Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaapäivä, joten pelaan kotona miesten t-paidassa, pyöräilyhousuissa, villasukissa ja tukka sekaisin ilman meikkiä

Vierailija
20.02.2020 |

Ihastus soitti videopuhelun ja jonkin aikaa siinä juteltuamme tuumasi, että jos koskaan olen tämän näköisenä hänen seurassaan, niin hän ei lupaa pitää näppejään erossa musta.
Viime aikoina on nähnyt mut lähinnä laittautuneena ja nyt omasta mielestäni näytin aivan kamalalta, niin piristi päivää kummasti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut tyttäreni kanssa juuri teepaitoja ja huppareita miesten osastolta. Kävimme ensin naisten osastolla, mutta koska sieltä ei löytynyt mitään kivaa, suuntasimme miesten osastolle ja johan alkoi löytyä kivoja paitoja ja huppareita! En tajua miksei niitä tehdä naisille? 

Muutamia miesten paitojakin on ostettu ja voin sanoa että kalliiksi tulee, kun ensin paita maksaa sen 60-80€ ja sitten siihen pitää lyhennyttää hihat, koska miesten kokoja ei ole tarpeeksi pieniä. Mutta ihania kuoseja miestenpaidoista löytyy! En ymmärrä miksei naisille tehdä kivannäköisiä vaatteita.

Itsellä ei onneksi tuota ongelmaa ole. Naisten vaatteissa on usein liian lyhyet hihat.

Ap

Vierailija
22/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pelaa shortsilegginseissä t-paidassa tukka sekaisin; eeppinen PLUSSA, jos olisi tuollainen niin unohtaisin videopuhelut ja rientäisin keskeyttämään pelit.

M

Varmaan tuliskin, jos välimatkaa ei olisi niin paljoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että se oli jonkun avomiehen paita ja te hengailette siellä kotona kahdestaan ja sitten yhtäkkiä ihastus soittaakin. Miksi ihmeessä sinulla on jonkun miehen t-paita, jos olet sinkku? 

Vierailija
24/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viettää samalla lailla vapaapäivää kun mun 16v poika.

Vierailija
25/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka sekaisin? Miten tukan saa sekaisin? Eikö sen vertaa viitsi, että vetää pari kertaa harjalla?

Vierailija
26/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukka sekaisin? Miten tukan saa sekaisin? Eikö sen vertaa viitsi, että vetää pari kertaa harjalla?

Ei aina jaksa tai huvita. Varsinkaan, kun ei tarvitse lähteä minnekään.

Ap

Vierailija
27/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että se oli jonkun avomiehen paita ja te hengailette siellä kotona kahdestaan ja sitten yhtäkkiä ihastus soittaakin. Miksi ihmeessä sinulla on jonkun miehen t-paita, jos olet sinkku? 

Tykkäsin sen printistä, joten ostin sen.

Ap

Vierailija
28/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap viettää samalla lailla vapaapäivää kun mun 16v poika.

Miten mun pitäisi vapaapäiväni viettää? Sohvalla löhöillen ja katsoen jotain aivotonta sarjaa?

Ap

Vierailija
29/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin eli se on ollut sinun omasi ihan alusta saakka. Miksi sanot, että se on miesten paita? Sinunhan se on. 

Vierailija
30/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelasit?

Vierailija
31/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin eli se on ollut sinun omasi ihan alusta saakka. Miksi sanot, että se on miesten paita? Sinunhan se on. 

Miesten mallistoa, joten miesten t-paita.

Ap

Vierailija
32/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelasit?

GTA V onlinea.

Ap