PS:n Juho Eerola väittää että hänen viestinsä romaaneista ja soldiers of oodista ei liity mitenkään romaneihin ja soldiers of odiniin?
Missä vaiheessa politiikasta tuli tällaista? Kyseessä sentään eduskunnan puhemiehistöön kuuluva henkilö.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa lapset näkee nälkää.
OK. Mitä meinasit asialle tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitää olla huolissanne
Ruotsin väkiluku nyt 10000300
Tuli vähän väärin tarkoitin 10300000
Miksi ihmeessä seuraatte jotain Twitteriä tai tiettyjä ihmisiä, jos sisältö aiheuttaa mielipahaa ja vihaa. Meinaatteko että se Twitteri on joku poliittinen jumala jonka kautta kaikki asiat hoidetaan ja on the totuus :D Sehän on samanlaista jauhantaa kuin täälläkin.
Kyseessähän on kansanedustaja ja kansa on ne sinne äänestänyt, on siellä monta muutakin joka puolueessa jotka ei ehkä heijasta minua, ei Eerolakaan mutta jotkut muut kansalaiset hänet ovat sinne äänestäneet. Jotenkin taas kuulostaa että on olemassa oikeita ja vääriä mielipiteitä.
Sanaleikit ovat liian mutkikkaita juttuja heìkkolahjaisten ymmärrettäviksi. Mikähän muuten on siinä että diktatuureìssa huumori on yksi ensimmäisistä kuolonuhreista. Ja vihreät ja vasemmisto ja feministit eivät tajuaisi huumoria vaikka se purisi niitä p*rseestä, ovat niin ilotonta sakkia että ei mitään rajaa. On se kumma kun pahoinvointi ja mielenterveysongelmat lisääntyvät kun nämä huumoria hersyvät aatteet ovat yhä vahvemmin vallalla ja kieltävät sen kaikilta muiltakin.
Niin lapsellisia nämä perussuomalaiset poliitikot, että hävettää. Mitä hän nyt aikoo Oodin ongelmille tehdä? Taisi haluta vain provosoida ja soittaa suutaan, sehän on noiden ylin agenda muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seuraatte jotain Twitteriä tai tiettyjä ihmisiä, jos sisältö aiheuttaa mielipahaa ja vihaa. Meinaatteko että se Twitteri on joku poliittinen jumala jonka kautta kaikki asiat hoidetaan ja on the totuus :D Sehän on samanlaista jauhantaa kuin täälläkin.
Kyseessähän on kansanedustaja ja kansa on ne sinne äänestänyt, on siellä monta muutakin joka puolueessa jotka ei ehkä heijasta minua, ei Eerolakaan mutta jotkut muut kansalaiset hänet ovat sinne äänestäneet. Jotenkin taas kuulostaa että on olemassa oikeita ja vääriä mielipiteitä.
Sinun mielestäsi siis ei ole olemassa oikeita tai vääriä mielipiteitä? Kuka vain saa sanoa sinusta Twitterissä ihan mitä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Jos toi tollanen on teidän suurin ongelma ja päänvaiva niin ohhoijaa. Rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy. Käyttäkää aikaa ja energiaa mieluumin sen asian vatvomiseen. Paljon hyödyllisempää kuin vatvoa mitä joku yksittäinen spede milloinkin twiittailee.
Edustaa puhemiehistön jäsenenä koko eduskuntaa. Jos olisi riviedustaja, niin sitten olisi eri asia.
Edustaa omalla henkilökohtaisella twitter tilillään tasan vain ja ainoastaan itseänsä. Mutta kaivetaan kaivamalla nyt toki syy vetää herneet nenään.
Tarkoitatko että Sauli Niinistökin twiittailee vain yksityishenkilönä?
Twitter ei käsittääkseni ole poliitikkojen virallistettu työkalu jota on pakko työssään käyttää joten kyllä twiittailee yksityishenkilönä presidentin statuksella.
Vierailija kirjoitti:
Sanaleikit ovat liian mutkikkaita juttuja heìkkolahjaisten ymmärrettäviksi. Mikähän muuten on siinä että diktatuureìssa huumori on yksi ensimmäisistä kuolonuhreista. Ja vihreät ja vasemmisto ja feministit eivät tajuaisi huumoria vaikka se purisi niitä p*rseestä, ovat niin ilotonta sakkia että ei mitään rajaa. On se kumma kun pahoinvointi ja mielenterveysongelmat lisääntyvät kun nämä huumoria hersyvät aatteet ovat yhä vahvemmin vallalla ja kieltävät sen kaikilta muiltakin.
Vitsit ovat toki kivoja, mutta eikö sinua yhtään harmita että puolueesi kaikki vaalilupauksetkin ovat läpällä esitettyjä?
Kaikki persulit on vähä-älyisiä idiootteja! Minkä itse ovat käytöksellään todistaneet.
Ja tässähän ei (Hih, Hih, Hih) tietystikään tarkoiteta persuja. Tirsk, tirsk.
PS yrittää Guinnessin ennätysten kirjaan maailman typerimpänä puolueena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis ei ole olemassa oikeita tai vääriä mielipiteitä? Kuka vain saa sanoa sinusta Twitterissä ihan mitä vain?
Ei tietenkään ole ainakaan poliittisesti, jokaisella saa olla oma mielipide oli se mikä tahansa. Vai miten meinasit hoitaa vääriä mielipiteitä olevat kansalaiset ? Ja kuka meille valitsisi oikean ja väärän mielipiteen/politiikan, sinä vai ? Alkaa kulostaa enemmänkin diktaattori meiningiltä.
Tottakai saa, ainahan sen Twitterin voi sammuttaa ja jättää ne omaan arvoonsa. Ei minua töissäkään kiinnosta mitä minusta puhutaan vaikka kahvitauoilla jos itse en ole paikalla. Ja jos olen paikalla niin ei kiinnosta taas jauhaa muiden mielipiteistä, sieltäkin voi aina lähteä pois. Ihme lauma vouhkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Nokkelaa sanankäyttöä.
T:Pehmeä jänis
Niin minustakin. Vaikka se varmasti kauhean epäkorrektia onkin, niin m*stalaiset minullekin tapauksesta tulivat ensimmäisenä mieleen. Tätä tukee se, että epäillyt myöhemmin itse ilmoittautuivat poliisille, niin siellä on varmaan klaanin johtaja lukenut madonluvut ja käskenyt epäiltyjä ilmoittautumaan. Suvun kunnia ja mainehan ovat tärkeitä heille.
Vierailija kirjoitti:
– Saattaapi varapuhemies olla ymmärtänyt, että uusna_tsien pyytäminen vartioimaan väestönryhmää, jonka na_tsit yritti tuh_ota, ei näytä kauhean tyylikkäältä, Thomas kirjoittaa Twitterissä.
Soldiers odinit voisi tehdä tuosta kunnianloukkauksen tompalle. Isänmaallisuus ei ole uusnat_sismia. Tai jos on niin sitten minäkin kai olen uusnatsi eikä uusn_atsi tarkoita mitään pahaa. Nykypäivänä voi ilmeisesti nimitellä miten haluaa kunhan on oikealla, siis vasemmalla, puolella?
"Kansallismielistä aatetta pidetään edelleen hieman negatiivisena asiana valtamediassa ja vasemmistolaisten poliitikkojen puheissa. Sen ei tule antaa vaikuttaa omaan toimintaan, vaan pitää toimia sen mukaan minkä itse kokee oikeaksi ja oikeudenmukaiseksi. Me emme ole ras_isteja, uusna_tseja tai rikollisia. Me olemme isänm_aallisia, tava_llisia ihmisiä jotka haluavat tehdä jotain konkreettista maansa eteen."
Mitähän konkreettista nämä Oodinin potilaat on tehneet? Katupartiointia ja naisten "suojelua" itse keksityltä uhalta ei lasketa. No, on sitä toki monet naurut saanut, kun näkee somessa ja lehdissä aina samanlaisia kuvia: isot miehet rivissä leveässä haara-asennossa selkä kameraan päin. Niinkuin olisivat kimppakusella.
Ihan vaan vitsillä heitin. Ei ollut vihapuhetta ei, öhö öhö...
Matalaotsaisista älykkäinkään ei ole normaali-ihmisen tasolla.
Teidän pitää olla huolissanne
Ruotsin väkiluku nyt 10000300