Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subway laihduttajalle? Vinkkejä kehiin!

Vierailija
18.02.2020 |

Laihdutan normaalipainon sisällä joten nämä viimeiset kilot ovat melko tiukassa. Ajattelin kuitenkin perjantaina "herkuksi" ostaa 30 cm subin päivälliseksi. Kevyt aamupala ja lounas sekä treeni aiemmin päivällä toki. Voiko subista tehdä kuitenkin suht terveellisen? Ajattelin ottaa täysjyväleivän, kananrintaa ja salaattia. Juuston ajattelin ottaa myös vaikka tuleehan siitä jonkin verran extra kaloreita, mutta on kuitenkin suht tärkeä maun kannalta. Vai kannattaisko jättää sekin pois? Mikä kastike kannattaa valita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.subway.fi/pdf/allergeenitaulukko.pdf

Tuolla sivulla 2 on ravintoarvot tuotteista.

Itse otan salaatin jos työkavereiden kanssa käyn lounaalla.

Vierailija
2/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman juustoa ja kastikkeita, tietenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota juustoa ollenkaan, mielestäni ei juuri vaikuta makuun. Kasviksia voit ottaa hyvillä mielin, ja kastike sitten niistä kevyemmistä ei-majoneesipohjaisista.

Vierailija
4/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastikkeista vähäenergisin on "tulinen kastike". 

Vierailija
5/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on laihduttajan pikaruokala. Harva kun sieltä ylipäänsä ruokaa saa mukaansa. Se tuhansien vaihtoehtojen kysely-arvuuttelu-sokkelo, jossa leipäartisti aukoo päätään asiakkaalle, kun johtaa melkeinpä useimmiten turhautuneeseen suorituksen keskeytykseen. Nälkä menee ohi ja vain kiukku jää. 

Vierailija
6/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayhyn käytti pitkään mainoskasvona Jaredia, joka laihtui vain syömällä Subwayn patonkeja (ilman juustoa ja kastikkeita, lihana kana silloin tällöin + reippaasti liikuntaa, eikä niitä patonkeja ihan joka päivä syöty).

Hän sai kenkää, kun selvisi, että hän haluaa jotain muutakin tuoreena, kuin leipänsä...

Vierailija
7/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jälkkäriksi Arnoldsin laihdutusdonitseja?

Vierailija
8/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Fogle laihdutti syömällä subissa

Vierailija
9/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jared Fogle laihdutti syömällä subissa

Sillä oli aids :P

Vierailija
10/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutan normaalipainon sisällä, ja olen alkanut ottaa 30-senttisen subin sijasta 15-senttisen. Kalorimäärä puolittuu jo sillä.

Vierailija
11/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei järki käteen siellä!

Amerikkalainen pikaruoka ei sovi missään määrin laihduttajalle. Ihan sama vaikka niiden mainoskampanja joskus näin on väittänyt.

Vierailija
12/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä kaikille! Taidan ottaa kanasubin ilman juustoa ja hunajasinappi kastikkeella :) tuo oli myös hyvä huomio, että voisi ottaa vain puolikkaan, mutta minulla jää siitä usein hieman nälkä. Varsinkin jos muuten olen syönyt kevyesti. Haluan kuitenkin tulla täyteen ja siten myös vähentää riskiä, että himo iltanaposteluun iskee.

Vierailija
13/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisyydellä ei ole juurikaan väliä laihtumisen kannalta, vain kaloreilla on. Jos tuo on sinulle harvinainen herkku niin ei silloin kannata miettiä kumpaakaan, ei kaloreita eikä terveellisyyttä vaan antaa mennä vaan. Kovin usein taas normaalipainon sisällä painoa pudottavan ruokavalioon ei mitään 30 cm subeja mahdu, valitsitpa ihan mitä vaan sieltä.

Vierailija
14/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä kaikille! Taidan ottaa kanasubin ilman juustoa ja hunajasinappi kastikkeella :) tuo oli myös hyvä huomio, että voisi ottaa vain puolikkaan, mutta minulla jää siitä usein hieman nälkä. Varsinkin jos muuten olen syönyt kevyesti. Haluan kuitenkin tulla täyteen ja siten myös vähentää riskiä, että himo iltanaposteluun iskee.

BigMac hampurilaisessa on viidesosan vähemmän kaloreita. Syö mielummin sellainen. Se vasta on todellista laihduttajan ruokaa!

(kyllä, tarkistisin numerot)

Vierailija
15/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten ottaa se mega-jätti-super-limppari siihen mukaan. Saa päivän sokeriannoksen siinä kätevästi samalla hörpittyä.

Vierailija
16/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leivät on kyllä pienentyneet ihan sikana. Ennen 15 cm subi oli ihan kelpo ateria.

Vierailija
17/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne leivät on kyllä pienentyneet ihan sikana. Ennen 15 cm subi oli ihan kelpo ateria.

Ennenkin se 15cm subi oli saman kokoinen. Vai meinaatko, että 15cm määritelmä on muuttunut tässä vuosien saatossa?

Vierailija
18/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä ihan kamalasti näe tuota mitenkään erityisen epäterveellisenä, edes juuston kanssa jos tuo oikeasti on päivällinen eikä mikään välipala. Aika samat jututhan siinä on kuin muussakin päivällisessä: hiilarit, kasvikset, proteiini. Sitä juustoakin tulee lopulta aika vähän, kyllä sitäkin voi kohtuudella syödä. Anna mennä vain. Itse otin yhdessä vaiheessa vain öljyllä tuota ja sekin toimi ihan hyvin.

Vierailija
19/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en kyllä ihan kamalasti näe tuota mitenkään erityisen epäterveellisenä, edes juuston kanssa jos tuo oikeasti on päivällinen eikä mikään välipala. Aika samat jututhan siinä on kuin muussakin päivällisessä: hiilarit, kasvikset, proteiini. Sitä juustoakin tulee lopulta aika vähän, kyllä sitäkin voi kohtuudella syödä. Anna mennä vain. Itse otin yhdessä vaiheessa vain öljyllä tuota ja sekin toimi ihan hyvin.

Tuollainen pieni ja energiatihea leipä pitää nälkää kovin huonosti loitolla. Jos ajattelee tästä ateriasta tulevan jopa puolet päivän kaloreista. Tosi vähän jää sitten enää päivän muille aterioille ripoteltavaksi. Usein kun syö tuollaisen subin lounaaksi niin iltapäivällä on taas kiljuva nälkä. Vaikka en ole ikinä laihduttanut. Tiedän kuitenkin sen, ettei minulle riittäisi kaksi subia päivässä. Nälässä riutumista olisi sellainen ruokavalio.

Vierailija
20/28 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

subway on periaatteessa sama kuin pizza.. leipä alla ja täytteitä päällä.

Et jos subway on hyvä juttu laihduttajalle niin silloin pizza the hut on sitä myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä