Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla iäkkäät apua tarvivat vanhemmat

Vierailija
19.02.2020 |

Miten avun antaminen jakautuu sisarustesi kesken.
Meillä minä autan viikottain, veljeni käy katsomassa kerran vuodessa.
Tuttavapiirissäni 90% tytär on se joka huolehtii ja auttaa, miehet luistelee tässäkin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti syytää rahaa mulle ja veljelle ja lapsenlapsille aina täsmälleen tasapuolisesti.

Äitini ei ole nähnyt tai muutenkaan ollut tekemisissä veljeni perheen kanssa vuosiin. Minä ja mun teinit käydään viikottain ja autetaan paljon. Teinit saa silti mummolta esin synttärilahjaksi ja joululahjaksi saman kuin serkutkin, joskus ovat tätä ääneen ihmetelleet.

Mun veli taas tietää varmana tietona, että me saadaan enemmän ja että rahan takia siellä käydään.

Vierailija
22/25 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti syytää rahaa mulle ja veljelle ja lapsenlapsille aina täsmälleen tasapuolisesti.

Äitini ei ole nähnyt tai muutenkaan ollut tekemisissä veljeni perheen kanssa vuosiin. Minä ja mun teinit käydään viikottain ja autetaan paljon. Teinit saa silti mummolta esin synttärilahjaksi ja joululahjaksi saman kuin serkutkin, joskus ovat tätä ääneen ihmetelleet.

Mun veli taas tietää varmana tietona, että me saadaan enemmän ja että rahan takia siellä käydään.

Onko veljesi käynyt myös oikeudessa äitisi kanssa syystä että äitisi kavalsi veljesi rahoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko veljesi käynyt myös oikeudessa äitisi kanssa syystä että äitisi kavalsi veljesi rahoja?

Hä?

Vierailija
24/25 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä lapsia on kaksi, ja äidin hoito aiheuttaa kieltämättä kitkaa. Siskoni käy äidin luona viikottain, minä kerran parissa kuukaudessa. Toisaalta minä hoidan ja maksan siivoojan joka toinen viikko, alepa kauppakassin joka viikko ja gubbe.ion kautta avustajan jos äidin täytyy käydä esim lääkärissä.

Siskollani siis enemmän aikaa käytettävissä mutta hän on matalapalkkaisessa työssä, kun taas itselläni on enemmän puutetta vapaa-ajasta mutta rahallisesti hoidan enemmän. Mielestäni tämä jako on tasapuolinen, sillä siivoamiseen ja kaupassakäyntiin menisi muuten huomattava määrä aikaa ja ne ovat palveluita joita helposti voi ostaa. Siskoni mielestä tosin hän nyt hoitaa äitiä yksin vaikka käytännössä hänen viikottaiset käynnit ovat iltapäiväkahvittelut ja seuran pitäminen. 

Olisi kiinnostava kuulla muiden mielipiteitä tälläisestä tilanteesta, onko jako mielestänne tasapuolinen vai ei?

Vierailija
25/25 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vanhemmilleni mitään maksatte? Maksoiko he teille kotisiivoojat ja kauppakassit kun elitte kiireistä lapsiperhe-elämää? Ei tulisi mieleenkään maksella heille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme