Kun ei pääse edes kaupan kassalle
Kommentit (9)
Niinpä. Miksei tästä kirjoiteta enemmän lehdissä? Tytön bussissa puhuivat kuinka tarjoilijaksi haettaessa oli kymmenen hengen ryhmähaastattelu joissa haastateltavien piti kehua itseään toisilleen.
Miten niin "edes"? En tosin ole koskaan kaupan kassalla töissä ollut, mutta ei se minusta vaikuta sellaiselta umpihelpolta hommalta jota kuka hyvänsä pystyy tekemään tuosta noin vaan. Eikö siinä pidä opetella se kassajärjestelmä, eri toiminnot, ja monenlaista oheishommaa joka vaatii totuttelua ja oppimista?
Mä en päässyt edes lentokapteeniksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miksei tästä kirjoiteta enemmän lehdissä? Tytön bussissa puhuivat kuinka tarjoilijaksi haettaessa oli kymmenen hengen ryhmähaastattelu joissa haastateltavien piti kehua itseään toisilleen.
Siis kirjoiteta mistä ?
Zinc
Asioille pitää TEHDÄ jotain. Ihan ITSE. Ei se lehtien lukeminen teille työpaikkaa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kirjoiteta mistä ?
Zinc
Asioille pitää TEHDÄ jotain. Ihan ITSE. Ei se lehtien lukeminen teille työpaikkaa tuo.
Sä oot täällä tänään nyt ainaskin klo 11 asti huudellut sitä ja tätä samalla kehuen miten oot töissä. Sama läppä muinakin päivinä kaikkina kellonaikoina. Töissä tuskin olet vaikka niin väität. Onko sulla kaikki hyvin.
Minusta kaupankassan työ on vaativaa. On monta osaa, jotka pitää osata sujuvasti. Asiakkaana näen nämä: kassajärjestelmä, rahaliikenne, veikkaus, matkahuolto, posti, virkaposti, myymälän tuotteet, tupakan ja alkoholin myynti.
Se on sellasta, kun vuosi tolkulla maataan siellä kotona loisimassa. Ei kukaaan työnantaja sellaista palkkaa "edes" sinne kaupankassalle. Työharjoittelun ja uudelleenkoulutuksen kautta sitten työelämään mukaan. Ittepä ootte muroihinne kus*eet.
Tilaa safkat Woltilla, ongelma ratkaistu