Lola Odusogan muutos?
Lola on eilen päivittänyt instagramiinsa jostain muutoksesta. Mutta ei tietenkään voi paljastaa mikä se on 🙄😏 Tietäjät tietää, mutta onko täällä mitä tietäjiä?
Kommentit (32)
Julkaisee vihdoin käsittelemättömän kuvan reisistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola yrittää olla kiinnostava puhumalla suoraan ja "täräyttämällä" kuten ip-lehdet aina otsikoi. Todellisuudessa Lola on erittäin epäkiinnostava henkilö. Hän on vain keski-ikäinen, reilusti pulskistunut jonkinlaista tyytymättömyyttä huokuva nainen.
Tämä on totta. Onkohan masentunut?
Ainoa mikä sitä masentaa on se, ettei enää ole kaunis ja hoikka vaan lihonut keski-ikäinen matami ja kaiken lisäksi täysin turha julkkis. Siksi sen täytyy koko ajan toitottaa miten tyytyväinen on kroppaansa (ei selvästikään ole) ja kuinka ei halua laihduttaa.
Julkisuudessa on pysyttävä millä keinolla hyvänsä, vaikka sitten salaperäisillä julkaisuilla. Vaikkei ketään oikeasti kiinnosta.
Offtopic mutta terveisiä turkulaisille:
Lola on törmännyt julkkisuransa aikana monta kertaa tilanteisiin, joihin tavallinen ihminen ei ajaudu. Jotkut ovat kokeneet, että hän on julkisuuden henkilönä maalitaulu, johon voi kohdistaa lähes mitä tahansa ikävää.
– Olin juontamassa pikkujoulutilaisuutta Turussa ravintola Hamburger Börsissä, kun yksi naisasiakas tuli vessasta luokseni ja kuivasi kätensä paitaani. Jälkeenpäin minulle selvisi, että hän on alakoulun luokanopettaja. Koska olin töissä, minun piti hillitä itseni. Vapaa-aikanani hän ei olisi selvinnyt siitä yhtä helposti.
Lolan käytös Selviytyjissä oli niin ikävää, ettei hän ole enää koskaan kaunis minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Legendaarinen nillityshaastattelu oli aikoinaan hänestä ja hänen tanssijapari-poikaystävästään Anna-lehdessä.
Kyseessä oli lehden sarja jossa pareja haastateltiin heidän ihan arkisistakin asioista.
Lola ja pesulaperijä -Toni(?) paljastuivat haastattelussa olevan aivan älyttömän pihejä , myös toisilleen, tyyliin : meillä on jääkapissa omat hyllyt missä tasan on omat tavarat ja niihin ei toinen koske.
Eikä vaikuttanut paljon muutenkaan mikään tuki taikka huolenpito toista kohtaan siinä kukkivan. Karu juttu, muistan kun luin sitä ja ajattelin ettei tämmöisiä olekaan.
Naimisiin sitten menikin komean tohvelisankarin kanssa.
Lola kertoo nyt Kotiliesi-lehdessä elämänsä erilaisista vaiheista. Haastattelusta paljastuu, että upeasta ulkonäöstään huolimatta nuori nainen oli syvästi epävarma itsestään missiaikoinaan. Hän kertoo seurustelleensa tuohon aikaan miehen kanssa, joka oli hänen mukaansa alistava poikaystävä.
– En ruvennut leijumaan missiaikoinani pilvissä, sillä minulla oli siihen aikaan poikaystävä, joka piti huolen siitä, etten kuvitellut itsestäni liikaa. Hän hoiti henkisen lyttäämiseni ja sätti huonosti pyyhityistä keittiönkaapin ovista keikkojeni jälkeen, Lola muistelee.
Uusi blogi ja käynyt otattamassa sensuelleja kuvia itsestään, huoh. Todella maata mullistavaa...
Että sitä pyydettiin taas johonkin laihdustusohjelmaan, mutta kieltäytyi, koska haluaa olla Vantaan kokoinen "rehevä" nainen jatkossakin.
Se on nyt niin paljon ollu rimpsalla, et varmasti on sinkkuuntunut
Vierailija kirjoitti:
Että sitä pyydettiin taas johonkin laihdustusohjelmaan, mutta kieltäytyi, koska haluaa olla Vantaan kokoinen "rehevä" nainen jatkossakin.
On oikeasti laihtunut tosi paljon, viikko sitten nähtiin.
Luulen, että on eronnut. Tuskin mitään muutakaan tarvis noin jättää auki. Jos olis töihin liittyvää ni varmasti olis vihjaissut jotenki, et työrintamalla uudet tuulet puhaltaa tmv. Nykyistä miestään ei ollut tuonut julkisuuteen lainkaan, ni sopis kuvaan, että ero on tullut, mutta siitä ei puhuta asian oikealla nimellä.