Tekstailukumppani (mies) unohti vastata viestiini
Mitä ajattelisitte, jos mies, jonka kanssa olette tuttavuusasteella kertoisi unohtaneensa vastata viestiinne. Tilanne oli siis sellainen, että olin yhteydessä häneen arkena päiväsaikaan ja hän totesi, että juuri silloin on hankala hetki töissä, mutta voidaanko palata myöhemmin. Sanoin kyllä ja ajattelin, että hän palaa. No odottelin 3 päivää, eikä ollut palannut ja kysyin sitten, muistiko yhdenottoni. Hän totesi, ettei ollut aiemmin tuona kiireisenä työpäivänään ehtinyt vastata ja sitten unohti asian.
Tuota... eikö ole aika epäkohteliasta sanoa unohtaneensa asian? Hämmennyin aika kovasti tuosta. Päättelen, että eipä taida olla kovin kiinnostunut, vaikka muuta väittääkin. Nyt onkin sitten ollut hiljaa jo pari viikkoa.
Kommentit (19)
"Nyt onkin sitten ollut hiljaa jo pari viikkoa."
Et kai enää oikeasti edes mieti koko tyyppiä?
No ei varmaan ole kovin kiinnostunut. Älä ota yhteyttä enää oma-aloitteisesti.
Varmaan kuitenkin kohteliaampaa sanoa, että unohti kuin että ei vain kiinnostanut... Vaikka sehän siellä taustalla oli ja tulihan asia muutenkin selväksi.
Hoh hoijaa, ja oletko ap aikuinen nainen vai 15 v teini ? En ymmärrä tälläisiä vatkauksia mitä täällä on pilvin pimein ! "Aikuiset" ihmiset kyselee netissä tykkääköhän mies/nainen kun ei vastaa jne yms. Huh huh, kannattais hankkia elämä, oikeesti !
No minä unohdin vastata miehen viestiin kerran, vaikka olinkin kiinnostunut. Se viesti tuli vähän pahassa paikassa, jätin vastaamisen kesken ja unohdin jättäneeni sen kesken. Eli siis muistin vastanneeni, vaikka en lähettänyt sitä viestiä.
Muistin asian viikon päästä, kun olin aikani tuskaillut vastauksen perään. Eipä siinä auttanut kuin yrittää sellttää asia, mies ymmärsi onneksi kyllä.
Eikö se nyt ole päivän selvä asia että jos mies on kiinnostunut naisesta, aivan varmasti soittelee ja viestii! Mikähän tässä on niin kauhean vaikeata tajuta ?! Kyllä minulla on kaikki mies kaverit olleet aina yhteydessä jos ovat kiinnostuneet/ihastuneet. Säännöllisiä soittoja jne ,ei ole itse tarvinnut edes miettiä viestinkö vai soitanko kun miehet ovat itse olleet aktiivisia. Ja sitten jos/kun suhde on loppunut, sitten sitä ollaan hiljaa molemmin puolin ja se oli siinä, en ole ikinä arvaillut ja vatkannut miehen aivotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole päivän selvä asia että jos mies on kiinnostunut naisesta, aivan varmasti soittelee ja viestii! Mikähän tässä on niin kauhean vaikeata tajuta ?! Kyllä minulla on kaikki mies kaverit olleet aina yhteydessä jos ovat kiinnostuneet/ihastuneet. Säännöllisiä soittoja jne ,ei ole itse tarvinnut edes miettiä viestinkö vai soitanko kun miehet ovat itse olleet aktiivisia. Ja sitten jos/kun suhde on loppunut, sitten sitä ollaan hiljaa molemmin puolin ja se oli siinä, en ole ikinä arvaillut ja vatkannut miehen aivotuksia.
Ihmiset on epävarmoja, ja jos on itse kiinnostunut, niin sitten elätellään toiveita, että ehkä se toinenkin on, että ehkä tässä olisi vielä jokin pieni mahdollisuus... Vaikka käytös viittaa ihan muuhun.
Jokaisen pitää oppia nämä asiat kantapään kautta.
Tässä ap. Kiitos kommenteista.
Tässä hämmentävänä tekijänä on se, että tuo mies oli juuri muutama päivä ennen keskustelua kertonut pitävänsä minusta kovasti. Ja sitten muutamaa päivää myöhemmin jo unohtikin yhteydenottoni.
Tuon alahtelevuuden takia tätä edelleen mietin ja ihmettelen, miten joku on noin poukkoileva.
Kyllä mies voi oikeastikin unohtaa. Monet miehet ovat aika ajattelemattomia. Pitää sitten vain laittaa uutta viestiä ja jos niihinkään ei tule vastausta niin antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hämmentävänä tekijänä on se, että tuo mies oli juuri muutama päivä ennen keskustelua kertonut pitävänsä minusta kovasti. Ja sitten muutamaa päivää myöhemmin jo unohtikin yhteydenottoni.
Tuon alahtelevuuden takia tätä edelleen mietin ja ihmettelen, miten joku on noin poukkoileva.
Miehellä on monta ihastusta.
Mikä on tekstailukumppani? Mies, jota ei tavata, ei soitella mutta lähetellään viestejä? Sovitaanko tuollaisessa suhteessa myös, ettei viestitellä muille?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kannattaa kiinnittää huomiota käytökseen kuin sanoihin. Jos käytös on päinvastaista kuin sanat, sanat ovat silloin merkityksettömiä.
Ymmärrän, että tilanne voi hämmentää ja harmittaakin, jos sinullakin on ollut kiinnostus heräämässä.
Jos miehestä ei enää kuulu, tapaus on melko selvä. Ja jos kuuluukin, kannattaa miettiä, haluatko enää vastailla tai ainakin katsoa, onko käytös jatkossa johdonmukaista (pitkät tauot, tylsistyneen oloiset viestit tai vonkausviestit viikonloppuöisin eivät kerro kiinnostuksesta, vaikka mies sanoisikin tykkäävänsä).
Ap, tässä jatkaa. Tuossa aiemmassa keskustelussa mies siis kertoi yhtäkkiä pitävänsä minusta kovasti, kesken ihan muun keskustelun. Olin tosi ilahtunut asiasta ja vastasin samalla tavalla.
Mietin nyt, että tuoko toteamus se hänet karkotti? Kummallakin kerralla, kun olen ollut yhteydessä tuon tykkäämis-dialogin jälkeen, hän on aloittanut minulle vastaamisen kertomalla ettei ole nyt oikein hyvä hetki puhua.
(Että siis mitähän vittua? Pardon my language.)
Tykkäämiskommentti meni siltä vahingossa väärälle henkilölle, kesken muun keskustelun.
Kohta ottaa yhteyttä, koska tietää että oot koukussa ja vähän urpo.
Jaa-a, mikähän musta tässä urpon tekee?
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, tässä jatkaa. Tuossa aiemmassa keskustelussa mies siis kertoi yhtäkkiä pitävänsä minusta kovasti, kesken ihan muun keskustelun. Olin tosi ilahtunut asiasta ja vastasin samalla tavalla.
Mietin nyt, että tuoko toteamus se hänet karkotti? Kummallakin kerralla, kun olen ollut yhteydessä tuon tykkäämis-dialogin jälkeen, hän on aloittanut minulle vastaamisen kertomalla ettei ole nyt oikein hyvä hetki puhua.
(Että siis mitähän vittua? Pardon my language.)
Kuinka usein tapaatte?
Ei ole kiinnostunut, eikö se ole selvä.
Ei se ole kiinnostunut. Eihän tuollaista voi unohtaa, jos oikeasti on kiinnostunut toisesta!
🇺🇦🇮🇱