Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin että lähes kaikki pahimmat ongelmani ratkeavat siten, etten halua enää seksiä!

Vierailija
20.02.2020 |

Ei enää tarvitse pelätä joutuvansa altavastaajan asemaan suhteessa, ei tarvitse stressata ulkonäköä, viehättävyyttä ja kelpaamista, ei tarvitse pelätä pakkeja, eikä tarvitse yrittää mielistellä miestä enää mitenkään. Pitäkööt tunkkinsa, pärjään mainosti ilman.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tajunnut aikapäiviä sitten tämän jo. Onko kukaan muu päätynyt samaan? Ap

Vierailija
2/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehet kiinnostivat vain seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stressaat ulkonäköä, kelpaamista ja mielistelet miehiä? Kuulostat heikon itsetunnon omaavalta ihmiseltä. Kukaan ei pidä mielistelijöistä.

Vierailija
4/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi stressaat ulkonäköä, kelpaamista ja mielistelet miehiä? Kuulostat heikon itsetunnon omaavalta ihmiseltä. Kukaan ei pidä mielistelijöistä.

Ihan aviomiehestä vain puhun, miehestä yksikössä. Ap

Vierailija
5/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sittenhän menetät myös oman nautintosi?

Vierailija
6/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sittenhän menetät myös oman nautintosi?

En ole pitkään aikaan tuntenut kovin kummoista nautintoa seksissä miehen kanssa. Itsetyydytys korvaa sen hyvin. Ap

Vierailija
7/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huolehtia ehkäisystä.

Vierailija
8/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi itsekin tajusin saman vuosia sitten. elämä muuttui paljon helpommaksi ja vapaammaksi. olen taas onnellinen.

Vierailija
9/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi oikeasti näin. Satunnaisesti halukkaan miehen kanssa oli kauheaa olla itse se halukas. Ja kun aina puhutaan, kuinka mies ei koskaan ole haluton (joskus lisäyksenä, että ellei nainen ole sellainen jota mies ei halua) niin itsetunnon päällehän se otti ja paljon. Lopulta totuin ja nyt kun olen itsekin lakannut himoitsemasta, niin elämä on oikein kivaa! Jos joskus tekee mieli, kaivan lempparidildon esiin ja hoidan hommat itsekseni. Ja joskus, jos miehen kanssa (harvoin) satutaan haluamaan yhtäaikaa, niin onnistuu sekin.

Suosittelen seksistä luopumista. Ei siitä paljoakaan irti saa sellaista, mitä ilman ei pärjäisi.

Esimerkki siitä, miksi nyt on parempi. Ennen minua lähes ahdisti kaikki seksuaalisesti vihjailevat mainokset ja elokuvakohtaukset. Tuntui, että mies haluaa näitä seksikkäitä naisia eikä minua tavallista (ei minussa mitään vikaa ole, mutta rinnat jo veltostuneemmat ja vatsassakin pieni kumpu, liiankin pyöreä takapuoli, jossa sitä selluliittia myös löytyy). Tunsin aina huonommuutta. Nyt ei haittaa enää nämä vihjailut kaikkialla, tunnen olevani kaiken seksuaalisuuden yläpuolella, melkein sanoisin.

Vierailija
10/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sisko! Mikset jätä koko miestä ja etsi parempaa? Miksi tyydyt ja luovut haluistasi?

Vierailija
11/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskoilu oli minulle, niin alkuun tuota harkitsinkin, mutta mies on muuten liian hyvä ja sopiva minulle. Ei kaduta, että tähän jäin. Se vähän kaduttaa, että olen antanut tuollaisen asian haitata ja vaivata minua, kuten tuo huonommuuden tunne. Siksi, sisko :) Mutta tämä ei varmaan toimi jokaisen kohdalla, minä saatan olla yleisesti heikommalla libidolla varustettu ja se kiihkeä halukkuuteni oli vain miellyttämisen halua :) En tiedä, mutta en vaihtaisi takaisin. Seksissä parasta on lopulta läheisyys ja sitä saa kivemmallakin tavalla.

-vastaaja 9

Vierailija
12/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siskoilu oli minulle, niin alkuun tuota harkitsinkin, mutta mies on muuten liian hyvä ja sopiva minulle. Ei kaduta, että tähän jäin. Se vähän kaduttaa, että olen antanut tuollaisen asian haitata ja vaivata minua, kuten tuo huonommuuden tunne. Siksi, sisko :) Mutta tämä ei varmaan toimi jokaisen kohdalla, minä saatan olla yleisesti heikommalla libidolla varustettu ja se kiihkeä halukkuuteni oli vain miellyttämisen halua :) En tiedä, mutta en vaihtaisi takaisin. Seksissä parasta on lopulta läheisyys ja sitä saa kivemmallakin tavalla.

-vastaaja 9

Höpö höpö, tilaa vaikka netistä se Satisfyer Pro vai mikä ja sinäkin saat takuulla. Sen jälkeen et soimaa itseäsi libidon puutteesta vaan huonosta miesvalinnsta.

Vierailija
13/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvä päätös niin itsellesi kuin muillekin. 👍

Vierailija
14/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mulla ei ole oikeastaan mitään ongelmia elämässä. Helppouden ja keveyden pohjimmainen syy on se, että en halua seksiä. Siten en myöskään deittaile miehiä tai ryhdy vakituiseen parisuhteeseen. Siten minulla ei ole mitään sen tuomia huonoja puolia. Siten ei myöskään voi syntyä lapsia - ne vasta pulmia aiheuttavat. Olen joka päivä onnellinen, herään tyytyväisenä ja nukkumaan hyvillä mielin. Olisipa kaikkien elämä näin ihanaa! N37

Vierailija
15/57 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä minä satunnaisesti runkkaan ja saan myös yhdynnässä, muttei se tunnu kovin tärkeältä asialta.

-9

Vierailija
16/57 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä minä satunnaisesti runkkaan ja saan myös yhdynnässä, muttei se tunnu kovin tärkeältä asialta.

-9

9, sinun kertomuksesi osuu ja uppoaa. Huonommuudentunne joka siitä naisena tulee kun itselle seksi on niin paljon tärkeämpää kuin omalle aviomiehelle on sietämätön paikka itsetunnolle, ellei sitten tee juurikin päätöstä luopua seksistä nousemalla sen yläpuolelle. Omassa suhteessani tosin läheisyyskin melkeinpä siihen aina loppuu, kun seksiä on harvemmin, mutta enpä sitäkään enää tarvitse.

Saatan nykyään masturboida sen jälkeen jos olen kohdannut jonkun haluttavan ihmisen, mutta en sitäkään tee enää säännöllisesti kuten ennen, jolloin se pahimmillaan oli melkein riippuvuus.

Valaisevinta oli tajuta se, ettei yhden miehen suhtautuminen määritä sitä, miten seksikäs olen ja sen tajuaminen etten todellakaan haluaisi uutta suhdetta, enkä nykyistä vaihtaisi satunnaiseen seksiin vaikka se olisi hyvääkin. Seksi vain ei ole niin tärkeää ja kaikkea mitä haluaa ei elämässä saa.

Ap

Vierailija
17/57 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas seksi on sen verran tärkeä asia että jos mies ei halua seksiä minun kanssa niin otan eron. En kovin pitkään seksittömässä liitossa meinaa kärvistellä. Toki syyt selvitetään ensin.

Vierailija
18/57 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ongelmat, jos ne tuolla tasola pyörii.

Vierailija
19/57 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas seksi on sen verran tärkeä asia että jos mies ei halua seksiä minun kanssa niin otan eron. En kovin pitkään seksittömässä liitossa meinaa kärvistellä. Toki syyt selvitetään ensin.

Oletko selvittänyt itsellesi, miksi seksi miehen / oman kumppanin kanssa on sinulle niin tärkeää? Eikä minun tai 9:n tapauksessa ihan siitä kyse ole, ettei mies halua ollenkaan seksiä, halusi vain paljon vähemmän kuin mitä itse halusi ennen. Ap

Vierailija
20/57 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on ongelmat, jos ne tuolla tasola pyörii.

Sanoisin kyllä että itsetunto- ja seksiongelmat parisuhteessa eivät ole kovin pieniä. Ap