Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on antanut sinulle pakit jolla ei TODELLAKAAN olisi ollut varaa?

Vierailija
20.02.2020 |

Kuvaile mies ja itsesi

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että eräs 34v superkaunis nainen ihmetteli kun minä M45 en halunnut jatkaa tapailua. Nainen oli niin rasittava vanhojen asioiden märehtijä etten olisi täysjärkisenä kestänyt häntä.

Vierailija
2/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi päättää toisen puolesta mihin heillä on ja ei ole varaa.

Oletko itsekeskeinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyvä mies huono.

Vierailija
4/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa saa antaa pakit mistä tahansa syystä. En ymmärrä aloitusta.

Miksi edes lähestyä miestä, jos pohjimmiltaan halveksuu?

Vierailija
5/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin typerästi voi sanoa vain typerä mies.

Jokainen päättää aivan itse kenestä on kiinnostunut ja kenestä ei.

Lopuille antaa tietenkin pakit.

Vierailija
6/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on antanut naiselle pakit, niin hänellä on TODELLLAKIN ollut varaa siihen. Hän tiesi, että saa helposti paremman naisen. Kun tän tietää, on miehen helppo antaa pakit.

Sinulla on kovat luulot itsestäsi. Valitettavasti vaan kovin vääristyneet.

Luotan itseeni, tiedän mihin pystyn. Ja olen antanut naisille pakkeja. Olen myös saanut naisilta pakkeja, heillä oli siihen varaa. Mutta ei se minua ole masentanut.

Vierailija
7/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman kerran antanut naiselle pakit. Yksi tapauksista oli tälläinen joka tuli vain "noutamaan" meikäläistä. Oli näyttävä ja ylväs nainen, mutta jotenkin kolso ja tuo asenne oli luotaantyöntäviä. Tuon jälkeen opin itsekin hiomaan lähestymistekniikkaa entistä pehmeämmäksi.

Vierailija
8/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nainen mutta tyhmä kuin saapas. Mulla on varaa antaa pakit ihan kelle vaan jos ei natsaa. Kaikkein rasittavinta on kun kaveriporukassa roikkuu jonkun muija vaan koristeena.

Vierailija
9/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en halua muikkelia niin mulla on varaa antaa pakit kelle vaan.

Vierailija
10/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku beräkylän baariruusu joka luulee olevansa catch?

Vierailija
11/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sellaista osunut kohdalle, en ole koskaan kuvitellut olevani mikään erityinen saalis. 

Vierailija
12/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen ihminen ilman mitään syvempää merkitystä. Fiksu, mutta tosiaan ”maailaman hu_ra”. Kaikki asiat ja puheet olivat kuin päiväperhon lentoa, illaksi kuollutta. Tunne-elämä ulkoaopittua roolia, sisäistä kokemusta ei ollut lainkaan.

Vierailija
13/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat nyt ilmeisesti sitä, että olet hyvännäköinen ja se pakit antanut mies ei. Et tiedä elämästä paljoakaan, et viehätysvoimasta, siitä, millainen nainen vetää miestä puoleensa. Ekalla vilkaisulla kaunis nainen on yleensä VAU lähes kaikille, mutta toisella tai kolmannella hänestä saattaa paljastua asioita, jotka saavat ottamaan jalat alleen hyvin äkkiä. Esim. tämä avausviestisi antaa aihetta uumoilla sellaisia syitä aika vahvasti.

Vierailija
14/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen ihminen ilman mitään syvempää merkitystä. Fiksu, mutta tosiaan ”maailaman hu_ra”. Kaikki asiat ja puheet olivat kuin päiväperhon lentoa, illaksi kuollutta. Tunne-elämä ulkoaopittua roolia, sisäistä kokemusta ei ollut lainkaan.

Tarkoitatko siis, että kuvailemallasi ihmisellä ei olisi ollut "varaa" antaa sinulle pakkeja? Miksi sinä olisit hänet edes halunnut?

Vierailija
15/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ylimielisyys ja vastenmielinen rakkautesi omaan ylhäisyyteesi, mikä huokuu viestistäsi saa aika monen miehen kaikkoamaan about sadan kilometrin päähän. Äkkiä takavasemmalle, minne tahansa, kunhan pois. Sinusta se ehkä tarkoittaa "ei ollut varaa antaa pakkeja", mutta kyllä oli, aivan varmasti.

Vierailija
16/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut pakkeja.

Vierailija
17/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Vaikka olisi maan matosen näköinen mies, nin hänen ei tarvitse ottaa yhtään ketään.

Vierailija
18/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin on antanut pakit, mutta enpä ole näitä jäänyt märehtimään. Kaikki ei voi tykätä kaikista, ja se on vaan hyväksyttävä tällä elon tiellä.

Epäilen aloittajan olevan mies joka haluaa päästä haukkumaan naisia epärealistisista vaatimuksista.

Vierailija
19/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit antaa, jos ajattelee, ettei sovi sen toisen kanssa yhteen tarpeeksi hyvin, ei ole tarpeeksi samoja arvoja, kiinnostuksenkohteita, huumorintaju ei kohtaa ja kipinä puuttuu, ei ole tarpeeksi kemiaa jne. Eli mitä ihmettä edes tarkoitat kysymykselläsi?

Vierailija
20/60 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka on kokenut etten ole hänelle sopiva ja joka ei koe että meillä voisi millään natsata, eikä vetoa välillämme hänen puoleltaan ole. Eli samasta syystä kuin minä olen antanut pakit miehille.