Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotko Temptation Islandia?

Vierailija
20.02.2020 |

Aina, joskus, vai ei koskaan?

Katsotko Temptation Islandia?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja mietin että miksi mä katson tätä. Mietin myös olinko mäkin tuollainen parikymppisenä. Ja tuntuu ehkä helpottavalta etten oo ainut joka on ollu aivan vailla järkeä

Vierailija
2/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut yhden kauden, joten vastasin kyllä. Muistan kaudesta lähinnä sen kuinka Dani itki naisensa perään ja nysväili yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä on liian suuri osallistujia kohtaan, siksi en pysty katsomaan.

Vierailija
4/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
5/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanavasurffatessa nähnyt ohjelman ja ohitin sen. Oli myös paratiisihotelleja ym muuta p askaa joista en tajua kuka niitä katsoo? Eilen tuli ykköseltä ihan mielenkiintoinen ohjelma siitä meneekö ihminen kuuhun.

Eipä näy siitä keskustelun aloituksia.

Vierailija
6/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso koskaan. En pysty, jo ne mainokset tekee tiukkaa.

Vierailija
7/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että aloin aika voimakkain sanankääntein arvostelemaan ko. sarjaa, eräälle henkilöle, jonka kanssa olimme samassa projektissa töissä.

Hän oli oikein fiksu ja herttainen, sekä erittäin loistava työssään.  Hän sitten sanoikin, että itseasiassa tyttönsä on ollut mukana yhdellä kaudella, sinkun roolissa. Oli jälkeenpäin kovasti kaduttanut tyttöä ja oli itkenyt sitä mitä tv:ssä näkyi. 

Siinä kohtaa tuli kyllä mieleen, että mikäpä minä olen arvostelemaan. En itsekään nuorena aina tehnyt kaikissa asioissa järkevimpiä ratkaisuja. 

Vierailija
8/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioluutio.

Vierailija
9/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso telkkaria, kun ei sieltä tule nykyään muuta kuin tositv:tä. Katson Netflixiä ja Viaplayta, sarjoja, elokuvia ja dokkareita. Ja Yle Areenaa.

Vierailija
10/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa tuli kyllä mieleen, että mikäpä minä olen arvostelemaan. En itsekään nuorena aina tehnyt kaikissa asioissa järkevimpiä ratkaisuja. 

Mutta kyllä minä silti arvostelen nuoria aikuisia, jotka menevät tuollaiseen ohjelmaan. Ei voi olla järkeä päässä, jos haluaa juoda ja n-da koko Suomen silmien edessä, puhua järkyttävän typeriä, seksistisiä ja törkeitä juttuja. Kuvitteleeko ne että tuosta ohjelmasta niistä tulee jotain idoleja?

Vierailija
11/11 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä minä silti arvostelen nuoria aikuisia, jotka menevät tuollaiseen ohjelmaan. Ei voi olla järkeä päässä, jos haluaa juoda ja n-da koko Suomen silmien edessä, puhua järkyttävän typeriä, seksistisiä ja törkeitä juttuja. Kuvitteleeko ne että tuosta ohjelmasta niistä tulee jotain idoleja?

Luultavasti monella on ajatuksena se, että ohjelmasta voisi hyötyä jotenkin jatkossa. Osalle taas ajatuksen on päästä ilmaiseksi bilettämään pariksi viikoksi, osalla taas houkuttimena on pääsy ulkomaille.

Monelle nuorelle myöskään vapaissa suhteissa, alkoholin käytössä ja paljaassa pinnassa ei ole mitään vierasta ( enkä nyt tarkoita, etteikö olisi paljon enemmän myös heitä, jotka eivät tuollaisia asioita arvosta)

Ja oman työni puolesta uskallan myös sanoa, että ihmiset monesti ovat valmiita tekemään mitä vain, että saavat sen hetkensä julkisuudessa.