Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jo olet/aijot vielä tehdä tänään?

Vierailija
20.02.2020 |

Onneksi on ollut viikon loma, niin saa ottaa rennosti. Itse nukuin pitkään, ja söin. Illalla suihkuun yms, ja kai tää menee vaa netissä sekkaillen koko päivä. Huomenna menoa. Ja ainiin, kävin kaupassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin just että jaksanko mitään. Tosin pähkäilen tässä leipoisko jotain sämpylää, kun kaapissa olisi sulatejuustoa ja mätitahnaa, muuten joutuu syömään taas pelkkää makaronia tai riisiä. Leipä olis oikeestaan aika jees nyt.

Vierailija
2/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - aiotko ei aijotko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

imppaan bensiiniä ja neppailen kiveksiä

Vierailija
4/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pessyt koneellisen pyykkiä ja kohta lähden pienelle kävelylenkille. Muuta hommaa tänään ei olekaan eli ilta menee varmaan netflixiä/hbo:ta katsellessa.

Vierailija
5/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaljaa ja juon sitä kun vähemmän haitallista ei saa käyttää. Siinäpä ne päivän tekemiset.

Vierailija
6/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä ja olen pessyt kolme koneellista pyykkiä ja pari tyynyä. Sämpylöitä leivoin kolme pellillistä ja nyt paistan niitä. Possun fileetä ruokana tänään ja lisukeperunat olen kuorinut jo. Kohta keitän kahvit. Lapset tulee koulusta kolmelta. Illalla tulee miesystävä kylää.

Vierailija
7/7 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä, sitten kaupan kautta kotiin. Loppuilta menee siivotessa, pyykinpesussa, ruokaa laittaessa, leipoessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä