Vapaapäivä, joten pelaan kotona miesten t-paidassa, pyöräilyhousuissa, villasukissa ja tukka sekaisin ilman meikkiä
Ihastus soitti videopuhelun ja jonkin aikaa siinä juteltuamme tuumasi, että jos koskaan olen tämän näköisenä hänen seurassaan, niin hän ei lupaa pitää näppejään erossa musta.
Viime aikoina on nähnyt mut lähinnä laittautuneena ja nyt omasta mielestäni näytin aivan kamalalta, niin piristi päivää kummasti.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nainen pelaa shortsilegginseissä t-paidassa tukka sekaisin; eeppinen PLUSSA, jos olisi tuollainen niin unohtaisin videopuhelut ja rientäisin keskeyttämään pelit.
M
Varmaan tuliskin, jos välimatkaa ei olisi niin paljoa.
Ap
Minä luulin, että se oli jonkun avomiehen paita ja te hengailette siellä kotona kahdestaan ja sitten yhtäkkiä ihastus soittaakin. Miksi ihmeessä sinulla on jonkun miehen t-paita, jos olet sinkku?
Ap viettää samalla lailla vapaapäivää kun mun 16v poika.
Tukka sekaisin? Miten tukan saa sekaisin? Eikö sen vertaa viitsi, että vetää pari kertaa harjalla?
Vierailija kirjoitti:
Tukka sekaisin? Miten tukan saa sekaisin? Eikö sen vertaa viitsi, että vetää pari kertaa harjalla?
Ei aina jaksa tai huvita. Varsinkaan, kun ei tarvitse lähteä minnekään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, että se oli jonkun avomiehen paita ja te hengailette siellä kotona kahdestaan ja sitten yhtäkkiä ihastus soittaakin. Miksi ihmeessä sinulla on jonkun miehen t-paita, jos olet sinkku?
Tykkäsin sen printistä, joten ostin sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap viettää samalla lailla vapaapäivää kun mun 16v poika.
Miten mun pitäisi vapaapäiväni viettää? Sohvalla löhöillen ja katsoen jotain aivotonta sarjaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin eli se on ollut sinun omasi ihan alusta saakka. Miksi sanot, että se on miesten paita? Sinunhan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin eli se on ollut sinun omasi ihan alusta saakka. Miksi sanot, että se on miesten paita? Sinunhan se on.
Miesten mallistoa, joten miesten t-paita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelasit?
GTA V onlinea.
Ap
Itsellä ei onneksi tuota ongelmaa ole. Naisten vaatteissa on usein liian lyhyet hihat.
Ap