Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini tuli aikoinaan yllätysraskaaksi 46vuotiaana ja piti veljen. Olen nyt itse samanikäinen ja herranjumala jos raskaaksi tulisin

Vierailija
21.02.2020 |

Ei, ikinä. Olen käynyt läpi koliikit, yölliset tutin etsimiset taskulampun valossa, pottatreenit, vesirokot enkä ikinä enää haluaisi aloittaa samaa rumbaa alusta!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän tapauksen jossa yli nelikymppinen, yhden lapsen saanut pariskunta saikin yllättäen toisen lapsen. Sisarilla ikäeroa 18 vuotta eikä välissä ole muita. Olihan tuo hyvin hankala tilanne, vanhempi lapsi oli mustasukkainen ja hämmentynyt, ja samalla nuoremmalla sisarella ei tullut oikein minkäänlaista suhdetta isompaan sisareen. 

No voi. Mulla ja siskollani pieni ikäero ja huonot välit.

Mun lapsilla ikäero 17 vuotta ja todella läheiset, mustasukkaisuudesta ei tietoakaan. Ei lasten ikäero kerro väleistä yhtikäs mitään.

Vierailija
22/25 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on vasta 11v eikä tämä kamalaa ole olla 46v 11v lapsen äiti. T. Ammattivalittaja

Olen itse 52-vuotias parikymppisen äiti, eikä tämäkään ole mitenkään hullumpaa, vaikka olen useamman vuoden vanhempikin.

Täytän toukokuussa 51v ja itsellä on 2 aikuista, yksi tämä vuonna aikuinen ja myös yksi syksyllä 10v eikä todellakaan ole hullumpaa. Pieni harmitus se että nuoremmalla ei ole ikäistään sisarusta. 46v olisin sellaisen vielä voinut synnyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli iltatähti, äitinsä oli 49 ja isänsä 52 kun kaveri syntyi.  Kun  kaverini oli 6v isällään puhkesi parkinsonin tauti ja myös äidillään alkoi olla kaikenlaista kramppaa kuten ikäkulumaa polvissa ja korkeaa verenpainetta. Eivät oikein jaksaneet enää sen enempää henkisesti kuin fyysisesti pikkulapsiarkea.  Kaverilla on myös huonot ja etäiset välit 17vuotta vanhempaan isosiskoon ja 16vuotta vanhempaan isoveljeen, sisko ei kuulemma ole hankkinut lapsia koska "minun piti aina hoitaa sinua, kiitti riitti!"

Vierailija
24/25 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotukseni käsitettiin ilmeisesti hiukan väärin. Nostan hattua äidilleni että hän jaksoi, veljeni on ihana ihminen ja täysin terve aina ollut. Mutta itse en vain pystyisi, nyt kun omat lapset saanut jo isoiksi ja kohta varmaan tulee jo lapsenlapsiakin.

Ap

Vierailija
25/25 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän tapauksen jossa yli nelikymppinen, yhden lapsen saanut pariskunta saikin yllättäen toisen lapsen. Sisarilla ikäeroa 18 vuotta eikä välissä ole muita. Olihan tuo hyvin hankala tilanne, vanhempi lapsi oli mustasukkainen ja hämmentynyt, ja samalla nuoremmalla sisarella ei tullut oikein minkäänlaista suhdetta isompaan sisareen. 

No voi. Mulla ja siskollani pieni ikäero ja huonot välit.

Mun lapsilla ikäero 17 vuotta ja todella läheiset, mustasukkaisuudesta ei tietoakaan. Ei lasten ikäero kerro väleistä yhtikäs mitään.

No ei välttämättä mutta yleensä tämmöisissä perheissä välit jää pakostakin etäisiksi, jos vanhempi sisar/sisaret ovat 10-20 vuotta vanhempia. Muuttavat pois opiskelemaan, töihin, hankkivat omaa perhettä... Hyvä että teillä on toisin.