Millainen mies on antanut sinulle pakit jolla ei TODELLAKAAN olisi ollut varaa?
Kommentit (60)
Oli varaa tai ei, pakit annetaan jos ei tykätä. Kaikista ei vaan voi tykätä.
Ap antaa ymmärtää olevansa vankka tasoteorian kannattaja.
Tasoteorian kannattaja = mies, joka ei saa ketään, ja kuvittelee sen johtuvan siitä, että naiset eivät arvioi oikein omaa tasoaan.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Tasoteorian kannattaja = mies, joka ei saa ketään, ja kuvittelee sen johtuvan siitä, että naiset eivät arvioi oikein omaa tasoaan.
Noh, vaikka itse kuuluisi siihen alin 1% niin naisissakin on myös se alin 1%. Mutta eihän sitä miehen tarvii kun olla lähellä sitä 50% miehistä niin aina saa poistua baarista yksin muna kädessä kotiin.
No jos et saa ketään, niin se on sitten se sun taso.
Elä asian kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
No jos et saa ketään, niin se on sitten se sun taso.
Elä asian kanssa.
Tasoteorian kannattaja vai ei?
Jaa minä? En ole, mutta jos Ap on tasoteorian kannattaja, niin sitten hänen oman logiikkansa mukaan homma menee noin.
Aika lohdutonta hänen kannaltaan, mutta ei voi mitään. Jokainen valitsee itse, mihin uskoo.
🇺🇦🇮🇱
Jos kerran antaa pakit, niin silloinhan on varaa antaa pakit. En ymmärrä kysymystä.
Ei ole tällaista. Olen saanut pakit kerran elämässäni, jonkun aikaa tapailtuamme, mutta sillä miehellä oli varaa. Eivätkös supliikit, komeat panomiehet ole markkinoilla haluttua materiaalia?
Miehenä minua harmittaa edelleen kaikki ns. pakit, joita olen joutunut nuorempana antamaan. Kyse on ollut elämäntilanteestani eikä suinkaan mistään naisen tasosta. Nyt kun olisin taas vapailla markkinoilla, niin eipä ole enää kiinnostuneita. Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Noh, vaikka itse kuuluisi siihen alin 1% niin naisissakin on myös se alin 1%. Mutta eihän sitä miehen tarvii kun olla lähellä sitä 50% miehistä niin aina saa poistua baarista yksin muna kädessä kotiin.
Tämä voi johtua siitä, että naiset keskimäärin eivät ole yhtä kiinnostuneita kännisestä yhdenillan seksistä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minua harmittaa edelleen kaikki ns. pakit, joita olen joutunut nuorempana antamaan. Kyse on ollut elämäntilanteestani eikä suinkaan mistään naisen tasosta. Nyt kun olisin taas vapailla markkinoilla, niin eipä ole enää kiinnostuneita. Niin makaa kuin petaa.
Mikään elämäntilanne tuskin on ongelma, jos on toisesta aidosti kiinnostunut. Kiinnostavaa ihmistä ei missään tilanteessa halua päästää käsistään. Yleensä noihin elämäntilanteisiin ja muuhun ympäripyöreään vedotaan juuri siksi, että kiinnostus naiseen on nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tai sitten suurin osa naisista ei halua satunnaisia kertopanoja, mitä sinä selkeästi olet hakemassa. Ei liity sinun tasottomuuteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään elämäntilanne tuskin on ongelma, jos on toisesta aidosti kiinnostunut. Kiinnostavaa ihmistä ei missään tilanteessa halua päästää käsistään. Yleensä noihin elämäntilanteisiin ja muuhun ympäripyöreään vedotaan juuri siksi, että kiinnostus naiseen on nollassa.
Olin varattu eli suhteessa toiseen naiseen. Ja lähestyneet naiset olivat kiinnostavia ja ulkoisestikin kauniita, jos sillä nyt on jollekin jotain merkitystä. Mutta se on historiaa.
Menee vähän aiheesta sivuun mutta täytyy mainita tässä yhteydessä, että suomalaiset naiset aliarvioivat omaa ulkoista kauneuttaan jatkuvasti ja varsinkin tätä joustavaa ja suoraa luonnettaan. Kun juttelee ulkomaalaisten naisten kanssa, niin aina nousee nuo edellä mainitut asiat esiin, siis heidän mielipiteissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tämä voi johtua siitä, että naiset keskimäärin eivät ole yhtä kiinnostuneita kännisestä yhdenillan seksistä kuin miehet.
Jos ravintolan 300 naisesta 30 poistuu miehen kanssa asunnolle. Näistä puolet harrastaa siellä seksiä niin ravintolan 500 miehestä 3% sai sinä iltana pildeä.
Mut ei pitänyt olla mitään "tasoja"?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran antaa pakit, niin silloinhan on varaa antaa pakit. En ymmärrä kysymystä.
Ei ole. Nämä ovat pakit, joita kuka tahansa normaalijärkinen henkilö katuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on antanut naiselle pakit, niin hänellä on TODELLLAKIN ollut varaa siihen. Hän tiesi, että saa helposti paremman naisen. Kun tän tietää, on miehen helppo antaa pakit.
Sinulla on kovat luulot itsestäsi. Valitettavasti vaan kovin vääristyneet.
Luotan itseeni, tiedän mihin pystyn. Ja olen antanut naisille pakkeja. Olen myös saanut naisilta pakkeja, heillä oli siihen varaa. Mutta ei se minua ole masentanut.
Näin. Kuka ajattelee pakkeja antaessaan onko siihen " varaa". Jos ei natsaa ,niin toki on varaa pakit antaa.. Miksi ihmeessä kukaan seurustelusi ihmisen kanssa ,joka ei kiinnosta ja josta ei pidä?
Yleensä pakkien, joihin ei olisi varaa, antaja on jokin elämässä kadoksissa oleva luuseri, joka saisi NIIN paljon enemmän, kun uskaltautuisi etenemään suhteessa, eikä raukkamaisesti antaisi pakkeja. Ja sitten kuvittelee, että saisi parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on antanut naiselle pakit, niin hänellä on TODELLLAKIN ollut varaa siihen. Hän tiesi, että saa helposti paremman naisen. Kun tän tietää, on miehen helppo antaa pakit.
Sinulla on kovat luulot itsestäsi. Valitettavasti vaan kovin vääristyneet.
Luotan itseeni, tiedän mihin pystyn. Ja olen antanut naisille pakkeja. Olen myös saanut naisilta pakkeja, heillä oli siihen varaa. Mutta ei se minua ole masentanut.
Näin. Kuka ajattelee pakkeja antaessaan onko siihen " varaa". Jos ei natsaa ,niin toki on varaa pakit antaa.. Miksi ihmeessä kukaan seurustelusi ihmisen kanssa ,joka ei kiinnosta ja josta ei pidä?
Yleensä pakkien, joihin ei olisi varaa, antaja on jokin elämässä kadoksissa oleva luuseri, joka saisi NIIN paljon enemmän, kun uskaltautuisi etenemään suhteessa, eikä raukkamaisesti antaisi pakkeja. Ja sitten kuvittelee, että saisi parempaa.
En nyt ihan ymmärrä tätä. Pakkien takana ei todellakaan aina tai edes useinkaan ole pelko edetä suhteessa (jota ei ole koskaan ollutkaan), vaan esimerkiksi se, ettei pidä hekilöstä tai koe häntä oikeaksi. Jos pakkien antaja itse kokee että pakkeihin on varaa, silloin niihin on varaa. Ei sitä kukaan ulkopuolinen voi määrittää. Itsekin olen antanut monia pakkeja eikä pelko ole koskaan ollut niiden takana. Usein olen vain kokenut henkilön tavalla tai toisella epämiellyttäväksi tai muuten vääräksi. Varmaan nämä henkilöt tai ainakin osa heistä ovat ajatelleet, ettei minulla olisi ollut varaa antaa pakkeja, mutta itselläni ei käytännössä ollut muuta vaihtoehtoa. Ei kukaan halua suhteeseen henkilön kanssa, joka ei itseä miellytä, eikö niin?
Parempi tyydyttää itsensä kuin olla narsistisen naisen kusipääruletissa. Ei ne ole edes hyviä panoja, saalistusvietin vain herättävät alkukantaisesti. Aika mennä eteenpäin evoluutiossa!