Puoliso maailman kaunein?
Pitääkö miehesi sinua maailman kauneimpana? Miesystävä sanoi "et oo ehkä maailman kaunein, mutta oot niin ihmeellinen nainen..." että tykkää siis. Kyllä loukkas. Minä oon sen koulukunnan edustaja, että oman rakkaan tulee olla maailman kaunein. Sitä tulee palvoa.
Toki tiedän etten tietenkään ole oikeasti maailman kaunein eikä varmaan kukaan muukan, jota oma siippa pitää maailman kauneimpana.
Mutta tuossa näkyy jotenkin omistautuminen suhteelle.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sulla maailman isoin peenis ole mutta ihan kiva kuitenkin! No mitä sä nyt loukkaannuit, eihän se nyt ole maailman isoin! Etkä oo maailman hauskin tai älykkäinkään. Enhän mä nyt valehtelemaan rupea, älä nyt suutu!"
Yrititkö olla hauska vai mikä tämän kommentin pointti oli?
Tiedeän kyllä, että paljon isompiakin kull3ja on olemassa. Enkä varmasti ole maailman hauskin tai älykkäinkään. Miksi tällaisesta pitäisi valehdella. Päin vastoin, alkaisi kyllä naurattaa, jos vaimo jotain tuollaista väittäisi.
No pointti oli että miksi sanoa mitään tuollaista ääneen? Miksei voi kehua esim nätiksi, ilman että pitää lisätä "mutta toki maailmaan kaunein ole". Haluaisitko kuulla töissä pomolta ilman mitään järkevää asiayhteyttä että "et ole talon paras työntekijä, mutta ihan ookoo kuitenkin"? Mitä ajatuksia, se herättäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvola-tukkasi kanssa tuskin olet edes nätti
Ihan vaan mielenkiinnosta : miksi tällänen kommentti ? ja ikää sulla on ? onko lapsia ?Kuten sanoin, ihan mielenkiinnosta kyselen, että millainen ihminen jakelee tälläisiä kommentteja ja vielä voisin kysyä : tuleeko itsellesi hyvä mieli näiden tälläsisten omien kommenttiesi jälkeen ? tunnetko itsesi jotenkin fiksuksi ?
Kouvola-tukka on kiinnostunut asioista! 👍🏾
Ah taas tällainen samaan ilmiöön kuuluva juttu: TOLLAISTA EI SANOTA ÄÄNEEN. Mikä hitto ihmisiä vaivaa. Jotain rajaa. Missä hienotunteisuus ja empatiakyky. Että pistää vihaks ihmiset, joilla ei ole sosiaalisia taitoja.
No jos et mitään kysynyt ja noin "kehuu" niin tosi inhottavaa. Joo, tuskin kenenkään puoliso on maailman kaunein/komein. Mutta ei kukaan myöskään aloita aitoja kehuja tuolla lailla. Vai miltä kuulostaisi:
"Sulla ei oo maailma nätein kampaus, mutta sievä on kuitenkin"
"Ei tää sun koearvosana ole mikään 10+, mutta onhan tuo ysikin ihan ok."
"Et sä mikään Picasso ole, mutta onhan tässä maalauksesa puolensa"
"Ei tää nyt mitään tajunnan räjäyttävää ollut, mutta ihan perus seksiä"
Niin hän väittää edelleen ajatelleensa, että ehkä kaikki ei ajattele samoin kuin hän eli että olen maailman kaunein. Mies on kyllä osoittanut merkkejä patologisesta valehtelusta ja minusta tuo nyt melko varmasti on valhetta!
Todella ihmeellinen koko äijä. On vaan hankala päästä eroon. Ap
Tai jos ei valhetta, niin onhan tuo vähän liian imelää: "kaikki ei sua ehkä pidä maailman kauneimpana, mutta minulle oot". Varmaan vähän sekasin..on kyllä sanonu että älä ota niin kirjaimellisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos et mitään kysynyt ja noin "kehuu" niin tosi inhottavaa. Joo, tuskin kenenkään puoliso on maailman kaunein/komein. Mutta ei kukaan myöskään aloita aitoja kehuja tuolla lailla. Vai miltä kuulostaisi:
"Sulla ei oo maailma nätein kampaus, mutta sievä on kuitenkin"
"Ei tää sun koearvosana ole mikään 10+, mutta onhan tuo ysikin ihan ok."
"Et sä mikään Picasso ole, mutta onhan tässä maalauksesa puolensa"
"Ei tää nyt mitään tajunnan räjäyttävää ollut, mutta ihan perus seksiä"
Yltiörehelliseltä. Noin se mies kumminkin ajattelee alkuhämmennyksen jälkeen. JSS mutta parempaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos ei valhetta, niin onhan tuo vähän liian imelää: "kaikki ei sua ehkä pidä maailman kauneimpana, mutta minulle oot". Varmaan vähän sekasin..on kyllä sanonu että älä ota niin kirjaimellisesti.
Ap
Erohan tuosta tulee joka tapauksessa, koska et ole sinut itsesi kanssa, vaan vaadit ja kerjäät kehuja kuin koira.
Mieheni sanoo että olen maailman kauneinen, mutta toisaalta hän nauraa kanssani suurille silmäpusseilleni ja lässähtäneelle tukalleni.
Itse ainakin ajattelen niin että taustalla tässä koko ”maailman kaunein”-jutussa on se, että kun jostain pitää todella paljon, rakastaakin, niin koko tyyppi muuttuu omissa silmissä maailman parhaaksi. Vaikka tiedän ettei oma ukkoni ole Bradley Cooper niin silti hänen sielunsa, ajatusmaailmansa ja koko henkinen olemisensa tekee hänestä minun silmissäni komeimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Erohan tuosta tulee joka tapauksessa, koska et ole sinut itsesi kanssa, vaan vaadit ja kerjäät kehuja kuin koira.
Kerjään? Minä en ole kuule kysynyt häneltä ikinä mitään ulkonäkööni liittyvää, en koskaan. Itse se noita lurituksiaan päästelee, joskus jopa semmosia, että saa miettimään tosiaankin pitääköhän niin kauniina kuin väittää. Ap
Ihan vaan mielenkiinnosta : miksi tällänen kommentti ? ja ikää sulla on ? onko lapsia ?Kuten sanoin, ihan mielenkiinnosta kyselen, että millainen ihminen jakelee tälläisiä kommentteja ja vielä voisin kysyä : tuleeko itsellesi hyvä mieli näiden tälläsisten omien kommenttiesi jälkeen ? tunnetko itsesi jotenkin fiksuksi ?