Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että joudun aina elämänsä kyllästyneiden tätien silmätikuksi?

Vierailija
19.02.2020 |

Lenkillä ne tujottaa mun kengät, työpaikalla oli niin paljon sanomista mun kynsilakoista.

Se on aina tietty persoona. Eli sellainen 50-60v tätien silmätikuiksi, aiheutan heissä jotain ihmetystä.

Olen erittäin tavallinen 28v vuotias pulliainen.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset on yleensä hirveitä. Kuka tahansa voi joutua niiden silmätikuksi. 

Vierailija
2/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin nuorena heidän aggressiivisen vihan, halveksunnan ja turhautumiensa kohteeksi.

Se oli sellaista, että kun vain astuin heidän työpaikkansa ovesta sisään, niin saman tien minut nähdessään heidän kasvoilleen levisi inhon ja vihan sekainen "tuhoa tuo tyttö" ilme.

Tein mitä tahansa ja olin sitten kuinka yliahkera tahansa, niin he oksensivat vihaa päälleeni.

Olin ihan tavallisen näköinen. En lihava, en laiha. En kaunis enkä mikään rumakaan.

Ikää minulla oli heitä vähemmän ja tietenkin en ollut niin pönäkkä ja pallinaamainen mitä he.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep olen 40 v. ja silti olin näiden vanhempien naisten mieletä nuori. Siis liian nuori työhöni! Huoh.. mitä ikärasismia. Toisin päin vaan

Vierailija
4/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin työkyvyttömäksi näiden noitien takia.

Vierailija
5/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kotkat yrittää epätoivoisena kyylätä vinkkejä sulta miten saisivat itseään vielä "nuorennettua"... ja sisimmässää tietävät, että eivät tule millään konstilla onnistumaan. Siitä katkeruus ja vittumaisuus.

Vierailija
6/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin työkyvyttömäksi näiden noitien takia.

Sama täällä. Tulee yhteiskunnalle valtavan kalliiksi kun tunnollinen, ahkera ja näppärä ihminen palaa loppuun.

Vierailija
7/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat kotkat yrittää epätoivoisena kyylätä vinkkejä sulta miten saisivat itseään vielä "nuorennettua"... ja sisimmässää tietävät, että eivät tule millään konstilla onnistumaan. Siitä katkeruus ja vittumaisuus.

Niillä on yleensä ollut kurja elämä ja ne on kateellisia, ei kauneudesta yms. vaan siitä, että nuorilla naisilla on enemmän mahdollisuuksia, mahdollisuus oikeaan elämään.

Muistakaa, että suomessa esim. r aiskaus avioliitossa oli laillinen vielä vuoteen -96.....

Ikävää, mutta tuo on se syy, ne on yleensä tunne-elämältään rikki, eikä osaa käsitellä rakentavasti pettymystään elämään.

Vierailija
8/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on yleensä ollut kurja elämä ja ne on kateellisia, ei kauneudesta yms. vaan siitä, että nuorilla naisilla on enemmän mahdollisuuksia, mahdollisuus oikeaan elämään.

Muistakaa, että suomessa esim. r aiskaus avioliitossa oli laillinen vielä vuoteen -96.....

Ikävää, mutta tuo on se syy, ne on yleensä tunne-elämältään rikki, eikä osaa käsitellä rakentavasti pettymystään elämään.

Itseäni monet tuollaiset ovat siis kiusanneet myös.

Luin yhdeltä toiselta palstalta niiden keskustelua ja tuosta ne puhui, miten niillä ei ollut mahdollisuuksia, tai oikeuksia.

Vierailija
9/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rikottu omassa nuoruudessaan. On pitänyt uhrata oma elämänsä milloin kenenkin eteen, sietää pomojen puristelut jne (raiska us avioliitossa oli ok vielä 90-luvulla) ja heidän kipujaan ja kärsimyksiään on vähätelty ja käsketty vaan kestää. Niistä on rääkätty empatia pois. Olisi ihan hyvä ymmärtää käytöksen tausta, mutta ei sitä tarvitse jäädä sietämään. Ja suuri osa on sinut itsensä kanssa!

Vierailija
10/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on rikottu omassa nuoruudessaan. On pitänyt uhrata oma elämänsä milloin kenenkin eteen, sietää pomojen puristelut jne (raiska us avioliitossa oli ok vielä 90-luvulla) ja heidän kipujaan ja kärsimyksiään on vähätelty ja käsketty vaan kestää. Niistä on rääkätty empatia pois. Olisi ihan hyvä ymmärtää käytöksen tausta, mutta ei sitä tarvitse jäädä sietämään. Ja suuri osa on sinut itsensä kanssa!

Niinpä, ehkä vaikeaa ihmisten muistaa, miten vaikeaa niiden elämä on ollut, miten alistettuja naiset oli.

Ne myös pelkää poikia ja miehiä edelleen, ne kokee turvalliseksi kohdistaa kiusaamiseen tyttöihin.

Itse en ole myöskään koskaan sietänyt niiden kiusaamista, laitan vastaan, mutta ymmärrän kyllä miksi ne on tuollaisia. 

Vierailija
11/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntuu että kaikki tuijottaa,vakoilee,on vastaan yms, niin kannattaa mennä  käväseen psyk hoitsun juttusilla

Vierailija
12/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusan kohteen nuoruus siihen on yleensä se juurisyy. Varsinkin, jos sattuu olemaan elämäniloinen, positiivinen luonne ja vielä pätevä työssään, niin se kokonaisuus on aivan myrkkyä niille elämäänsä kyllästyneille mielensäpahoittajille! Näillä ei kerta kaikkisesti tunnu olevan mitään sisältöä omassa elämässään, joten sitä täytyy kehitellä niin vimmatusti siellä työyhteisön sisällä. Mikä tahansa huomionhaku on näiden sabotoijien heiniä ja mitä negatiivisempi kaiku, sitä paremmin ovat mielestään onnistuneet! Aivan hirveitä ja näitä joutuu sietämään ihan joka paikassa.

Vierailija
13/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lenkillä ne tujottaa mun kengät, työpaikalla oli niin paljon sanomista mun kynsilakoista.

Se on aina tietty persoona. Eli sellainen 50-60v tätien silmätikuiksi, aiheutan heissä jotain ihmetystä.

Olen erittäin tavallinen 28v vuotias pulliainen."

Älä sääliö valehtele,  sua kukaaan ees huomaa ;D

Vierailija
14/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla työpaikoilla enemmän henkilökohtaisempia hyvinvointiohjelmia näille tädeille. Ei mitään ’Yhdessä olet enemmän ja ihanaa, näin toimit tiiminä’ -gettogetheria - ei ihmiset osaa toimia yhdessä, jos ei tule toimeen edes itsensä kanssa.

Vierailija
15/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota enää paremmin voisi ilmaista. Itselläni myös tullut näitä tätejä vastaan niin työ- kuin yksityiselämässä, ja tuo ns. elämään kyllästyneisyys on kaikilla yhteistä. Toisaalla on kyllä hirveän surullista, että ihmisellä on noin paha olo, eikä muuten sitä osaa purkaa.. Se ei silti tarkoita, että moista tarvitsee sietää tai jäädä katselemaan (jos siis työpaikasta on kyse).

Vierailija
16/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiha?

Vierailija
17/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laiha?

tosi läski

Vierailija
18/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK loser on nimensämukaisesti luuseri :D Ei oo eka keskustelu missä sekoilee.

Vierailija
19/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK loser

OK wanker

Vierailija
20/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laiha?

Tämä. Ei auta ikä eikä kokemuskaan, jos satut olemaan ns. "kuosissa" ja hoikka. Sitähän vasta kyräillään ja ihmetellään ja päivitellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi