Miten vielä nykypäivänä joku polttaa tupakkaa? Käsittämätöntä
Kommentit (16)
Miten vielä nykypäivänä juodaan kahvia? Ja alkoholia? Ja syödään pikaruokaa ja makeisia?
Mitäpä luulet :D
Kyllä mäkin polttaisin, jos se ei olisi terveydelle niin haitallista. Edelleen näiden tupakoimattomien vuosien jälkeen kaipuu iskee aina välillä.
Miten joku vielä tänä päivänä vitsailee jostakin? Aiheuttaa naururyppyjä ja kauheat plastiikkakirurgikulut... Joku voi kuolla nauraessaan sydänkohtaukseen. Jättäisi muut rauhaan!!! Käsittämätöntä!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin polttaisin, jos se ei olisi terveydelle niin haitallista. Edelleen näiden tupakoimattomien vuosien jälkeen kaipuu iskee aina välillä.
Mä taas olen niin onnellinen kun vihdoin pääsin siitä eroon.
Kun mä luen tällaista niin tekee taas mieli hakea se aski.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään enää vain se kaikkein pahin roskasakki polttaa. Ihmetyttää miksi joku haluaa avoimesti julistaa sillä tupakalla olevansa pohjasakkaa.
Tehdäänhän se näkyvästi tatuoinneillakin.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa pistää kessun palamaan.
Jätä jämät.
Maistuisi näin kahvikupposen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Do it! Do it! Do it!
Vierailija kirjoitti:
No haeppa. Pienestä se on kiinni.
Mulle on aivan sama mitä muut ajattelee. Tykkään polttamisesta ja polttelen varmaan mummoiässäkin jos en satu kuukahtamaan aiemmin.
Kuka haluaa elää tällaisessa maailmassa sata vuotiaaksi? Mulle riittäisi max 60 vuotta.
Ihme on ettei parin vuosikymmenen polttelun jälkeen ole tupakkayskää eikä ulkoista räjähdystä tapahtunut. Lucky me
Antakaa ihmisten elää rauhassa jukolauta!
Jokaisen oma asia mistä nauttii kunhan ei lakia kerran riko.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama mitä muut ajattelee. Tykkään polttamisesta ja polttelen varmaan mummoiässäkin jos en satu kuukahtamaan aiemmin.
Kuka haluaa elää tällaisessa maailmassa sata vuotiaaksi? Mulle riittäisi max 60 vuotta.
Ihme on ettei parin vuosikymmenen polttelun jälkeen ole tupakkayskää eikä ulkoista räjähdystä tapahtunut. Lucky me
Tiedoksesi että tupakointi näkyy ihostasi, kuvittelit sitten olevasi miten nuorekas tai hyvin säilynyt tahansa.
Kyllä tupakoitsijat ja viininlipittelijät kaikenkaikkiaan ovat paljon rennompaa porukkaa, kuin ap:n kaltaiset sormellaheristelijät.
Taidanpa pistää kessun palamaan.