Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapaapäivä, joten pelaan kotona miesten t-paidassa, pyöräilyhousuissa, villasukissa ja tukka sekaisin ilman meikkiä

Vierailija
20.02.2020 |

Ihastus soitti videopuhelun ja jonkin aikaa siinä juteltuamme tuumasi, että jos koskaan olen tämän näköisenä hänen seurassaan, niin hän ei lupaa pitää näppejään erossa musta.
Viime aikoina on nähnyt mut lähinnä laittautuneena ja nyt omasta mielestäni näytin aivan kamalalta, niin piristi päivää kummasti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies.

Vierailija
2/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Nainen. Naiset nimittäin meikkaavat. Tosin eivät aina. Olisivatpa kaikki tuollaisia. Ei se mies sinua vain meikattuna haulua vaan kysymys on kokonaisuudesta. Seksikäs kokonaisuus on aina 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mies.

Onhan tuo. Toki ollaan välillä otettu huolella yhteen milloin mistäkin ja sanottu, ettei tahdota olla missään tekemisissä toistemme kanssa. Seuraavana päivänä sitten taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ap

Vierailija
4/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Nainen. Naiset nimittäin meikkaavat. Tosin eivät aina. Olisivatpa kaikki tuollaisia. Ei se mies sinua vain meikattuna haulua vaan kysymys on kokonaisuudesta. Seksikäs kokonaisuus on aina 24/7.

En tosiaan näe syytä meikkaamiseen, kun en ole menossa minnekään. Ja tosiaan kiva, että ihastus pitää mua haluttavana räjähtäneen näköisenäkin.

Ap

Vierailija
5/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vähän hassua pitää pyöräilyhousuja päällä kun ei pyöräile? Niissä on haarojen välissä se vaippa.

Vierailija
6/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on miesten t-paita?

Vierailija
7/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän hassua pitää pyöräilyhousuja päällä kun ei pyöräile? Niissä on haarojen välissä se vaippa.

No "pyöräilyhousut" ne shortsimittaiset legginssit.

Ap

Vierailija
8/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on miesten t-paita?

Tykkäsin kyseisen paidan printistä. Ostan usein miestenosastolta huppareita ja t-paitoja, joita käytän tiukkojen housujen kanssa.

Ap

Vierailija
9/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap hiukan miesmäinen, kun ostelet vaatteita miestenosastoilta.

Vierailija
10/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi naista, joka ostaa vaatteensa samalta osastolta ja valikoimista kuin itse.

Pidän naisista jotka pukeutuvat naisille tehtyihin vaatteisiin, olen mies ja pukeudun miehille tehtyihin vaatteisiin.

Vierailija
11/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä myös täällä. Mulla on päällä miesten pitkät kalsarit, t-paita ja villasukat :D. Olen vaan lojunut ja palstaillut ja lukenut kirjaa. Heräsin klo 12. Vapaapäivät on ihania silloin kun ei tarvi tehdä mitään järkevää :).

Vierailija
12/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä naisiakin saattaisi ketuttaa, kun mies olisi kotona pukeutuneena naisten paitoihin ja puserohin ja yövaatteisiin. Miksi miesten pitää sietää, että naiset pukeutuvat miesten yöpukuihin ja t-paitoihin ja lippalakkiin?

Vierailija
13/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut tyttäreni kanssa juuri teepaitoja ja huppareita miesten osastolta. Kävimme ensin naisten osastolla, mutta koska sieltä ei löytynyt mitään kivaa, suuntasimme miesten osastolle ja johan alkoi löytyä kivoja paitoja ja huppareita! En tajua miksei niitä tehdä naisille? 

Muutamia miesten paitojakin on ostettu ja voin sanoa että kalliiksi tulee, kun ensin paita maksaa sen 60-80€ ja sitten siihen pitää lyhennyttää hihat, koska miesten kokoja ei ole tarpeeksi pieniä. Mutta ihania kuoseja miestenpaidoista löytyy! En ymmärrä miksei naisille tehdä kivannäköisiä vaatteita.

Vierailija
14/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi naista, joka ostaa vaatteensa samalta osastolta ja valikoimista kuin itse.

Pidän naisista jotka pukeutuvat naisille tehtyihin vaatteisiin, olen mies ja pukeudun miehille tehtyihin vaatteisiin.

Juu juu, tytöillä pitää olla letit ja hame koska muuten et tiedä, kuka on tyttö ja nolaat itsesi.

Vierailija
15/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tosi poikkeavaa ja hurjaa settiä! Ilman meikkiä, OMG en ees pysty!

Vierailija
16/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?

Vierailija
17/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap hiukan miesmäinen, kun ostelet vaatteita miestenosastoilta.

Jep. Ihan hirveen miesmäinen.

Vierailija
18/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Enpä sua huolisikaan.

Ap

Vierailija
19/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä naisiakin saattaisi ketuttaa, kun mies olisi kotona pukeutuneena naisten paitoihin ja puserohin ja yövaatteisiin. Miksi miesten pitää sietää, että naiset pukeutuvat miesten yöpukuihin ja t-paitoihin ja lippalakkiin?

Miten ison eron kuvittelet olevan naisten ja miesten t-paidoissa tai pyjamahousuissa? Jos vaate on mallia suora pötkylä, niin oikeasti et erota ollenkaan kummalta osastolta se on ostettu.

Vierailija
20/32 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pelaa shortsilegginseissä t-paidassa tukka sekaisin; eeppinen PLUSSA, jos olisi tuollainen niin unohtaisin videopuhelut ja rientäisin keskeyttämään pelit.

M