Onko normaalia, että sähköpostitse laitettuihin hakemuksiin ei edes vastata?
Olen laittanut muutaman työhakemuksen sähköpostilla. Asiat ovat vähän unohtuneet, koska laitan myös paljon muita hakemuksia päivittäin menemään. En siis ole monitoroinut tilannetta erityisemmin, mutta nyt olen kiinnittänyt huomiota siihen, että näihin hakemuksiin ei vastata mitään. Onko ihan normaalia, että ei lueta tai raegoida mitenkään hakemukseen?
Kommentit (12)
Tuntuu olevan. On äärimmäisen harvinainen poikkeus, jos saa vastauksen.
Yleensäkään ei sähköposteihin ole tapana vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkään ei sähköposteihin ole tapana vastailla.
Niinkun yleensä vai?
Kysymyksesi pääsee tyhmimpien kysymysten listalleni.
On normaalia. Kuinka kauan olet vastauksia odotellut? Itse kun laitoin yhden hakemuksen helmikuussa (täysin omaa hommaa vastaavaa työtä ja vielä alhainen palkkatoive), niin soittelivat siitä heinäkuun ekalla viikolla. Eipä näköjään ollut palavaa kiirettä tekijälle.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Kuinka kauan olet vastauksia odotellut? Itse kun laitoin yhden hakemuksen helmikuussa (täysin omaa hommaa vastaavaa työtä ja vielä alhainen palkkatoive), niin soittelivat siitä heinäkuun ekalla viikolla. Eipä näköjään ollut palavaa kiirettä tekijälle.
Kuukauden sisään laittanut paikkoihin, joihin "palkataan heti kun sopiva tekijä löytyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden sisään laittanut paikkoihin, joihin "palkataan heti kun sopiva tekijä löytyy".
Aika moniin paikkoihin on kymmeniä hakijoita, eikä harvinaisuuksia ole nekään paikat joihin hakemuksia tulee satoja, kiitos pakkohakujen.
Olen tässä parin kuukauden sisään laittanut jotain 10 hakemusta ja yhteen on vastattu. Ja nimenomaan sähköpostilla tehtyyn hakemukseen.
Minä olen saanut vastaukset joskus vasta puolen vuoden päästä
Ei ole normaalia, sähköpostissasi on jokin häiriö.