsu (vihr) lomaili istuntokaudella ja vieläpä matkat kansalaisten piikkiin -> ei mainintaa uutisessa.

Petteri Orpo (kok) lomaili istuntokaudella ja maksoi matkan itse -> paheksuva uutinen aiheesta.

Miten en ole yllättynyt?

Petteri Orpo maksoi itse= veronmaksajilta saadulla palkalla. Molemmat maksaa samasta lähteestä tulevalla rahalla. 

Vierailija
20/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten en ole yllättynyt?

Petteri Orpo maksoi itse= veronmaksajilta saadulla palkalla. Molemmat maksaa samasta lähteestä tulevalla rahalla. 

Fakta on, että hän maksoi palkastaan, Inka Hopsu ei maksanut. Vähän epätoivoisesti yrität mustamaalata muita ja valkopestä vihreää, joka on yoiminut selkeästi kyseenalaisemmin.

Vrt julkisella sektorilla työskentelevä hoitaja saa palkan verorahoosta, mutta maksaa matkansa itse palkkarahoistaan.

Vohreiden kansanefustaja ei maksanut omasta palkastaan, vaan järkkäsi loman eduskunnan määrärahoista maksetille matkalle, mikä teko olisi tavalliselta virkamieheltä kiellettyä.

Ja vielä paheksui lentämistä epäekologisena, ennen kuin lensi itse pari päivää myöhemmin.