Naiset, vastatkaapa rehellisesti. Onko tässä unelmamiehenne?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56fe40c5-b89d-4bc5-a413-2f38f8…
Ainakin saantia näyttää olevan enemmän kuin mitä monella miehellä koko elämänsä aikana.
Kommentit (32)
ei sytytä. Anteeks nyt saattaa tulla vähän slut sheimausta mut on liian kevytkenkäinen mun makuun. Onneks oon jo parisuhteessa oman unelmieni miehen kanssa, jos kerta tarjonta on tollaista nykyisin. 😵
Missä se mies on? Tuossa kuvassa oli ihan vaan poika.
Mun unelmamies on tuolla makuuhuoneessa lukemassa. Ei kiinnosta sellaiset, joilla ei edes parta kasva.
Apua. Kääntyisin lesboksi, ellen olisi jo.
N41
No vähän vanhempi ja lukeneempi saisi olla mun makuun kyllä. Jos nyt vaikka lähdetään siitä.
Missähän tuokin porukka on 10 vuoden kuluttua?
Kuka sanoi, että pelimiehet olisivat yleensä komeita? 😄
Vierailija kirjoitti:
Tobiaksen kulmahampaat <3
https://images.app.goo.gl/QLEKRcidg8AuGSkZA
Ihana mies... olisipa hän minun
Noista ois kyllä Edward Cullen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne olekaan. Ne ovat niitä jotka jaksavat pyöriä baareissa yrittämässä. Siellä kysyntä kohtaa tarjonnan. Ei tarvita täydellistä ulkonäköä vaan kovaa pokkaa ja yritystä. Jos yksi antaa pakit niin eteenpäin.
Mun miehellä oli pari kovaa pelimiestä kavereina, niin siitä tiedän tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne olekaan. Ne ovat niitä jotka jaksavat pyöriä baareissa yrittämässä. Siellä kysyntä kohtaa tarjonnan. Ei tarvita täydellistä ulkonäköä vaan kovaa pokkaa ja yritystä. Jos yksi antaa pakit niin eteenpäin.
Mun miehellä oli pari kovaa pelimiestä kavereina, niin siitä tiedän tämän.
Joo, tunnen pelimiehiä itsekin. Eiköhän tuo heppu ole kuitenkin pokannut naisia myös Tinderistä. Niin ainakin luulisin.
Akat nyt antaa pesää kun pikkasen setelinippua vilauttaa ja valehtelee olevansa joku parempi pomomies. Hätäsimmät rupee kaivaa sepalusta jo taksissa.
Ovat lukeneet netistä kilttien ulinaa ja sehän aiheuttaa tunnetusti kovaa himoa pahan pojan mulkkuun.