Millainen mies on antanut sinulle pakit jolla ei TODELLAKAAN olisi ollut varaa?
Kommentit (60)
Harmittaakohan ap:tä nyt kovastikin, kun sai elämänsä ensimmäiset pakit.
Olen aina ollut kova touhuamaan ja aiheuttamaan pieniä katastrofeja, niin siihen kuuluu myös erä pakkejakin miehiltä. En osaa ajatella, etteikö jollakin olisi ollut varaa olla antamatta pakkeja. Ihastuin etenkin nuorena herkästi kuivakiskoisiin insinöörityyppeihin, ilmeisesti vastapainoksi tsunamin kaltaiselle luonteelleni, mutta eivät insinöörit minun tyyppistä naista todellakaan huolineet. Olen yhä kaunis ja haluttava, kuten miehet väittävät, mutta vedän puoleeni taiteilijoita ja käsityöläisiä.
Nuorena se tietysti teki tiukkaa saada pakit ja miten heillä on varaaa antaa pakit, mutta nyt vanhempana ymmärrän hyvinkin insinööri parkoja ja joille olen ollut varmasti karsea haaste ehdottaessani vakavampaa suhdetta.
Pakit opettavat ja joihin kannattaa suhtautua ihan rakentavassa hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut kova touhuamaan ja aiheuttamaan pieniä katastrofeja, niin siihen kuuluu myös erä pakkejakin miehiltä. En osaa ajatella, etteikö jollakin olisi ollut varaa olla antamatta pakkeja. Ihastuin etenkin nuorena herkästi kuivakiskoisiin insinöörityyppeihin, ilmeisesti vastapainoksi tsunamin kaltaiselle luonteelleni, mutta eivät insinöörit minun tyyppistä naista todellakaan huolineet. Olen yhä kaunis ja haluttava, kuten miehet väittävät, mutta vedän puoleeni taiteilijoita ja käsityöläisiä.
Nuorena se tietysti teki tiukkaa saada pakit ja miten heillä on varaaa antaa pakit, mutta nyt vanhempana ymmärrän hyvinkin insinööri parkoja ja joille olen ollut varmasti karsea haaste ehdottaessani vakavampaa suhdetta.
Pakit opettavat ja joihin kannattaa suhtautua ihan rakentavassa hengessä.
Tässä on ihminen, jolla on terve itsetunto. EI harhakuvitelmia itsestään.
On aina varaa antaa pakit, jos kokee, ettei parisuhteesta tuon ihmisen kanssa voisi tulla mitään hyvää. Eli ei vaan sovita, vaikka ensinäkemältä luulin.
Minä naisena olen antanut pakkeja hyvin monelle mukavalle miehelle, koska minulla ei aidosti ole varaa mieheen. En halua näin työttömänä ja hieman mielenterveysongelmaisena olla kenenkään taakka. Harmi, että ulkoinen habitukseni ei oikein anna realistista kuvaa elämästäni. On ollut monta kertaa aikamoinen selittäminen, miksi en halua seurustella ja miksi meidän pitää lopettaa tapailu, vaikka molemmat tykkää toisista, on hauskaa, seksi on hyvää ja keskustelu on syvällistä. En vain pysty suhteeseen, jossa muuttuisin hiljalleen taakaksi. Se ei olisi oikein miestä (miehiä) kohtaan.
Tottakai voi antaa pakit Aina jos niin haluaa. Esim. Ruma luonne ja itsekeskeisyys on nounou
Pakkeihin on aina varaa. Muu on usein hankalampaa
.. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies, joka on kokenut etten ole hänelle sopiva ja joka ei koe että meillä voisi millään natsata, eikä vetoa välillämme hänen puoleltaan ole. Eli samasta syystä kuin minä olen antanut pakit miehille.
Mutta se ap:n ajatus, ettei "olisi varaa antaa pakkeja" ei kuulu tähän?
Kaikilla on varaa antaa pakit jos siltä tuntuu. Ap on loukkaantunut ja siksi kokee ettei miehellä ole varaa antaa pakkeja hänen tasoiselleen naiselle. Se oma taso kun on jokaisen itsensä päätettävissä ja selkeästi ap:n taso ei nyt yltänyt miehen vaatimaan tasoon. Miksi, sitä emme voi tietää.
"sillä mieshän nyt panee vaikka reikää seinässä". Vai? Aloittaja on todella vastenmielinen ihminen, toivottavasti saa useammatkin hylyt vielä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies, joka on kokenut etten ole hänelle sopiva ja joka ei koe että meillä voisi millään natsata, eikä vetoa välillämme hänen puoleltaan ole. Eli samasta syystä kuin minä olen antanut pakit miehille.
Kaikilla on varaa antaa pakit jos siltä tuntuu. Ap on loukkaantunut ja siksi kokee ettei miehellä ole varaa antaa pakkeja hänen tasoiselleen naiselle. Se oma taso kun on jokaisen itsensä päätettävissä ja selkeästi ap:n taso ei nyt yltänyt miehen vaatimaan tasoon. Miksi, sitä emme voi tietää.
Minusta koko ajatus on omituinen, että miksi joku harmittelisi, että joku antaisi pakit, jos samaan aikaan ajattelee, ettei tämä ole itselle sopiva tyyppi, sellainen mistä pitäisi. Miksi tavoittelisi sellaista ihmistä? Sitä ap ei varmaan halua meille selittää.
Typerä aloitus.
Taas joku jonne esittämässä naista.
Vähän ihmettelin, kun itseäni reilu 10 vuotta vanhempi, pönäkkä ja naisten kanssa umpisurkea vanhapoika-tyylinen mies ei musta kiinnostunu. Oltiin eka ystäviä ja sitten vaivihkaa tykästyin häneen, oli mukavaa yhdessä ja lopulta seksiäkin ym. ja nyt sitten katos kuvioista. Kieltämättä oon ollu, että HÄH!!!! En ite mikään megababe ole, mutta kuitenkin ihan freesi, kiltti ja fiksu paketti ja luulin meillä synkkaavan enkä häneltä pakkeja ihan heti oottanu. Mutta ei vissiin sitten nähny meillä tulevaisuutta, vaikka ite aattelin just tälleen sen elämänkumppanin löytyvän. Silleen puolivahingossa. Kieltämättä miettiny, että oisko sittenkin miehiin menevä ja siksi ollu paljon yksin eikä osaa naisten kanssa käyttäytyä, mutta ei voi myöntää itelleen olevansa homo. Juurikin kun on niin äijä ja sellaisissa piireissä liikkuu.
Usea kaunis nainen on narsistisesti häiriintynyt ja piittaamaton muista. Onneksi olen päässyt eroon heistä, hyviä naisia sentään löytyy laatumiekkoselle, kyllä se ihmisen sisältä se arvokkain löytyy.
Eräs täysin työelämän ulkopuolella mt-syistä oleva ”jännnämies”. Raitis, mutta erittäin estynyt. Ei ollut seurustellut koskaan paitsi 2kk. Kaipasi kovasti silti suhdetta ja rakkautta. Itse olen tavallinen ihan ok-näköinen, miestä paljon varakkaampi nainen. No, viimeiksimainittua mies ei tiennyt. Hänellä olisi ollut muitakin ottajia, kaikki jotain adhd-juopponaisia tms. (eikä siis mies huolinut heitäkään).
Kaikki saa pakkeja, jopa ne kauneimmat instababet
Aika usein olen antanut pakit kaunottarille. Ei siinä mikään kaunis naama auta jos suusta tulee 24/7 pelkkää jäkätystä ja/tai omahyvästä paskaa. Tai se roikkuu somessa kokoajan. Tai sillä on lapsi, huumeviina-, tai mt-ongelma. Tai se on patalaiska joka vaan istuu kotona tai kahvilassa juoruamassa eikä tee yhtään mitään elämässään.
Mieluummin vaikkapa sitten irtoseksiä rumien mutta mukavien naisten kanssa.
Siinä ne sitten vaan on et etkö sä muka tiedä moniko tulee pokamaan illan aikana. Juu, varmaan heti on joku yrittämässä kun lähden vessaan mutta ne nyt eivät vaan tiedä millaisesta paskasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on antanut naiselle pakit, niin hänellä on TODELLLAKIN ollut varaa siihen. Hän tiesi, että saa helposti paremman naisen. Kun tän tietää, on miehen helppo antaa pakit.
Sinulla on kovat luulot itsestäsi. Valitettavasti vaan kovin vääristyneet.
Luotan itseeni, tiedän mihin pystyn. Ja olen antanut naisille pakkeja. Olen myös saanut naisilta pakkeja, heillä oli siihen varaa. Mutta ei se minua ole masentanut.
Näin. Kuka ajattelee pakkeja antaessaan onko siihen " varaa". Jos ei natsaa ,niin toki on varaa pakit antaa.. Miksi ihmeessä kukaan seurustelusi ihmisen kanssa ,joka ei kiinnosta ja josta ei pidä?
Itse olen antanut pakkeja miehille, jotka ovat lähestyneet tökerösti. Moni heistä olisi varmasti ollut tutustumisen arvoinen, mutta siinä lähestymisessä on ollut jotain luotaantyöntävää, esim. liiallinen humalan aste tai joku muu vastaava asia, joka tökki.
En siis antanut pakkeja siksi, että miehet eivät olisi olleet minun "tasoisia", mitä tuo nyt sitten tarkoittaakaan. Päinvastoin, olen antanut pakkeja jopa miehille, jotka olen arvioinut itseäni paljon paremman näköiseksi. Mutta ulkonäkö ei minulle olekaan mikään tärkeä kriteeri.
Itsekin olen saanut pakkeja paljonkin. En ole ottanut itseeni. Kaikki eivät ravintolassa välttämättä ole etsimässä seuraa, eikä päälle päin näy, kuka on varattu ja kuka ei. Joten siitä on aivan turha loukkaantua, jos pyrkii juttusille jonkun kanssa, ja vastakaikua ei tulekaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihminen, joka oikeasti saa seuraa ja aloitteita, miettii hetkeäkään tasoja? Omaansa tai toisen? Hän tekee päätöksensä ihan siltä pohjalta onko kiinnostusta ja yhteensopivuutta. Vain laasaslaiset lassukat käyttää aikansa tasojen kanssa askarointiin.