Koetko olevasi hyödyllinen yhteiskunnalle -Zinccis kyselee
Miten on Kyllä / Ei. Miksi olet / miksi et ?
Zinc
Kommentit (26)
Ei kiinnosta vittuakaan olenko hyödyllinen yhteiskunnalle. Yhteiskunnan on palveltava yksilöä eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tuollaista kyselet?
No mikä oli ensimmäinen tuntemus ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vittuakaan olenko hyödyllinen yhteiskunnalle. Yhteiskunnan on palveltava yksilöä eikä toisinpäin.
Koet siis, että muiden ihmisten on palveltava sinua ? Ei meinaan ole olemassa mitään yhteiskuntaa ilman ihmisiä.
Voinko minä siis tehdä saman oletuksen, että sinä palvelet minua ilmaiseksi ?
Zinc
Olis meinaan ikkunoita pestäväxi ..
Tro tro trooooooo, tro tro troooooooo, trololololoooooooooooooooooooooo
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse.
Kysyin jo oikeutuksesta tuolta toiselta. Jos oletat, että muut palvelevat sinua ilmaiseksi, niin oletko sinä valmis palvelemaan ilmaiseksi muita ?
Esim. pesemään ikkunani ?
Zinc
Opettele rakastamaan myös hyödyttömiä asioita <3
Vierailija kirjoitti:
Opettele rakastamaan myös hyödyttömiä asioita <3
Ei ikkunanpesu ole ollenkaan hyödytöntä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse.
Kysyin jo oikeutuksesta tuolta toiselta. Jos oletat, että muut palvelevat sinua ilmaiseksi, niin oletko sinä valmis palvelemaan ilmaiseksi muita ?
Zinc
Olet niin ilkeä, että en pesisi sinun ikkunoitasi, mutta jonkun mukavan kyllä, joka olisi vaikka telonut jalkansa eikä itse siihen pystyisi.
Me jotkut katsos autamme sukulaisiamme ja kavereitamme ihan ilmaiseksi siksi että tykkäämme heistä ja he ovat meille tärkeitä.
Sinäkin voisit olla jollekin tärkeä jos et valitsisi olla niin paska ihminen.
Parannan maailmaa internetin välityksellä.
Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse.
Zinc
Olet niin ilkeä, että en pesisi sinun ikkunoitasi, mutta jonkun mukavan kyllä, joka olisi vaikka telonut jalkansa eikä itse siihen pystyisi.
Me jotkut katsos autamme sukulaisiamme ja kavereitamme ihan ilmaiseksi siksi että tykkäämme heistä ja he ovat meille tärkeitä.
Maailmassa maailman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä?
Olen minä paljon maksanut esim. veroja.
Ja en nyt kehtaa enempää tässä itseäni kehua.
Laiska se töillään kehuu ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä?
Aika ohkoiseksi jää. Kaippa se tuokin tyhjää parempi on.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse.
Zinc
Et ole wielä nähnyt yhtään mitään ;)
Zinc
Mutta se ei koskenut tätä aloitusta.
Kysyin ihan oikean kysymyksen yhteiskunnan luonteesta. Toisille asiat riitelee. Toisille ihmiset.
Monille asia näyttää kulminoituvan henkilöihin.
Minä keskustelen yhteiskunnan luonteesta.
Zinc
Ja ketään ei ole arvosteltu, vaan jokainen on saanut itse määrittää itsensä missä haluaa seistä.
Täällä palvellaan vain m a t u j a.
Kuljetan ja vien kauppoihin viikossa keskimäärin noin 400 rullakollista ruokaa ja muita kaupassa myytäviä tarvikkeita, joten kyllä minä ihan hyödyllinen koen olevani. Ihmisillä on sitten ruokaa ostettavana.
Mee kysymään Virheiden suojateilta tätä niin oot asian ytimessä kato!
Mitä sinä tuollaista kyselet?