Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotimaan Energia - kokemuksia

Vierailija
20.02.2020 |

Sieltä soitti kaveri ja teki hyvän tarjouksen. Alkoi kuitenkin epäilyttää ja kun on kaksi viikkoa aikaa perua tuo niin ajattelin kysäistä kokemuksia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarifirma.

Vierailija
2/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajavirasto varoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura sopimus jos vielä voit.

Vierailija
4/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on okt-talossamme ollut useamman vuoden Kotimaan Energian sähkösopimus. Ei mitään ongelmia sen kanssa.

Ja oli meille edullisin kun kilpailutimme sähköjutut.

Vierailija
5/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/306a44bd-8751-42db-a798-e7d879e77…

Katopa paperia, se ei ole tarjous vaan sitova tilaus. Perua toki voit kunhan perut äkkiä. Sitä katumisaikaa muistaakseni lyhennettiin.

Vierailija
6/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ja olen edelleen loukussa tämän paskafirman kanssa, koska aina kun määräaikaiskausi jatkuu, tulee tieto siitä niin myöhään ettei pysty enää perumaan. Ja taas käynnistyi parin vuoden määräaikainen sopimus ylikorkeilla hinnoilla. 

Lisäksi yrittävät myydä kaikenlaista salakähmäisesti laskuilla välillä. Kun avaa laskun,  niin siinä voikin olla oikeasti 2 laskua, toinen vain sähkölaskun maksamseen ja toinen jolla maksaa sähköt + samalla tilaa jotain, esim. vakuutuksen. Ylimmäisenä on se jotain muutakin myyvä, joten jos kiireessä maksaa, ei välttämättä huomaakaan tilanneensa jotain ylimääräistä, josta alkaa mennä maksua joka kuukausi.

Vierailija
7/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut ja olen edelleen loukussa tämän paskafirman kanssa, koska aina kun määräaikaiskausi jatkuu, tulee tieto siitä niin myöhään ettei pysty enää perumaan. Ja taas käynnistyi parin vuoden määräaikainen sopimus ylikorkeilla hinnoilla. 

Lisäksi yrittävät myydä kaikenlaista salakähmäisesti laskuilla välillä. Kun avaa laskun,  niin siinä voikin olla oikeasti 2 laskua, toinen vain sähkölaskun maksamseen ja toinen jolla maksaa sähköt + samalla tilaa jotain, esim. vakuutuksen. Ylimmäisenä on se jotain muutakin myyvä, joten jos kiireessä maksaa, ei välttämättä huomaakaan tilanneensa jotain ylimääräistä, josta alkaa mennä maksua joka kuukausi.

Ei voi olla laillista.

Tai miksi ei kun Suomessa ollaan.

Vierailija
8/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru äläkä katso takaisin.

Vierailija
9/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko positiivisia kokemuksia?

Vierailija
10/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko positiivisia kokemuksia?

Ei.

Vierailija
11/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäkkäät vanhemmat oli ottanut Kotimaan Energian. Eivät ymmärtänyt että halpa tarjoushinta oli voimassa vain 6kk ja sen jälkeen hinta nousi 18,2 senttiin per kWh. Se on noin 2,4 kertainen Helsingin Energian normisähköön verrattuna.

Oli muuten helv%%tin vaikea irti sanoa se voimassaoleva sopimus.

Vierailija
12/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on okt-talossamme ollut useamman vuoden Kotimaan Energian sähkösopimus. Ei mitään ongelmia sen kanssa.

Ja oli meille edullisin kun kilpailutimme sähköjutut.

t. Kotimaan energian edustaja

Vierailija
13/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lafkasta kannattaa pysyä erossa.

Vierailija
14/14 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myivät muistisairaalle omaiselleni väkisin määräaikaisen sähkösopimuksen. Sekava vanhus ei osannut kertoa edes omaa osoitettaan oikein, joten laskut menivät olemattomaan osoitteeseen ja sitä kautta perintään. Oli aika kallista sähköä viivästys- ja perintäkulujen kanssa! Lisäksi Kotimaan Energian määräaikaisesta sopimuksesta ei pääse irti, kun se päättyy, vaan se pitää erikseen irtisanoa toisin kuin muut sähkösopimukset. Nyt on Kotimaan Energiasta päästy eroon enkä ikinä enää siihen sotkeudu!