Mies ei anna käyttää tekoripsiä ja arvostelee muita
Olen aina pitänyt meikkaamisesta, meikkini miellyttää minua ja se ei ole yliampuva vaan suht luonnollinen jopa, tekoripset mies kielsi sillä ”näyttää halvalta”. Olen muuttunut miehen käytöksen vuoksi jotenkin epävarmaksi, en kehtaa ostaa vaatteita jos mieheni on mukana, sillä pelkään että hän ei pidä niistä. En kehtaa käydä kampaajalla ilman että ilmoitan asiasta miehelleni. Nyt katsottiin ohjelmaa ja hän arvosteli muita naisia siinä, miten on pienet tissit, jenkkakahvat johonkin tiettyyn häämekkoon jne, ja yllättäen nämä hänen arvostelemat vartalot muistuttivat hyvin paljon omaani, en kyllä muutenkaan ymmärrä muiden haukkumista, mutta ollaan menossa naimisiin ja kun sanoin että onhan mullakin pömppis niin hän sanoi että elämäntaparemontti on aloitettu siksi ettei häissä sitten kummallakaan varmana ole pömppistä. Ärsyttää kun en uskalla olla enää oma-itseni, mieheni ei hauku minua tai suutu jos käytän tekoripsiä mutta en halua hänen silmissään halvalta
Kommentit (22)
Juokse. Jos mies näkee muut naiset noin niin mikä susta tekee erikoistapauksen. Parisuhteen pitäis tehdä susta itsevarmemman, eikä toisin päin. Koettu on, noihin miehiin välillä haksahtaa.
Tuo vaate- ja ulkonäkövalintojen rajoittaminen kuulostaa epäterveeltä ja siltä, että suhdetta ei kannata jatkaa. Mutta ellet olisi kertonut niistä mitään, tulisi lainaamastani pätkästä vain sellainen olo, että mies koettaa kehua sinua mollaamalla muita. Kokonaisuutena silti JJSAP.