Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilolinssit ennen vai jälkeen silmämeikin?

Vierailija
18.02.2020 |

Tilasin tulevaksi viikonlopuksi värilliset piilarit. En ole koskaan moisia käyttänyt, enkä tule todennäköisesti jatkossakaan käyttämään. Jännittävää!

Ohjeessa luki, että viimeisetkin meikin hippuset on pestävä pois ennen linssien asettamista paikalleen. Onko tosiaan näin? Näin mielessäni, että laitan ensin meikin kuntoon, sitten linssit silmään ja ulos ovesta. Palanko ikuisessa helvetin tulessa jos toimin niin? Piilareita käyttäviä naisia paikalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Vierailija
2/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen. 25-vuotta olen käyttänyt piilareita. Meikkaan melkein päivittäin ja laitan piilarit ensin. Piilarit sitten pois ennen meikin poistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit ensin ja sitten vasta silmämeikki. Aina tässä järjestyksessä, jotta silmään laitettava linssi on mahdollisimman puhdas (ei meikkijäämiä).

Vierailija
4/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö ole käyttänyt ikinä minkäänlaisia piilareita? Kyllä piilareiden kanssa voi käyttää meikkiä. Värillisistä ei ole kokemusta vaan ihan tavallisista, mutta en usko, että näissä olisi oikeasti jotain eroa. Kyllä noita erikoispiilareita näkyy nimenomaan vahvasti meikatuilla naisihmisillä yleensä...

Vierailija
5/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit silmiin, sitten meikki :) niin päin mä teen aina (kuukausipiilareita käytän). Oon niin sokee, ettei meikkaamisesta tulisi mitään ilman piilareita päässä.

Vierailija
6/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen meikkiä.

Jos laittaa paljon silmämeikkiä + piilari hipaisee ripseä ja sellainen lähestulkoon näkymätön meikin hippu jää piilarin ja silmän väliin..

no, sä kyllä huomaat jos niin käy. Hurts like HELL 🔥

ja värilliset piilarit on vissiin aika raskaat silmille niin silmätippoja ennen ja jälkeen piilareiden laiton.

Vierailija
8/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitanaina ennen meikkiä. Ei tule tökättyä ripsiväriin tai muuta.

Vierailija
9/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten valita kun saat silmätulehduksen.

Sen hoitaminen ei olekaan läpihuutojuttu.

Vierailija
10/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus tuossa järjestyksessä eli ensin meikkaan, sitten vasta piilarit, jos vielä meikatessa olen suunnitellut laittavani rillit päähän. Ei ole tullut mitään ongelmia.

Vierailija
11/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö ole käyttänyt ikinä minkäänlaisia piilareita? Kyllä piilareiden kanssa voi käyttää meikkiä. Värillisistä ei ole kokemusta vaan ihan tavallisista, mutta en usko, että näissä olisi oikeasti jotain eroa. Kyllä noita erikoispiilareita näkyy nimenomaan vahvasti meikatuilla naisihmisillä yleensä...

En ole käyttänyt ikinä minkäänlaisia. Sen jo tiesin että meikkiä voi käyttää, mutta tiedustelin että onko meikki pakko tehdä valmiiksi ennen linssien laittoa, vai voiko linssit laittaa viimeiseksi.

Kiitokset kaikille vastauksista! Eli luultavasti laitan sitten linssit ensin ja meikin sitten. Lähinnä siksi tätä mietin, kun illasta tulee pitkä, ja piilareiden ohjeissa lukee että käyttöaika on max. 8 h. Ajattelin siis venyttää niiden asettamista niin pitkään kuin mahdollista.

Ap

Vierailija
12/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten valita kun saat silmätulehduksen.

Sen hoitaminen ei olekaan läpihuutojuttu.

Lupaan olla valittamatta. :) Silmätulehduksia mulla on ollut kymmeniä, ei sellaisen saamiseen piilareita tarvita.

Ap

Vierailija
13/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen meikkiä.

Jos laittaa paljon silmämeikkiä + piilari hipaisee ripseä ja sellainen lähestulkoon näkymätön meikin hippu jää piilarin ja silmän väliin..

ja värilliset piilarit on vissiin aika raskaat silmille niin silmätippoja ennen ja jälkeen piilareiden laiton.

Silmätipat ei käyneet mielessäkään, kiitos vinkistä! Jotkut kosteuttavat ilmeisesti? Niissä varmaan lukee, sopivatko yhteen piilareiden kanssa?

Ap

Vierailija
14/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleeensä laitan ensin piilarit ja sitten vasta meikin, koska jos sinne piilarin ja silmän väliin jää jotain roskaa tai piilari menee vahingossa väärin päin silmään tai simät on kuivat ja väsyneet niin ne piilarit sattuu ihan helkkarin paljon ja silmät alkaa vuotaa ja meikit leviää jollon joutuisi sitten taas aloittamaan kaiken alusta. 

Joskus laitan ensin meikin ja sitten vasta piilarit ja sitten vaan toivon että piilarit menee kerralla kunnolla silmiin ettei meikit leviä.  

Vierailija
15/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleeensä laitan ensin piilarit ja sitten vasta meikin, koska jos sinne piilarin ja silmän väliin jää jotain roskaa tai piilari menee vahingossa väärin päin silmään tai simät on kuivat ja väsyneet niin ne piilarit sattuu ihan helkkarin paljon ja silmät alkaa vuotaa ja meikit leviää jollon joutuisi sitten taas aloittamaan kaiken alusta. 

Joskus laitan ensin meikin ja sitten vasta piilarit ja sitten vaan toivon että piilarit menee kerralla kunnolla silmiin ettei meikit leviä.  

Aivan, tämäkin vielä. Uskallan olettaa etten ole seppä syntyessäni, melko varmasti saan silmät vetistämään kunnolla kuin linssien kanssa taistelen. :D 

Ajattelin kyllä harjoitella etukäteen miehen linsseillä. Häneltä jäi siis yli kertakäyttölinssejä kun osti uusia isommilla vahvuuksilla.

Ap

Vierailija
16/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nykyään ensin meikin koska mulla on jo monitehot enkä nää piilareilla tehdä meikkiä! Siis kun ei ole monitehopiilareita. Pitää vaan olla tarkka ja laittaa ne linssit niin varovasti ettei meikkiin koske. Mutta sulla tuskin vielä tätä ongelmaa :)

Vierailija
17/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen nykyään ensin meikin koska mulla on jo monitehot enkä nää piilareilla tehdä meikkiä! Siis kun ei ole monitehopiilareita. Pitää vaan olla tarkka ja laittaa ne linssit niin varovasti ettei meikkiin koske. Mutta sulla tuskin vielä tätä ongelmaa :)

Mulla ei tosiaan ole vahvuuksia. Mietin tässä nyt että voinkohan onnistua laittamaan linssit meikin "ohi" niin ettei tosiaan mitään tartu niihin? Vähän epäilen, ja jos se tosiaan on jostain pikkuriikkisestä hippusesta kiinni että peli on menetetty, niin taidan pelata varman päälle.

Eksperteiltä se varmaan onnistuukin! :D

Ap

Vierailija
18/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ennen meikkiä.

Silmätipat ei käyneet mielessäkään, kiitos vinkistä! Jotkut kosteuttavat ilmeisesti? Niissä varmaan lukee, sopivatko yhteen piilareiden kanssa?

Ap

mulle optikko suositteli just thealoz duo tippoja ja on ollut ihan jees 👌 ja käy piilareiden kanssa.

Vierailija
19/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ennen meikkiä.

Ap

mulle optikko suositteli just thealoz duo tippoja ja on ollut ihan jees 👌 ja käy piilareiden kanssa.

Kiitos, täytyy käydä ostamassa! Eli tipat ennen ja jälkeen piilareiden käytön. Saako tippoja lisätä kun linssit on silmissä?

Ap

Vierailija
20/21 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sananen, jos ostamasi piilarit on niitä halpis-juttuja niin ovat aivan kamalat silmissä.

Itsellä ollut siis piilarit käytössä kohta 30vuotta ja viime vuonna tilasin jotkut halvimmat mahdolliset värilliset netistä naamiaisiin ja voin kertoa, että olivat kamalimmat linssit silmissä IKINÄ

Paksut ja ihan järjettömän kuivat, silmätippoja meni illan aikana toodella paljon ja muutaman päivän oli silmät tosi kurjan tuntuiset.

Päätin, että seuraavalla kerralla kun tarvitsen väriä silmiin en osta halvimpia vaan ihan kunnolliset linssit vaikka maksavatkin enemmän....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä