Naapurista tulee paha haju asuntooni
Meillä on yksi yhteinen väliseinä. Oikeasti tuo seinä haisee pahalle aina kun naapuri tekee ruokaa jne. En puhu nyt mistään ilmastointikanavista, liesituulettimista tms. Vaan seinästä! Ihan omalla nenällä voi käydä haista massa milloin seinä ei haise ja milloin se puskee hajua meidän asuntoon. Kyse on 1960-luvun vanhasta kerrostalosta. Joudun tekemään suurtuuletukset omassa asunnossa ja jatkuvasti pesemään tuota seinää. Hullua! Nyt vinkkejä mitä asialle voi tehdä. Inhottaa asua haisulin hajuissa.
Kommentit (25)
Hajuharha voi olla kyseessä. Minulla oli tuttu joka haistoi röökin kämpässään. Ei siellä rööki haissut. Tuo seinän pesu kuulostaa ihmeelliseltä.
Minulla samanlainen alakerran naapuri. Keittiön ikkunasta haistaa kun alhaalla kokataan HK:n pierulihapullia, paistetaan voissa rasvaista kalaa tai tehdään kürry-ruokia. Mies rasvainen ja likainen, haisee tupakalle ja alkolle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako naapuri jotenkin uupuneita? Itsellä oli uupumusta/masennusta ja kämppä kauheassa kunnossa. Silloin varmaan voi haistakin, olen nähnyt myös toisen vastaavan että yhden talon asunnosta tuli kauhea haju. Sain apua siivoamiseen kun muutin sieltä pois. Silti olen tyytyväinen ettei kukaan vaatinut minua lääkittäväksi tms. Nyt on aivan eri tilanne, nykyinen asunto normaali ja siisti.
Miksi olit tyytyväinen siihen, että elit kuin sika pellossa ja naapurisi mahdollisesti kärsivät tilanteesta?
Jos lääkitys auttaa, niin niitä kannattaa ottaa.
Jopa psyykkisissä sairauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Hajuharha voi olla kyseessä. Minulla oli tuttu joka haistoi röökin kämpässään. Ei siellä rööki haissut. Tuo seinän pesu kuulostaa ihmeelliseltä.
Sinä et haistanut ei tarkoita sitä, ettei kukaan haista.
Asuin aiemmin Torkkelinmäellä Helsingissä ja roskiskaappini haisi tupakalle. Alakerrassa ei tupakoitu, vaan haju tuli jostain muusta huoneistosta.
t. viheliäisen hyvä hajuaisti ja hajuvesikammo
up