Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultrassa rv 35+4 ei näkyny pippeliä.. :)

24.06.2006 |

...elikkäs mitenkähän luotettavaa on että ytsy ois ku noil viikoil vauva esitteli jalkoväliään todella hyvin ja ei siel näkyny mtn pippeliä sun muita? Ja th selitteli et ois häpyhuulet jne.. mut kuitenki sano ettei viel päätään vadille laittas.. ku mulla 3 poikaa ennestään.. :) tosin nykyisestä kuopuksesta sanottiin jo rakenneultras että selvät pojan merkit ja esikoisesta tuo samainen th sano loppu viikoilla et voi ku selvästi näkyy kumpi on ja poikahan siel köllötteli.. ku ite en tietty taho uskoa et tyttö tulis vaik kuin itekki näin ettei siel " mtn" näkyny.. :D:D Uskallanko jo yhden punasen puvun ostaltaa? :):)

T:ÄitiVm82 3p+rv 37+5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jo kyllä tossa vaiheessa näkyvän. =)

Mutta en kyllä ite tohtis vielä vaatteita lähtä osteleen. Mun tutulle oli sanottu ihan loppuun asti ultrassa että on varmasti tyttö ja poikahan sieltä sitte tuli! Tästä kyllä jo reilut kymmenen vuotta aikaa, että on varmaan nuo koneet ja lääkäritki parempia ku sillon:)

Kohtahan se selviää kumpi siellä on=)

Vierailija
2/2 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen uskoakin....mulla itsellä 1poika ja toinen oli tyttö.....ei oltaisi millään tytöksi uskottu kun oli miehelle jo kuudes lapsi ja kaikki viisi ensimmäistä poikia....mutta lääkäri näki selvästi jo viikolla 25 että tyttö on....ja niin olikin! ette usko kuin isi on tytön pikkusormen ympäri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla