Mikä on tekosyysi mikset seuraa kavereita somessa?
Suoralta kädeltä pystyn laskemaan kahdeksan työ- ja harrastuskaveria jotka käyttää samoja somealustoja kun minä mutta yksikään niistä ei seuraa minua.
Kommentit (10)
En ole liittyny mihinkään vaan käytän anonyymejä foorumeita. Ei kiinnosta muiden tekemiset pätkääkään
TAAS?
Et ole kiinnostava, eikä se ole muuttunut miksikään siitä, kun viimeksi asiasta kysyit.
Some alkaa olemaan jo aikansa elänyt juttu. Masentuneet sitä jaksaa selata, ja sellaiset joilla kuviot ovat käyneet pieniksi.
Ne on vain niin itsekeskeisiä. Suurin osa ihmisistä on sitä.
En ole somessa, enkä mene. Tai no, whatsappia käytän, mutta sillä ei oikein voi seurata ketään. Ainoastaan näkee, milloin on viimeksi ollut paikalla, mutta mitä minä sillä tiedolla tekisin?
Miksi minua pitäisi kiinnostaa mitä kukakin laittaa leivälleen - sitähän se Naamis yksinomaan on...?
Seuraako joku sitä, että seurataanko häntä? Ei helkkari... Mitä väliä?!
Koska on niin paljon kiinnosavampaakin tekemistä. - Ehkä myös jollain tavon suojelen itseäni. En halua tietää mitä kaikkea enemmän ja vähemmän pöhköä ihmiset jakavat somessa. - On paljon mukavampaa elää kuplassa ja kuvitella heidän olevan lähinnä fiksuja ja ainakin yleensä hyvin käyttäytyviä. Kolmanneksi. Koska en itse ole halukas olemaan somessa mukana avoimesti ja reilusti omalla nimelläni ja mahd. kuvallani, niin miksi haluaisin alkaa stalkkaamaan tai toimimaan valeprofilinkaan turvin(?)
Suurimman osan postaukset ihan skeidaa. Ja aina lasi kädessä.
Ei riitä aika.